Gå til innhold

Trinny og Susannah - ny sesong


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere hittil? Jeg synes det er mange triste historier bak de mange forfalte kroppene. Det eneste jeg synes er litt dumt er at Trinny ikke klarer å kle de som er 20 kg i pluss, hun tar på dem lite flatterende klær.

Anonym poster: c4fe829002ecc60814832cbe8cffbc71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ingen får på seg flaterende klær. Og frisyrene er grusomme! Programmet er så teit når de går rundt i byen og "tilfeldigvis" treffer på folk i sine styggeste antrekk.

Anonym poster: ee532fa5e0cde98386abc2240148791c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Den serien gidder ikke jeg å se på. Jeg leste en gang i media om en som hadde vært med i det showet. Med det samme hun fikk se antrekket sitt så var hun ikke så overrasket som de mente hun burde være foran kameraet, så de pusha henne til å se mer overrasket og begeistret ut. Jeg synes det er lureri det de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pakker inn alle kvinnfolk som om de var kjøtt som skal selges på markedet. Jeg har aldri likt dem. De er utrolig frekke, uhøflige og innpåslitne. Tafser på modellenes pupper så fort de får anledning. De er skikkelig ekle.

Anonym poster: c9b4b513e2ee6589ba3d2b48c38474ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra at de tar litt på folk og ufarliggjør hele situasjonen. Om klærne er pene eller ikke synes jeg egentlig er litt uvesentlig, for selv om det er et moteprogram så handler det aller mest om å åpne øynene til deltakerne, og det er de flinke til. De fleste plaggene er ikke min stil, men når poenget er å få deltakerne til å se at de faktisk har en fin kropp og ikke trenger å kle seg i svarte, posete klær, så er det greit at de går veldig langt andre veien. Da er det ingen grenser for hvor langt deltakerne selv kan gå i sin eksprimentering etter showet.

Ellers mener i allefall jeg at dette handler minst like mye om terapi som mote, og når du ser ansiktene til de som er med etter å ha hørt og sett hva de har å slite med, så skjønner du at de damene har vært til stor hjelp for mennesker som trengte et løft.

Anonym poster: 27345ea64aa5934200ee2985ae2bbf49

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Synes hele programmet er latterlig. De opptrer som om de er to guder som skal gjøre livet til de stakkarslige damene perfekt. Synes det blir for falskt og fjortis med alle følelsene og TÅRENE og "hvor lenge er det siden du var på date???" ... Damene er 50 år og oppfører seg som om de var 23.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes programmene de hadde i BBC var mye bedre. Det var mer research på hver person og de gikk litt grundigere til verks på alle måter. Synes Norges-serien virker som et oppkavet og overfladisk hastverksarbeid. Og kvasipsykologien deres er helt latterlig, litt sånn " uffda, du har blitt enke, gått opp 30 kilo, mistet jobben og fått en alvorlig sykdom, men pytt, pytt, her får du en pinetrang, glinsende kjole og et par skyhøye stilettoer, så nå blir alt helt topp"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men har hun ene vært mann før? For hun ser mistenkelig ut som en dragartist eller noe :lol:

Anonym poster: 17628c78da9fdd931dd428b60b150c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre enn den forrige sesongen ihvertfall! :)

Anonym poster: 29ab43692699dbe96548dd55ae5e7fba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes serien var OK da de var i England. Den norske versjonen er bare skrekkelig. De løper rundt i gatene og roper "your tits are huuuuge" til liksom tilfeldig forbipaserende.

Alle problemer psykoanalyseres i løpet av noen få minutter, og egentlig koker det ned til at deltakeren hater kroppen sin. Jeg grøsser når den ene av dem skal kle av seg og måle for å sammenlikne seg med deltakeren (altså, at deltakeren ikke er tjukkere enn henne). Og alt løses ved å ikle seg stilletthæler og en glinsende kjole i sterke farger som ser minst en størrelse for liten ut. (Unntaket er vel hvis T&S virkelig synes deltakeren ser tjukk ut, da får hun bukser og ei jakke som overhodet ikke kan lukkes igjen.

Og så er de så vulgære. Jeg har hørt dem si "every man in the audience will want to fuck you" og "she stands like she's about to take it up the ass". Dette er damer på snart 50.

Nei, Trinny og Susannah gir meg ikke inspirasjon til å kle meg flottere.

Anonym poster: 9394d0a016063533a0a348c1b2fa45d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er teit at de later som de finner folk på gata. Det er jo folk som har meldt seg på programmet. Men plutselig møter de noen heeelt tilfeldiiig på gata som har på seg mikrofon, syns det er helt greit å snakke om problemene sine og vise fram klesstilen sin, og ikke minst snakke engelsk foran et kamera. Vanlig norsk reaksjon hvis det hadde vært tilfeldig er jo å flykte unna eller å stå der halvveis på vei ut av bildet mens man smiler usikkert.

Også syns jeg de selv kler seg dårlig, særlig hun som er kleshengertynn.

Men liker å se reaksjonene til deltakerne som blir så fornøyde og glade når de får se seg selv etterpå! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de 2 fjolledamene ser jeg ikke på.Det holder leeenge med reklamen for selve programmet.

For noen ufyselig gyselige klær og fargekombinasjoner de 2 stapper damene i noen ganger!!

Noe er ok men det meste blir for tullete.Hobbypsykologer med hold- inn- truse :flekke: eek

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker en god makeover, men synes de kunne spart seg for psyko-babbelet.

Anonym poster: 4f18aa31b7ce96265125c23224127ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg så på dette programmet i ca. to min. i dag. Hun ene av dem ba innstendig om å få litt lippgloss av henne. Hva i all verden var det for en oppførsel? Ingen nordmenn som hadde spurt andre, fremmede nordmenn om dette vel? Jeg er klar over at T&S ikke er norske, men de kunne kanskje satt seg litt inn i nordmenns væremåte før de kommer hit og skal belære oss om moteting? :jolie:

Og, ja. Jeg skjønner at nordmenn er ulike og har ulike væremåte, og jeg er nordmann selv. Men dette er i det store og i det hele, liksom..

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er morsomme jeg. Klår på brystene til alle damene og kler de helt jævlig opp hele gjengen. Gnåler konstant om at man kan kle seg så man ser yngre ut mens de selv ser ut som de ikke er et sekund yngre enn den alderen de selv er. Stakkars nordmennene ser jo helt sjokkskadd ut hele gjengen, typ "hva er det jeg har meldt meg på?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Jeg blir ikke enig med meg selv om de virker greie eller falske...synes de er litt skumle egentlig....

Og jeg synes helt ærlig ikke klæra de drar på folk er så veldig fine, det er i allefall ikke min stil.

Men det er vel egentlig ikke sånn at de "tilfeldigvis" møter alle disse folka på gata? Har de allerede meldt seg på programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest badeand1

Jeg blir ikke enig med meg selv om de virker greie eller falske...synes de er litt skumle egentlig....

Og jeg synes helt ærlig ikke klæra de drar på folk er så veldig fine, det er i allefall ikke min stil.

Men det er vel egentlig ikke sånn at de "tilfeldigvis" møter alle disse folka på gata? Har de allerede meldt seg på programmet?

Leste et intervju med hun i onepiecen og hun nevnte noe om å melde seg på. Så man må gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Leste et intervju med hun i onepiecen og hun nevnte noe om å melde seg på. Så man må gjøre det.

Daså :P Da slipper jeg hvertfall å være redd for å møte på de XDHaha, neida. Men kunne vært morsomt også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Tror de skulle vært utrolig heldige om de møtte noen som både trengte hjelp med klær og hadde en historie å fortelle. Få hadde nok vært så åpenhjertige om de bare møtte dem sånn tilfeldigvis ute, men de vil vel skape en illusjon om at de finner folk ute.

Jeg syns ikke at alle antrekkene er så voldsomt fine, men er enig med den som skrev at det ikke nødvendigvis det som er det viktige. Det er vel det å vise at man ikke trenger å kle seg i en potetsekk bare fordi en er litt stor.

Sånn sett syns jeg programmet er ok, men blir litt mye puppeklåing. Men jeg syns det er mye verre at de bare går bort til folk og forventer at de skal si ja når hun vil stikke fingeren oppi sminken til en fremmed person.

Hun påstod at fingeren var ren, men allikevel er det uhygenisk.

Også når de skal drive å smake på maten til folk? Hvem er det som gjør sånt egentlig?

Men det er ok tidsfordriv når jeg ikke har noe annet å gjøre :)

Endret av Crazycatlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg likar dei, eg. Truleg litt fordi dei pratar britisk, og det er så herleg å høyre på, men også fordi eg likar makeover-program. Eg synest dei har ein tendens til å kle folk så dei får utruleg kort hals, men kan hende folk har kort hals? Eg blir inspirert - sit her i skjørt i dag, og det ville eg visst ikkje hatt på meg om det ikkje var for dei - vi nordmenn kan verkeleg ikkje kle oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...