Gå til innhold

Avbryte en ONS

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange som har gjort det? Hvorfor? Hvordan reagerte de? Eller må man bare holde ut hvis kjemien er dårlig eller noe?

Anonym poster: fcf6931e76da3d3fef84b4ac95c2ef77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal nå ihvertfall ikke ''bare'' holde ut om du ikke syns noe om det. Har aldri gjort det selv, men ønsker sterkt jeg gjorde.

Anonym poster: d73dcbec674c6829cc89089c7071722a

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg gutt så kanskje litt annerledes, men har aldri stoppet, prøver å gjøre meg fort ferdig og om det virkelig ikke går så skylder jeg på at jeg har drukket for mye(det er jo faktisk sant)

Anonym poster: 189c3cfb5eec92d955464b79419be4cc

Skrevet

Kan man gjøre det uten å være luremus eller lurekuk? :sjenert:

Anonym poster: fcf6931e76da3d3fef84b4ac95c2ef77

Skrevet

Nå er jeg gutt så kanskje litt annerledes, men har aldri stoppet, prøver å gjøre meg fort ferdig og om det virkelig ikke går så skylder jeg på at jeg har drukket for mye(det er jo faktisk sant)

Anonym poster: 189c3cfb5eec92d955464b79419be4cc

Hva skjedde?

Anonym poster: 4a170c0ce42a23837d3f1c3cc32025a5

Skrevet

Jeg avbrøt det ikke.. eller jo, men ikke med vilje. Jeg bare sovna. Vi var hjemme hos meg, så jeg våknet opp av at døra smalt igjen - og borte var'n! Heldigvis :sleeping:

Skrevet

Ehh, ja. Opptil flere ganger. Nå er det mange år siden jeg har hatt ONS, var mest rund ca 20 år da. Vennene mine kalte meg for luremus. Ikke alltid jeg ville ha sex. Jeg var kanskje naiv og ønsket bare oppmerksomhet og klining. Og når mine "ONS" da skjønte at det ikke ble noe på dem, var det noen som furtent dro, men også noen som respekterte det og ble likevel.

Tenkte ikke så mye på farene den gang, men skjønner i dag at jeg kunne blitt et lett bytte for en som ikke hadde tatt et nei for et nei. Og at jeg ville fått vanskeligheter med å bli trodd i ettertid.

Anonym poster: 1474ec70b3fcface7cea31d3622d02aa

Skrevet

Naturligvis kan man det. Det er bedre å være luremus enn å ligge med noen man angrer på.

Anonym poster: 79fb7f267c1e6a40c6885698312fbd72

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det skjer at jenta eller i noen veldig få tilfeller mannen ombestemmer seg på vegen hjem.

Man blir ikke sure. Er endel av "risikoen" med ons.

Siden man ikke kjenner personen så veldig godt er det lov å ombestemme seg, men er man veldig klar selv kan man jo føle lettere irritasjon :)

Har avbrytet ons selv om jeg er mann ;)

Endret av Perrin
Skrevet

Naturligvis kan man det. Det er bedre å være luremus enn å ligge med noen man angrer på.

Anonym poster: 79fb7f267c1e6a40c6885698312fbd72

Det er betre å skapa valdtektsmenn enn å berre lata vera å storkline med ein kåting? :klo:
Skrevet

Det er betre å skapa valdtektsmenn enn å berre lata vera å storkline med ein kåting? :klo:

Det er da ingen som skaper voldtektsmenn!

• Liker 10
Skrevet

Ja, mitt første og eneste forsøk på ONS. Vi var så lite seksuelt kompatible at vi ble bestevenner i stedet. :ler2:

• Liker 2
Skrevet

Det blir noko av det same som når de har sex forutan prevensjon. Det er ein risiko for at det kan skapa avkom.

• Liker 1
Skrevet

Det blir noko av det same som når de har sex forutan prevensjon. Det er ein risiko for at det kan skapa avkom.

Det er da virkelig ikke sammenlignbart. Det er klart at det er deres feil hvis de velger å ha ubeskyttet sex og blir gravid, men du kan da ikke mene at det er jenta sin skyld hvis hun bestemmer seg for å avbryte et ONS og blir voldtatt? at hun "skaper" en voldtektsmann?

• Liker 9
Skrevet

Jeg avbrøt en gang, eneste gangen jeg har hatt ons faktisk. Han hadde fått litt mye og drikke, og slet med å få småen opp å stå. Omsider gikk det sånn halvveis, og han "satte" i gang. Veldig klønete, og gud som den mannen svettet! Da mener jeg dryppende svette i ansiktet mitt, og kjemien var helt elendig.

Jeg sa at jeg var kvalm etter alkoholen og kom meg unna. Litt slemt sikkert, men gud for en kjip opplevelse. :P

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Det er da virkelig ikke sammenlignbart. Det er klart at det er deres feil hvis de velger å ha ubeskyttet sex og blir gravid, men du kan da ikke mene at det er jenta sin skyld hvis hun bestemmer seg for å avbryte et ONS og blir voldtatt? at hun "skaper" en voldtektsmann?

Du må huske at Staketten er super kåt jomfru, han er sikkert redd for at viss han får en sjangse og den går fra han vil han dø av kåthet.

• Liker 2
Skrevet

Nei, det klarte han selv, Han begynte å snorke under akten :rolleyes:

Anonym poster: ff08fb218de2f9a8525da02ab370fd9c

• Liker 1
Skrevet

Jo, voldtektsmannens foreldre.

Anonym poster: 208f05f14b00aa2634cc77d8b0737af1

Gjest Sunheart
Skrevet

Ja det har jeg, opptil flere ganger. Nå er det sjeldent jeg har noe ONS. Var mest i mine yngre dager det ;)

Skrevet

Ja det har jeg, opptil flere ganger. Nå er det sjeldent jeg har noe ONS. Var mest i mine yngre dager det ;)

Jeg også. Jeg har pult dem til de nesten har kommet, for så å si "nei nå ble jeg trett gitt". Elsket skuffelsen i øynene deres da de innså at jeg bare lekte med dem :)

Anonym poster: 208f05f14b00aa2634cc77d8b0737af1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...