Gå til innhold

Gap mellom lårene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så kvinner innenfor normal BMI med typisk "pæreform" , altså større nedentil enn oventil, får så store plager av å gå i skjørt om sommeren?

Ja, jeg har muskuløse ben med et normalt fettlag utenpå. Hoften min er også helt klart av den typen som ikke ler født for å ha mellomrom. Skal jeg gå mye må jeg bruke en løpeshorts eller lignende under på grunn av friksjon som gir ømhet.

Anonym poster: 5caed4a6be788a6a7b480f99d529f04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For alle dere som er plaget av gnagsår mellom lårene så finnes det mye undertøy som kan hjelpe på det. Hele sommeren så bruker jeg noen fine silkeunderbukser som har bein til midt på låret. Da kan man bruke skjørt hele sommeren

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Aldri hatt problem med gnagsår mellom beina, selv om jeg ikke har noe mellomrom, og i perioder går mye i skjørt. Problemet har vel mest med formen på lårene å gjøre, ikke nødvendigvis om man har mellomrom eller ei, og måten man går på er sikkert også avgjørende. Kanskje jeg ikke går feminint nok... ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som har smale ben fra naturens side har tydeligvis aldri kjent smerten av en liten gåtur i skjørt om sommeren, med svette lår som gnikker mot hverandre til du blir sår, hoven og rød, så det ser ut som du har herpesutbrudd av en annen planet. Alt av skjørt og korte shorts går ut pga. dette. Kjempeskøy å gå i langbukse eller strømpebukser om sommeren! :P Skal jeg heller ha for store støveletter...

Anonym poster: 8f1367804afc89490bb2322781ce8212

Jeg hadde samme problemet! Men nå går jeg med hold-in shorts under skjørtet. Ikke hatt problemet siden. De har det på cubus i både nude og svart og koster 129,- stykke. Løp og kjøp!

Anonym poster: 3bcae03d74f51738c0badb6855cb94c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri skjønt greia med mellomrom mellom låra! Kvifor er det finare enn lår som går inntil kvarandre? :klo: Merkelege ting folk henger seg opp i.

Dette har berre med kroppsform og gjera. Kvinner med pæreform eller timeglassform, må slanke seg ekstremt mykje for å få til dette. Eg har ikkje mellomrom mellom låra når eg står vanleg, har vel typisk pæreform med veldig slank overkropp og fyldige lår. Har aldri hatt problemer med gnissing/sår, men har ein det, finnest det løysingar som er mykje enklare enn ekstrem slanking, som fleire andre nemner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry at jeg ler nå, men jeg har aldri tenkt over det engang. Fant ut at jeg har mellomrom der, men som sagt har jeg aldri tenkt over det. Hvorfor er det viktig for deg?

Anonym poster: d1d089196913a27391899617ce612361

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Aldri hatt problem med gnagsår mellom beina, selv om jeg ikke har noe mellomrom, og i perioder går mye i skjørt. Problemet har vel mest med formen på lårene å gjøre, ikke nødvendigvis om man har mellomrom eller ei, og måten man går på er sikkert også avgjørende. Kanskje jeg ikke går feminint nok... ;)

Nå så jeg for meg ei dame vugge seg bortover gaten i kjent drete-på-seg stil. :fnise:

Anonym poster: 5caed4a6be788a6a7b480f99d529f04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle dere som er plaget av gnagsår mellom lårene så finnes det mye undertøy som kan hjelpe på det. Hele sommeren så bruker jeg noen fine silkeunderbukser som har bein til midt på låret. Da kan man bruke skjørt hele sommeren

Kjøpte noen undertøys-bukser en gang for å ha under, problemet er jo at alle(som jeg har funnet i alle fall) er for lange! Selv til skjørt som når til knærne. Og skjørt og shorts er jo gjerne litt kortere enn det på sommeren:\

Anonym poster: 8f1367804afc89490bb2322781ce8212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

First world problemoooo....

Anonym poster: a52a16f48155336be4b756ab30cf4c08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lår som går sammen er utrolig sexy og feminint, mellomrom not not not.

Skjønner at gnagsår ikke er noe særlig men.

Anonym poster: 8040d1d3e2912c0d6f0167c95219aaca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å ha mellomrom er å finne bukser og jeans som sitter bra. Enten så er de for store over lårene og passe på hoftene, eller så er de for stramme på lårene men for store rundt hoftene. Tror aldri man blir fornøyd med hva man har uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lår som går sammen er utrolig sexy og feminint, mellomrom not not not.

Skjønner at gnagsår ikke er noe særlig men.

Anonym poster: 8040d1d3e2912c0d6f0167c95219aaca

Sexy og feminint med røde, såre, hovne flekker på innsiden av låra? Jaja, smak og behag:P Kan ikke si jeg føler meg spesielt sexy og feminin når jeg ser sånn ut da men :fnise:

Problemet med å ha mellomrom er å finne bukser og jeans som sitter bra. Enten så er de for store over lårene og passe på hoftene, eller så er de for stramme på lårene men for store rundt hoftene. Tror aldri man blir fornøyd med hva man har uansett..

Tro meg; vi som ikke har mellomrom mellom låra har AKKURAT samme problemet:P Passe i låra = for stor i midjen. For trangt i låra og vi får ikke buksa på oss i det hele tatt! :P

Anonym poster: 8f1367804afc89490bb2322781ce8212

Anonym poster: 8f1367804afc89490bb2322781ce8212

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I tenårene (før jeg hadde ferdig utviklet kvinnefasong) var jeg så undervektig at det var like før jeg ble innlagt på sykehus, og selv da gnisset lårene mine mot hverandre! Så noen kan rett og slett ikke få det mellomrommet du snakker om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lekkert spør du meg.

For en overraskelse at du poster bilder av syltynne modeller.... :sarkasme: Brukernavnet ditt er vel ikke tilfeldigvis forkortelse for noe som begynner med anor.....og slutter på a?

Forøvrig til debatten så er ikke mellomrom mellom lårene nødvendigvis disse tynne modellbena uten muskler.

Det er ikke enten eller, selv om KG gjerne vil ha det sånn ;)

Og den AB`en som så gjerne ville proklamere at alle ben med mellomrom er stygt tar feil, mine ben er lekre. Det er forøvrig ben uten mellomrom også.

Men det er mulig jeg har misforstått hele greia, jeg definerer mellomrom som generelt mellomrom - at det er en glipe i større eller mindre grad. Uansett; uninteresting.

Synes likevel det er morsomt at jeg som har slanke lange ben fra naturen side(med muskler og ikke anorektiske) skal måtte forholde meg til "sånne ben er stygt" mens flat/slank mage uten særlig fett, det er visst greit og alle andre typer er døden nær-helsefarlig. Alt man skal forholde seg til her i verden, ass.

Endret av norah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...