Gå til innhold

Brukere som fisker etter plusser og later som om de er oppegående.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror ts sikter til de såkalte "ironibrukerne" så latterliggjør andre brukere for å samle plusser. Er forøvrig flere av den typen som er godt samlet i denne tråden.

Anonym poster: 888bd3106530cfe5e037f00784c20f10

Du er inne på noe der.

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker denne tråden! Noe av det mest underholdende her på KG! :popcorn:

Dårlig gjort å la seg underholde på andres bekostning :fy_fy:

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er litt vel dømmende og litt vel mye ovenfra og ned i hersketeknikker nå.

Du må kunne klare å akseptere at andre ikke ønsker å bruke nick nettopp fordi mange med nick holder på med å forfølge og lese alt enkelte skriver, uansett hvilken tråd man er på. Reglene er der, men brukerne er ikke flinke til å følge de. Jeg har skjønt det nå, at du poengterer dine meninger, men nå må du kunne akseptere at alle ikke er enige med deg.

Kunne ikke vært mer enig. Foretrekker så absolutt å være AB pga tidligere hendelser med brukere med brukernavn. Slitsomt og ikke minst kjedelig.

Anonym poster: 5f9638a06eb5d8adb9ba01c4ed5ab008

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ts sikter til de såkalte "ironibrukerne" så latterliggjør andre brukere for å samle plusser. Er forøvrig flere av den typen som er godt samlet i denne tråden.

Hmm, skjønner. Men igjen, hvordan vet en at de er pluss-horer? Mange er jo ganske nebbete, og får ikke så mange plusser for det, også. Er de pluss-horer, eller bare stygge i kjeften...eh...fingrene?

Og så må jeg innrømme at jeg begynner å lure på hvilken bås jeg sitter og rauter i...om noen kunne opplyse meg..? Sånn for moro skyld. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp dette ønsket om at ting du sier ikke skal brukes mot deg som er "å ikke stå for det en mener og sier". Hvis du står inne for det, er det jo ikke et problem dersom folk velger å bruke det mot deg.

Det er et problem hvis det bidrar til å avspore andre tråder. Når jeg deltar i en "Er rosa farge finere enn blått?", så vil jeg diskutere akkurat det, og ikke plutselig havne i diskusjon om abort som har ingenting med trådens tema.

Men hei, vent, du sier jo at det ikke er et problem, jeg skal jo stå for mine meninger uavhengig av trådens tema, og om det avsporer. Smart du.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironibrukere? Jeg vet om flere her inne som kan være ironiske, men mange av dem kan også være både hyggelige, hjelpsomme og empatiske. Ironi kan også være morsomt, noe som sansynligvis er årsaken bak plussene. Men jeg ser ikke helt koblingen mellom det, og plussesamling og alt det andre styret?

Og jeg er ikke ironisk, jeg forstår oppriktig ikke et plukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Skrudde på selvinnsikten ett lite øyeblikk, og innså at jeg mest sannsynlig er en av disse ironibrukerne. Men du har en vesentlig feil:

Hvorfor i allverden tror du det dreier seg om plusser?

En god latter forlenger livet, og jeg jakter på evig liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skjønner. Men igjen, hvordan vet en at de er pluss-horer? Mange er jo ganske nebbete, og får ikke så mange plusser for det, også. Er de pluss-horer, eller bare stygge i kjeften...eh...fingrene?

Og så må jeg innrømme at jeg begynner å lure på hvilken bås jeg sitter og rauter i...om noen kunne opplyse meg..? Sånn for moro skyld. =)

Tror ikke poenget er om de kun er ute etter plusser eller ikke. De slenger med leppa som de vil og får plusser for det. Samtidig kan de være trivelige og konstruktive med andre om de ikke ser en mulighet til å harselere litt med vedkommende og får en slags status som konstruktive brukere som bidrar positivt på forumet, så lenge du ikke er en av de som blir utsatt for "mobbing" av dem andre slenger seg på via plussknapper.. Litt som i denne tråden som jeg også selv ble litt med på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke poenget er om de kun er ute etter plusser eller ikke. De slenger med leppa som de vil og får plusser for det. Samtidig kan de være trivelige og konstruktive med andre om de ikke ser en mulighet til å harselere litt med vedkommende og får en slags status som konstruktive brukere som bidrar positivt på forumet, så lenge du ikke er en av de som blir utsatt for "mobbing" av dem andre slenger seg på via plussknapper.. Litt som i denne tråden som jeg også selv ble litt med på.

To spørsmål

- du tror folk velger å være trivelige som ledd i en eller annen plan om å fremstå som konstruktiv?

- og dette med plussing av ironiske og sarkastiske innlegg, går bare en vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke forbannet på plussingen, men jeg er forbannet på den skjulte mobbingen som foregår på KG og tilogmed her i denne tråden fra andre brukere.

Enig, i denne tråden og flere andre tråder så er det brukere med brukernavn som har bedrevet mobbing, brukt ironi og sarkasme etc for å få frem hva det enn måtte være.

Synes det er interessant å se at de faktisk later til å ikke se det selv. at de ikke er et gram bedre enn de få ABere som bedriver hets.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså helt greit å hinte om at enkelte brukere er falske og nærmest håpe på at 'noe katastrofalt skal hende dem på privaten,' men gud forby om man bruker ironi mot personen som skriver det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de gir jo ikke plusser til seg selv? Så da blir jo hovedposten et sleivspark i feil retning?

Istedet for å fokusere så mye på brukeren som skriver det sarkastiske "mobbe"-innlegget, som får masse plusser, burde ikke sparket være rettet mot dem som plusser? Man kan jo ikke akkurat analysere en personlighet basert på antall plusser i et forum, så hva om en bruker bruker mye sarkasme både på forumet, og i sitt øvrige sosiale liv, og i tillegg er ganske konstruktiv i måten å tenke på...skal h*n da måtte skjule deler av sin personlighet, for å tekkes andre forum-brukere, som irriterer seg over at andre er enige i det vedkommende sier?

Det der ble bare litt for forvirrende for en små-søvnig smurf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er altså helt greit å hinte om at enkelte brukere er falske og nærmest håpe på at 'noe katastrofalt skal hende dem på privaten,' men gud forby om man bruker ironi mot personen som skriver det?

Nei, nei, nå handler tråden om anonyme brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som håper at noe katastrofalt skal skje. Spørsmålet var om det måtte skje noe fælt i deres eget liv før de innser hva de driver på med her på KG. For eksempel innser ikke en mobber at h#n mobber før vedkommende opplever det selv. Forstår du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som håper at noe katastrofalt skal skje. Spørsmålet var om det måtte skje noe fælt i deres eget liv før de innser hva de driver på med her på KG. For eksempel innser ikke en mobber at h#n mobber før vedkommende opplever det selv. Forstår du nå?

Til orientering, det var jeg som ga AB ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d pluss, for å unngå at barnslige brukere som er så opphengt i dette med at ABere "plusser seg selv" i mangel av bedre måter å "ta" ABere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mobbing er et uttrykk som misbrukes i stor grad her inne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Til orientering, det var jeg som ga AB ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d pluss, for å unngå at barnslige brukere som er så opphengt i dette med at ABere "plusser seg selv" i mangel av bedre måter å "ta" ABere på.

Til orientering, har jeg ikke plusset noen andre enn morsomme AB-innlegg i denne tråden. For å inngå at barnslige brukere er så opphengt i dette med at klikke-gruppene plusser hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering, har jeg ikke plusset noen andre enn morsomme AB-innlegg i denne tråden. For å inngå at barnslige brukere er så opphengt i dette med at klikke-gruppene plusser hverandre.

Fint at du er generøs med plussene, i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nå handler tråden om anonyme brukere.

Ok. :grine:

Kunne du heller ha sendt en PM til den, de eller oss (?) det gjelder hvor du peker ut innlegget eller innleggene du reagerer på? Jeg tror ikke denne tråden får noen til å innse noe som helst ettersom de du snakker om verken forstår hvem du sikter til eller nøyaktig hva du reagerer på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...