Gå til innhold

Tegninger

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest tegneren

Hva i allverden er det som skjer når jeg holder penna over et ark. Ja, så begynner plutselig hånda mi med pennen å tegne over hele arket. Når den så er ferdig å tegne begynner den å gjenta (over samme strekene). Jeg ser ihverfall på det som et tegn at " nå er jeg ferdig " ?????

Ja, det er kraftige saker og nesten helt umulig å holde pennen tibake.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i allverden er det som skjer når jeg holder penna over et ark. Ja, så begynner plutselig hånda mi med pennen å tegne over hele arket. Når den så er ferdig å tegne begynner den å gjenta (over samme strekene). Jeg ser ihverfall på det som et tegn at " nå er jeg ferdig " ?????

Ja, det er kraftige saker og nesten helt umulig å holde pennen tibake.

:roll:

Jeg hadde det slik tidligere selv. Lykke til med dine streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva tegner du da? Noe som gir en mening? Dette må du jo legge merke til, om det er noe som gjentar seg etc. Det er jo kjempespennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tegneren

Vanskelig å si hva det skal forestille. Men det er jo hånden som fører pennen, og for meg så ser det ut som "abstrakt kunst". Ja det finnes vel noen som kan tyde det ? Men ikke jeg selv foreløpig.

Det er vel noe av dette som kalles "nådegave", men hva "det" mener jeg skal bruke det til har jeg ikke fått noe "varsel" om enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Tegner du samme mønster hver gang det skjer eller er det helt forskjellig fra gang til gang? Skjer det ofte? Jeg har verken erfaring med noe slikt eller særlig mye kunnskap om det, men jeg vil jo råde deg til å prøve å se sammenhenger, fellestrekk, noe som kan hjelpe deg til å forstå meningen i det du tegner. - Det kan jo være et produkt av din egen underbevissthet, selv om du kanskje ikke opplever det sånn. Ellers foreslår jeg at du søker på nett på automatskrift eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes jo noe som kalles automatskrift. Når du sitter avslappet ved et ark og en slags kraft tar over hånden din. Man kan da skrive i annen håndskrift enn vanlig, på sprak en ikke kan etc. Det må jo da være mulig at det finnes automat-tegning?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...