Gå til innhold

Hvor mange gjester var/blir dere?

Peluche

Anbefalte innlegg

På lista vår står det foreløpig ca 50 :wink:

I tillegg har vi planer om en vennefest i forkant og der blir det nok like mange som blir invitert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har 100 på gjestelista, og regner med ca 10% frafall, altså at ca 90 kommer. Men om det faktisk blir 90 eller 100 vet vi ikke før uti juni en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som inviterer rund 60 stykker, hvor mye regner dere med at budsjetter kommer på? Jeg er nysgjerrig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som inviterer rund 60 stykker' date=' hvor mye regner dere med at budsjetter kommer på? Jeg er nysgjerrig... :)[/quote']

Har ikke satt opp noe budsjett. Kansje like greit, for da slipper jeg å gå rundt å irritere meg at jeg klarte å sprenge det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har invitert 147 stk, men har ikke fått alle svarkortene enda, så jeg vet ikke hvor mange vi ender opp med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 stykker. Valgte å invitere slekt minus søskenbarn, og nærmeste 16 venner. Bryllupet feires i hjembyen min, derfor er de fleste tilreisende. Og da ville vi heller invitere alle til hele pakka, enn å ha flere gjester som kaffegjester.

Vi satte opp hver sin liste, og den var lik, da vi sammenlignet hvem vi ville ha.. Så det var avgjort ganske raskt.

m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi inviterte 56 stk og det skulle komme 49, men min kjæres onkel måtte snu på flyplassen på brullupsdagen fordi han hadde så store ryggproblemer :veldigsur: . Vi ble 48 tilslutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig står det 69 navn på listen vår, men er ikke helt ferdig enda. Er jo mulig noen av våre single venner plutselig ender opp med kjæreste innen oktober.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som inviterer rund 60 stykker, hvor mye regner dere med at budsjetter kommer på? Jeg er nysgjerrig... :)

ca. 100 000,- uten bryllupsreise. 69 stk. alle til middag, all drikke inkl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi inviterte 98 stk, og håpet vi ble 80 - fått alle svar tilbake og blir.....98 stk! De fleste bor et stykke unna oss og vi gleder oss kjempemye til å ha alle vi er glade i hos oss på vår store dag!

Den største overraskelsen var et vennepar som har flyttet til Sør-Afrika - til og med de kommer!! Blir helt rørt jeg!! :)

Klem

Ninach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi inviterer 100, og håper på at 90 sier ja. Det blir trangt med 100 i det lokalet vi har leid, men det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi inviterte 85 og 83 takket ja. Egentlig hadde vi ikke tenkt å være så mange, men det var så vanskelig å velge ut syns vi. Så vi sluttet å se på antallet og inviterte alle vi ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi blir 17 stk til middag(kun nærmeste familie og forlovere).

Om kvelden skal vi ha vennefest, og foreløpig så blir vi ca. 60 stk., men noen er fryktelig treg med å svare, så vi kan faktisk bli rundt 70. Det er ulempen med å ha et uformelt opplegg, folk tar ikke svarfristen så nøye.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100.000?! :o

Jeg har vært på et par bryllup det siste året...Der har det vært ca. 100 gjester, og brukt like mye penger. Det var skikkelige fine bryllup også! Trodde go det kom til å være noe billigere med færre gjester da...

Da er det bestemt (tror jeg); Jeg og min forlovede skal reise bort å gifte oss, og heller ha en sammenkomst hvor vi inviterer til kaffe og kaker med fest etterpå... Hvis vi en gang kommer til å gifte oss da, han er litt treig av seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100.000?! :o

Jeg har vært på et par bryllup det siste året...Der har det vært ca. 100 gjester, og brukt like mye penger. Det var skikkelige fine bryllup også! Trodde go det kom til å være noe billigere med færre gjester da...

Da er det bestemt (tror jeg); Jeg og min forlovede skal reise bort å gifte oss, og heller ha en sammenkomst hvor vi inviterer til kaffe og kaker med fest etterpå... Hvis vi en gang kommer til å gifte oss da, han er litt treig av seg! :)

Ja, og da har vi gjort mest mulig selv. Leier lokaler der drikke kan tas med (vil ha fri bar). Vin og øl til maten kjøper vi selv i sverige, pynt til bordet ordner vi selv, kaker bakes, kjole har jeg vunnet osv. osv.

Jeg trodde aldri i verden det ville koste så mye, men alt i alt så ender vi nok på dette. Tror vi fint klarer oss innen for budsjettets rammer. Godt mulig vi ender opp på nærmere 85 000,- istedet, men allikevel....

Du kan jo selvsagt å kaffegjester eller noe sånt istedet for å kutte ned på kostnadene, men dette var uaktuellt for oss.

Sorry! Glemte meg helt bort her. Ikke meningen å ødelegge trå'n :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...