verene Skrevet 13. mars 2004 #1 Del Skrevet 13. mars 2004 Hva ønsker dere dere i bryllupsgave®? Jeg har så smått begynt å tenke på ønskelista, og trenger litt tips til hva vi kan ønske oss. Vi skal bestemme oss for et fint servise og en serie fine glass vi kan begynne å spare på, som vi kan ønske oss. Men andre ting? Vi trenger jo masse forskjellig egentlig, men kanskje jeg kan få litt inspirasjon av dere? Noen som har noen utradisjonelle ønsker? Og for kuriositetens skyld ; hva syns dere overhodet ikke er passende å ønske seg/ få i bryllupsgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 13. mars 2004 #2 Del Skrevet 13. mars 2004 Ønsker meg sånne glass som Gjertrud i Hotel Cæsar hadde jeg. Sånne med gullbord på. Har sett dem i butikker før men nå finner jeg dem ikke igjen noen steder. Ellers ønsker jeg meg personlige gaver. Ting jeg blir glad i og som fortsatt står framme om tjuefem år fordi jeg ikke har hjerte til å sette dem vekk, samme hvor stygge de er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. mars 2004 #3 Del Skrevet 13. mars 2004 Vi skal bare ha servise, glass og kjeler (steely fra Duka) på ønskelista vår. Personlig har jeg veldig problemer med å ønske meg penger selv om jeg ikke har problemer med at andre ønsker seg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 13. mars 2004 #4 Del Skrevet 13. mars 2004 Og for kuriositetens skyld ; hva syns dere overhodet ikke er passende å ønske seg/ få i bryllupsgave? Folk får ønske seg akkurat det som passer dem for meg, ser på listene som veiledende og ikke forpliktende... man kan jo ikke bli fornærmet om noen kjøper noe annet til dem. Gjør de det, får de bare blir sure for meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. mars 2004 #5 Del Skrevet 13. mars 2004 Arwen skrev: Vi skal bare ha servise Heeeeeeeei, Arwen, det er samme servise som vi har på vår ønskeliste :-) :o :-) Gjett om jeg har leita lenge etter bilde av det på nett. I tillegg har vi mye annet rart. Feks. Kniver Telysestake Glass "Tangen" Lysestaker Frokostservise I tillegg står bla. brannsikker safe på ønskelisten. Det gjør også digitalt kamera og digitalt videokamera og mye mere......... Jeg endret på linkene dine, da de gjorde om hele formatet på siden Misty (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 15. mars 2004 #6 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg er absolutt ikke ferdig, men har skrevet opp ting ettersom jeg har kommet på noe nyttig. Service skal vi også ønske oss, men vi har ikke bestemt oss for hva enda. Puteboks (Grå el. Blå) Salatbestikk Service 2 glassdører kjøkken, Sigdahl. Glassplater Hardanger bestikk ”Lomme” bestikk Grand Crue vannkaraffel, 1 stk. Tex Mex lompevarmer 1 stk Spill. Vil du bli millinonær? Trivial Pursuit. Verdensatlas Gode kjøkkenkniver Kjøkkenmaskin (m/ elting osv.) Tøyservietter, hvite (12 stk.) Serviettringer Reisegavekort fra Ticket Hotellopphold Raclette Isbøtte m/ klype (stål) Elektrisk tannbørste, 2 stk. Varmedress, 2 stk. Morsomt dørskilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 15. mars 2004 #7 Del Skrevet 15. mars 2004 Vi ønsker oss deler til to serviser vi sparer på, glass, bestikk, sengesett, håndkler, div. hageredskaper og div ting til huset. Vi har lagt ut ønskelista vår på http://www.kvinneguiden.no/bryllup/gaveliste/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 15. mars 2004 #8 Del Skrevet 15. mars 2004 nei, den er hemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 15. mars 2004 #9 Del Skrevet 15. mars 2004 Bestikk Heidi Kakespade Heidi Knivsett Skarpe som fy! Maleri Vebjørn Sand Ishavskatedralen Kvardags tallerkner, middag, suppe, asjett stilfullt Kvardags glas I stil med middagstallerkner Terrakotta ildfast form med lokk Ildfast form i glas Panner Teflonbelagte, Digitalt videokamera Kakefat Duker Svart, beige, kvit, koksgrått Eggekoker Brødrister Vannkoker Kjøkkenbord m/ 4 stoler svart, stål, eller tre. Garderobeskap 2-3 dører, med skuffer, og hengeplass Spisestue møbler 1 bord, 6 stoler helst tre og svart Kommode, 6-8 skuffer Lys tre Blomstervase Store, små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 15. mars 2004 #10 Del Skrevet 15. mars 2004 Har lagt ut gavelister på Tilbords og Glass Thomsen. Vi har både pent service og masse glass, så det trenger vi ikke. Vi valgte stort sett ut rimelige og nyttige ting til huset som vi likte eller som vi har tenkt på å kjøpe lenge. Hadde ikke kommet på en del av disse tingene uten å se de i butikken. I tillegg så trenger vi noen flere deler til hardangerbestikket vårt, Admiral, så det førte vi også opp. Av våre foreldre så ønsker vi oss penger til en ny seng. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. mars 2004 #11 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg endret på linkene dine, da de gjorde om hele formatet på siden Misty (mod) :oops: :oops: takk :oops: :oops: Har ikke lært meg hvordan jeg gjør det der ennå :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 15. mars 2004 #12 Del Skrevet 15. mars 2004 :oops: :oops: takk :oops: :oops: Har ikke lært meg hvordan jeg gjør det der ennå :oops: Da skriver du [ url = ]http://www.adressetilsidendin.no] Her [ /url ] Men du flytter altså alt inntil hverandre slik at det ikke blir noen mellomrom... Da blir det stående "Her" i stedet for "http://www.adressetilsidendin.no". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 15. mars 2004 #13 Del Skrevet 15. mars 2004 har ikke kommet til ønskelister ennå, men folk har begynt å spørre.... etter å ha tittet på deres lister har jeg nå startet listen med; *verdensatlas *hardangerbestikk (har noe fra før) *malt postkasse m navn og nummer *veggkunst (eks. vebjørn sand) en bra start!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 16. mars 2004 #14 Del Skrevet 16. mars 2004 Vi har deler av ønskelisten klar, men vi vurderer å samle på bestikk til finbruk som vi ikke har bestemt oss for ennå. Vi ønsker oss blant annet håndklær fra Turiform, samt sengetøy, dyner og puter. Gyldendals store verdensatlas står på listen, sammen med safe, servise, produkter fra Eva Solo, blender, titan stekepanne, norsk balkongflagg og mye mer jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 16. mars 2004 #15 Del Skrevet 16. mars 2004 Det eneste som står på ønskelisten vår er garasje. Eller, rettere sagt, bidrag til garasje. Trenger ikke nødvendigvis være penger, ønsker oss også maling, utebelysning, hyllesystem til garasjen, garasjeportåpner, fryser og hjelp til å støpe såle, male osv.... Selv om penger hadde vært det aller beste å få, så vi får råd til å bygge garasjen også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 17. mars 2004 #16 Del Skrevet 17. mars 2004 .....Selv om penger hadde vært det aller beste å få' date=' ........ .[/quote'] Her også. Vi ønsker oss nye stress-less'er/"god-stoler/tv-stoler" og seng. Ja, også trenger vi sårt store gode myke frottèhåndduker og sengetøysett i GOD kvalitet. Både håndduker og sengetøysett koster jo en liten formue så det hadde vært sårt tiltrengte gaver. Men, penger står høøøyt oppe på lista ja. Og, vi trenger IKKE hverken brødrister ELLER kakespade *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 17. mars 2004 #17 Del Skrevet 17. mars 2004 Vår ønskeliste finner du på vår hjemmeside. Vi ønsker oss også service og bestikk, bla. Og en masse mere. Herer hjemmesiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå