Gå til innhold

Libresse eller Always?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket merke synes dere er best? Leste at en bruker får soppinfeksjon av Libresse. Jeg har alltid brukt Libresse og hadde for en liten stund siden soppinfeksjon - er det noen flere som har fått sopp av Libresse?

Anonym poster: fc2912acaf621c7078c91edf5489324e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldrig hørt om en slik påstand før, men jeg vet at jeg begynner å klø når jeg bruker libress sine innlegg og bind. men ved bruk av always, går alt bra.

Anonym poster: 246f5a825e87713fe3e9b2a28724224f

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker helt klart always. Der trekker det mer inn og merkes ikke. Med libresse føler jeg at væsken blir liggende som en slags hinne.

Anonym poster: 2bc06f78219a17cc10d6550d86e558ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket merke synes dere er best? Leste at en bruker får soppinfeksjon av Libresse. Jeg har alltid brukt Libresse og hadde for en liten stund siden soppinfeksjon - er det noen flere som har fått sopp av Libresse?

Anonym poster: fc2912acaf621c7078c91edf5489324e

Tror ikke nødvendigvis at det er Libresse som er problemet, men at det generelt blir for lite luft når du bruker bind. Passer du på å skifte ofte nok, og vaske med vann? :) Jeg bruker kun bind om natta, men pleier som regel alltid å få soppinfeksjon i forbindelse med mensen uansett. Det er ikke pga bindet, men pga endringene i selve underlivet.

For meg spiller det ingen rolle om det er Always, eller om det er Libresse i allefall :)

Anonym poster: cff2e0970366348fc3dd50104a396296

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare tampong.

Anonym poster: 0459dfcecfe30bddeefec1acff38f760

Skrevet

Jeg får sopp om jeg bruker bind uansett merke.

Ellen tampongene gjorde susen for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tampong, fordi bind er litt ekkelt..

Anonym poster: f087da39d4c53df9214e1fa12344739e

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Bruker bare menskopp, og kommer aldri til å bytte tilbake til bind igjen. Hvis dere ikke har sjekket det ut bør dere absolutt gjøre det, har ingen smerter lenger engang. :)

Skrevet

Libresse! Helt klart!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Libresse driver med heavy dyretesting :/ No go!

Anonym poster: 2798f342c320bc31aafe478c22b1d34c

Skrevet

Gjest Euforia
Skrevet

Det gjør vel Always også?

Skrevet

Det gjør vel Always også?

Det er store muligheter for det, ja. Jeg boikotter begge jeg ;)

Skrevet

Foretrekker Always - synes det kanskje er mer bøyelig enn Libresse? Men hovedsakelig fordi det er færre papirbiter deler å fjerne for å få festet det, og omslaget kan brukes til å pakke det inn etter bruk... ugh... jaja.

Skrevet

Bruker bare menskopp, og kommer aldri til å bytte tilbake til bind igjen. Hvis dere ikke har sjekket det ut bør dere absolutt gjøre det, har ingen smerter lenger engang. :)

Hvordan kan en gummikopp opp i skjeden ta bort mens smerter?

• Liker 2
Gjest Euforia
Skrevet

Hvordan kan en gummikopp opp i skjeden ta bort mens smerter?

Jeg er ingen lege, så det vet jeg ikke, men jeg har lest om flere som mener smertene har forsvunnet. :-) Kanskje det har noe med at slimhinnene ikke tørkes ut? Ikke vet jeg...

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Det er store muligheter for det, ja. Jeg boikotter begge jeg ;)

Jeg også. :-) Men jeg har truseinnlegg fra SoftStyle (Rema 1000 sitt billigmerke) liggende, og de tester ikke på dyr. I tillegg lukter de godt, kjæresten min fikk fnatt da jeg ba ham lukte på dem her om dagen, hahaha

• Liker 2
Skrevet

Jeg også. :-) Men jeg har truseinnlegg fra SoftStyle (Rema 1000 sitt billigmerke) liggende, og de tester ikke på dyr. I tillegg lukter de godt, kjæresten min fikk fnatt da jeg ba ham lukte på dem her om dagen, hahaha

Stilig! Har de tamponger også?

Skrevet

Jeg er ingen lege, så det vet jeg ikke, men jeg har lest om flere som mener smertene har forsvunnet. :-) Kanskje det har noe med at slimhinnene ikke tørkes ut? Ikke vet jeg...

Jeg har rielignende smerter i 3-5 dager. Hele nedre korsrygg og mage, kan ikke innbille meg at en kopp skulle hjulpet men.... Noen som vet hvorfor de ikke selger mooncup på apotek??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...