ViljaH Skrevet 12. januar 2013 #22 Skrevet 12. januar 2013 Hører folk si ecco er smale. Min gutt har relativt store føtter, ikke utpreget smale, ecco passer veldig fint. Fikk de første gangene god hjelp på skobutikk av kyndig personale, husker en selger kommenterte at ecco passet bra til han fordi han har smale føtter. Isåfall vet ikke jeg hvordan brede føtter ser ut. Viking er bredere, sitter ikke så godt her. Adidas har vi hatt, de har litt stiv såle. Og er ikke alltid vanntette/goretex, selv om det er høstsko. Elsker ecco sko selv, men de er for smale for mannen.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2013 #23 Skrevet 12. januar 2013 Minsten her hadde disse eccoskoene fra han fylte 1 år i september og frem til januar: http://shopeu.ecco.c...21714?navId=139 De satt bra på foten og var veldig lette. Han har ganske bred og stor fot, men de var ikke vanskelige å få på. Vi kjøpte str 22, og fikk god hjelp i butikken til å finne riktig størrelse. Vi kjøpte de slik at foten hadde litt plass til å vokse. Hvis dere kjøper slike kan dere kjøpe med en ullsåle. De er ikke typiske vinterstøvler og kan derfor også brukes utover våren, da kan sålen tas ut. De er ikke like varme som de typiske vinterstøvlene, men de minste barna er uansett ikke ute når det er veldig kaldt, og er ikke lenge uten nå på vinteren. Vi impregnerte dem med spray og de har ikke blitt våte. Han hadde fotposer før han fikk de skoene, men barnehagen ønsket at han heller skulle ha sko da han var 11 mnd. Fordi fotposene ikke satt like godt på da han krabbet. Siden han brukte de hver dag i 4 mnd synes jeg ikke 700 kroner var for dyrt.
ViljaH Skrevet 12. januar 2013 #24 Skrevet 12. januar 2013 Ang. pris så må man bare akseptere at barneføtter vokser fort, sko må byttes ut jevnt, og gode sko koster noen hundrelapper. That's life.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå