Gjest MrsL Skrevet 13. mars 2004 #1 Del Skrevet 13. mars 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=218349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. mars 2004 #2 Del Skrevet 14. mars 2004 Bare siste uken har vi sendt hjem to med feber, en med oppkast og en med skikkelig diarrè. Det ene feberbarnet ble levert tidlig om morgenen, mammaen sa at han hadde sovet litt dårlig.... Vi tok tempen på barnet, fant 38, 9 og ringte mor. Hun sier: Ja, jeg regnet med telefon fra dere, han hadde nemlig 38, 2 da vi dro hjemmefra i dag.... :o Foreldre skjerp dere!!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 14. mars 2004 #3 Del Skrevet 14. mars 2004 ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. mars 2004 #4 Del Skrevet 15. mars 2004 :o Som småbarnsmor kan jeg ikke annet enn å være dypt sjokkert over foreldre som sender sine syke barn i barnehagen. Det Tex forteller om er jo helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. mars 2004 #5 Del Skrevet 15. mars 2004 :o Det Tex forteller om er jo helt utrolig! Vi har barn som nå går på sin fjerde penicillinkur mot streptokokker, fordi ikke alle foreldrene er like seriøse når deres eget barn blir "småsyke" som de kaller det. "Han hoster jo bare litt..." er bare ett av svarene vi får.... Det aller verste er at legene sier så mye forskjellig, vi har hørt leger si at barn med litt feber fint kan være i barnehagen så lenge almentilstanden ikke er betydelig svekket. Hvem her går på jobb med feber, og lar andre ta den avgjørelsen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. mars 2004 #6 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg kjenner mange som går på jobben med litt feber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. mars 2004 #7 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg kjenner mange som går på jobben med litt feber. Jo, men som jeg sier, de har valgt det selv og kan kjenne etter selv. barna har liten mulighet til å velge å bli hjemme, når de har 38 i temp og føler seg elendige... Dessuten er det som regel ok for den voksne å gå hjem fra jobb når man ikke orker mer, mens barna pent må finne seg i å vente til de blir hentet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 15. mars 2004 #8 Del Skrevet 15. mars 2004 Kunne ikke falt meg inn å sende lillemann i parken når han er syk! Noen ganger går barna forran jobb uansett hvor uerstattelig man er bak skrivebordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. mars 2004 #9 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg kunne aldri falt meg inn å sende noen av mine barn, verken til barnehage/dagmamma/ skole eller noe annet så lenge de har feber. Har en feber så har en feber, og da holder en barna hjemme. Min erfaring er at barn som også går for tidlig ut etter å ha vært syk, får det fort igjen. Derfor holder jeg alltid barna hjemme en ekstra dag for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå