Gå til innhold

Trinny og Susannah - ny sesong


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser og høres brutalt ut for mange, men alle deltagerene har meldt seg på frivillig. De har blitt intervjuet i flere runder forhånd, og trinny og susannah vet ka slags folk de må forholde seg til. Jeg kjenner en som har vært med, og hun kunne fortelle hvor fantastisk de ble tatt vare på, og hvor nøye bakgrunnssjekk hun fikk på forhånd. De vet på forhånd hvem som tåler å bli tafset på og spøkt med.

Anonym poster: 27345ea64aa5934200ee2985ae2bbf49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Trinny og Susannah jeg. Greit nok at disse norske episodene er litt kjedelige, men synes ikke de er så overfladiske og slitsomme som andre skal ha det til. Å påstå at å se bedre ut ikke gjør noe med selvfølelsen din er bullshit.

Og dagens episode: :grine: :grine: :grine:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Trinny og Susannah jeg. Greit nok at disse norske episodene er litt kjedelige, men synes ikke de er så overfladiske og slitsomme som andre skal ha det til. Å påstå at å se bedre ut ikke gjør noe med selvfølelsen din er bullshit.

Og dagens episode: :grine: :grine: :grine:

Fikk så sykt vondt av hun may-Britt (?). Stakkar. Seriøst, hva er sjansen for å miste begge sønnene sine på så kort tid? :(

Anonym poster: b6286963e334c3b0d43e30c49ec92c8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men har hun ene vært mann før? For hun ser mistenkelig ut som en dragartist eller noe :lol:

Anonym poster: 17628c78da9fdd931dd428b60b150c11

Det stemmer.

Anonym poster: 91286183b23a94632ead03dd418527b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Victoria var vel med i unge mødre også? Overalt hun. :ler:

Anonym poster: 29ab43692699dbe96548dd55ae5e7fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer.

Anonym poster: 91286183b23a94632ead03dd418527b5

Hvem?

Anonym poster: b6286963e334c3b0d43e30c49ec92c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker dette programmet jeg :) Eneste som ødelegger er at etter det gikk opp for meg at deltakerne har meldt seg på, så henger jeg meg bare opp i hvor dårlige de er til å spille i det de møtes for "første gang", haha.. Men ellers så liker jeg make-over programmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styler de egentlig alle i hver by på samme dag?

De har jo på seg de samme klærne i alle episodene, og man kan se de andre deltagerne fra andre episoder samme uke.

Liker programmet, men synes at de haster seg litt igjennom det. Burde prøvd flere ulike antrekk, og fortalt litt mer hva de kler av snitt og farger, tips ol. Føler ikke at verken deltagerne eller vi seere lærer noe. Men jeg elsker bli-ny-programmer :)

Anonym poster: b6286963e334c3b0d43e30c49ec92c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dette programmet jeg :) Eneste som ødelegger er at etter det gikk opp for meg at deltakerne har meldt seg på, så henger jeg meg bare opp i hvor dårlige de er til å spille i det de møtes for "første gang", haha.. Men ellers så liker jeg make-over programmer!

Selv om deltakerene har meld seg på har de aldri møtt damene før det første møtet. Sånn fyi. :opplyser:

Anonym poster: 27345ea64aa5934200ee2985ae2bbf49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Selv om deltakerene har meld seg på har de aldri møtt damene før det første møtet. Sånn fyi. :opplyser:

Anonym poster: 27345ea64aa5934200ee2985ae2bbf49

Joda, men det blir litt dumt at de på liksom tilfeldig ramler innom en kafe, der de tilfeldigvis finner noen damer som trenger en make over, i stedet for å si at de hadde avtalt å møte et par damen på denne kafeen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaut i dagens episode når Anita sa til mannen sin at han så ut som en gammel engelsklærer!

Anonym poster: b6286963e334c3b0d43e30c49ec92c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er kule jeg,synes normenn har noe å lære av disse damene her.Vi trenger ikke ta oss selv så høytidelig hele tia og man må tåle å få høre litt vulgært og rett på sak snakk,vi er jo ikke akkurat dydsmønster her til lands heller!Og ja,det er ikke alle som blir like fint kledd etter min smak men det er jo umulig å kle de opp sånn at alle liker det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...