Gå til innhold

Avbryte en ONS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan i alle dager ble dette en tråd om hvorvidt luremus fremprovoserer voldtekt og skaper voldtektsmenn?

1) Å voldta er ALDRI greit. Aldri. Sex skal være frivillig; sier jenta nei er det ALDRI lov å trenge seg på, uavhengig av hvor mye hun har flørtet med deg først.

2) Å flørte uhemmet, bli med karen hjem og så si nei takk og legge seg til å sove eller gå sin vei er heller ikke ok. Det er rett og slett bare slemt. Man gir ikke folk falske forhåpninger og kåter dem opp for så å feige ut i siste liten. Tydelige beskjeder er faktisk ren høflighet: Vil du pule så sier du det, vil du ikke pule så sier du det. Å flørte og være slem for morro skyld er ondskapsfullt. Det unnskylder ikke voldtekt, men det er slemt.

SÅH tilbake til selve temaet: Hvis man underveis føler at det ikke er riktig i det hele tatt er det ingen skam å si fra på en ålreit måte at "du, dette her funker ikke for meg. Dette ble ikke som jeg hadde trodd. Sorry". Hvorvidt man skal holde ut i det uendelige med tørrjukking fordi karen ikke får til å komme er et annet spørsmål - jeg tror jeg hadde sagt fra hvis det begynte å bli ubehagelig. Man har tross alt ikke et one-night stand for å være puledokke ... Avhengig av hvordan resten av kvelden har vært kan man enten avbryte og si at man ikke orker mer, eller si at man begynner å bli sår og heller vil avslutte på annet vis :P bruk common sense, folkens!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mitt første og eneste forsøk på ONS. Vi var så lite seksuelt kompatible at vi ble bestevenner i stedet. :ler2:

Seriøst? Hvordan da?

Anonym poster: 4681c3e788e904b923340dcefc137ff9

Skrevet

Seriøst? Hvordan da?

Anonym poster: 4681c3e788e904b923340dcefc137ff9

Snakket sammen hele kvelden, var akkurat hverandres 'type' rent utseendemessig, hadde samme humor, samme interesser, like meninger om det meste, og tingene vi ikke mente det samme om var morsomme å diskutere.

Vi lot oss vel lure til å tro at kjemien ville være like bra på alle plan, men det var den ikke - og det ville være trist å gi slipp på en man liker så godt bare fordi jeg er for røff og han for pusete. Best friends forever! :strix::ler2:

• Liker 2
Skrevet

Hvordan i alle dager ble dette en tråd om hvorvidt luremus fremprovoserer voldtekt og skaper voldtektsmenn?

1) Å voldta er ALDRI greit. Aldri. Sex skal være frivillig; sier jenta nei er det ALDRI lov å trenge seg på, uavhengig av hvor mye hun har flørtet med deg først.

2) Å flørte uhemmet, bli med karen hjem og så si nei takk og legge seg til å sove eller gå sin vei er heller ikke ok. Det er rett og slett bare slemt. Man gir ikke folk falske forhåpninger og kåter dem opp for så å feige ut i siste liten. Tydelige beskjeder er faktisk ren høflighet: Vil du pule så sier du det, vil du ikke pule så sier du det. Å flørte og være slem for morro skyld er ondskapsfullt. Det unnskylder ikke voldtekt, men det er slemt.

Kvifor er du imot at nummer 1 ein konsekvens av nummer 2 som gjer at vedkomande faktisk kan lære at ein ikkje skal utøve nummer 2?

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Mange som har gjort det? Hvorfor? Hvordan reagerte de? Eller må man bare holde ut hvis kjemien er dårlig eller noe?

Anonym poster: fcf6931e76da3d3fef84b4ac95c2ef77

Er nå faen meg ikke bare ONS som går til helsikken fordi hun får en eller annen fiks i idé mens en puler som kaniner. Men ja, en stopper, kler på seg. Og er sur og muggen og bare ser frem til en anledning til å få runket ferdig.

Skrevet

Hehe, ja har avbrutt en ONS engang.

Jeg nærmet meg 20, og var fortsatt jomfru.

Hadde vært forelsket flere ganger, men det hadde liksom ikke blitt noe.

Så møtte jeg en gutt jeg syntes var kjempekjekk. Vi var sammen på flere fester, og endte til slutt i sengen hans. Jeg følte det som at jeg testet og utforsket mine egne grenser.

"Dessverre" følte jeg at det ble veldig feil, da vi nærmet oss samleie. Fikk masse følelser og tanker om at han jeg var sammen med ikke "fortjente" det, da han var åpen om at han kun var interessert i en ons. Merket at jeg nok egentlig veldig sterkt var ute etter en fast kjæreste, som ikke stakk av dagen etter, men som faktisk ble og som man fikk noe mer ut av, enn løs sex.

Så det ble til at jeg avbrøt og sa det som det var. Han tok det fint da, særlig med tanke på at jeg faktisk var jomfru.

Møtte han som ble min faste kjæreste knapt 1 år senere :) Han jeg holdt på å ligge med, vet jeg at endte med å ligge med halve befolkningen i studiebyen sin, så ganske greit at det ikke ble oss..

Anonym poster: f876f15045f042af7f32fab389a7fdfa

Skrevet

Hadde en situasjon med en ons som jeg synes tok seg for mye frihet, han rev meg i håret og dyttet meg ganske hardt i senga, et lite øyeblikk ble jeg litt redd, selvom jeg visste at han nok bare var litt ivrig og skulle imponere meg med å være litt mann. Da jeg kjente at jeg ble redd sa jeg rett og slett at han måtte gå. Hadde enormt kjærlighetssorg på dette tidspunktet og begynte å gråte fordi jeg følte at hele situasjonen var feil, han snudde i døren og la seg ved siden av meg, pakket teppe rundt meg, holdt rundt meg, så lå vi hele natten og holdt rundt hverandre og han fortalte at han nettopp hadde mistet moren sin og savnet at noen bare holdt litt rundt han. Så passet litt på hverandre hele natten, ikke noe romantisk eller seksuelt, og det hele ble ganske nært og vakkert på en eller annen måte. Plutselig skjønte jeg at vi var ganske like og at gutter ikke bare tenker på sex. Mitt beste "one night stand".

• Liker 4
Skrevet

Det gjelder da selvfølgelig for både kvinner og menn at man skal respektere hverandres grenser.

Jeg går ikke akkurat alene ved akerselva om kveldene, og "lurer" ikke menn til å tro at de skal få noe, også ombestemme meg for moro skyld. Men det betyr ikke at jeg syns at de kvinnene som gjør det fortjener å bli voldtatt for det.

Holdningene dine er triste, du legger mye skyld over på at voldtektsofferet har vært dum, kledd seg feil, vært på feil sted eller oppført seg feil. Det er overgriperen som til slutt tar valget å bryte loven og skade et annet menneske.

Vi skal jo egentlig bo i et fritt land, kvinner bør kunne kle seg som man vil uten at noen rettferdiggjør voldtekt av den grunn. Hvor går egentlig grensen da til slutt? Voldtektsofferet i India som døde av skadene har også fått mye skyld av religiøse fanatikere fordi hun kledde seg "feil".

Enig! Man skal kunne gå naken rundt om man vil og ikke bli voldtatt.. Jeg synes det så trist at det har blitt sånn at du må være forsiktig, passe på hvor du går og ikke gå alene.. Jeg kjenner ei jente som ble voldtatt av taxi sjåføren på tur hjem fra fest.. Når du først har satt deg i en taxi skal du liksom være trygg!

Anonym poster: 41cc7f2d1bf6ab89981ad509a683c77e

• Liker 1
Skrevet (endret)

*

Endret av Pene sko...
Skrevet

Enig! Man skal kunne gå naken rundt om man vil og ikke bli voldtatt.. Jeg synes det så trist at det har blitt sånn at du må være forsiktig, passe på hvor du går og ikke gå alene.. Jeg kjenner ei jente som ble voldtatt av taxi sjåføren på tur hjem fra fest.. Når du først har satt deg i en taxi skal du liksom være trygg!

Anonym poster: 41cc7f2d1bf6ab89981ad509a683c77e

Piratdrosje, reknar eg med? :klo:
Skrevet

Kvifor er du imot at nummer 1 ein konsekvens av nummer 2 som gjer at vedkomande faktisk kan lære at ein ikkje skal utøve nummer 2?

Åhja, ok. Så alle kvinner som blir voldtatt blir voldtatt fordi noen prøver å lære dem en lekse?

Skrevet

Jeg har avbrutt en ONS. Det ble ikke som jeg tenkte, og jeg mistet all lyst. Jeg prøvde å gjøre det på en fin måte, og tilbød ham å sove over, slik at han slapp å ta taxi hjem, men han ble veldig fornærma og mente det var fordi jeg syntes det var fordi han hadde liten tiss....noe som IKKE var grunnen.

Gjest brutal mann
Skrevet

Jeg også. Jeg har pult dem til de nesten har kommet, for så å si "nei nå ble jeg trett gitt". Elsket skuffelsen i øynene deres da de innså at jeg bare lekte med dem :)

Anonym poster: 208f05f14b00aa2634cc77d8b0737af1

Jeg ser frem til den dagen du får en solid knytteneve plassert i ansiktet ditt. Du blir penere med kroket nese :)

• Liker 2
Skrevet

Åhja, ok. Så alle kvinner som blir voldtatt blir voldtatt fordi noen prøver å lære dem en lekse?

Ver venleg og ta med hovudet neste gong du er innom KG. Dette blir berre dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...