Gå til innhold

Brukere som fisker etter plusser og later som om de er oppegående.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Artig å se at i enhver krangel mellom AB og Brukernavn, så er det alltid de samme Brukernavna som på død og liv må engasjere seg. Mange av de har vist seg i denne tråden og. Det verste er at de faktisk klarer å drepe all debatt for folk orker ikke diskutere med de rett og slett. Til slutt er det bare de samme Brukernavnene som diskuterer med seg selv.

Anonym poster: 033d2e9b9713112c28863dd82ad9e35f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig å se at i enhver krangel mellom AB og Brukernavn, så er det alltid de samme Brukernavna som på død og liv må engasjere seg. Mange av de har vist seg i denne tråden og. Det verste er at de faktisk klarer å drepe all debatt for folk orker ikke diskutere med de rett og slett. Til slutt er det bare de samme Brukernavnene som diskuterer med seg selv.

Er dette en krangel mellom ABer og brukere som skriver under brukernavn? Det er da flere ABer som har kommentert at de ikke skjønner hva TS vil fram til - og det er vanskelig å drepe en debatt som aldri startet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en krangel mellom ABer og brukere som skriver under brukernavn? Det er da flere ABer som har kommentert at de ikke skjønner hva TS vil fram til - og det er vanskelig å drepe en debatt som aldri startet.

Jeg tror ikke det er meningen at man skal skjønne noe av denne tråden. Med mindre man har røyket 7 par sokker, og er i besittelse av en eller annen kodenøkkel som man skal bruke til å slå opp i bibelen og finne trådens sanne budskap. Jeg føler meg utestengt, utafor og utstøtt!:jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har fulgt med her på KG vet meget godt hvem og hva jeg sikter til. Man trenger ikke være rakettforskjer for å skjønne det akkurat.

Forøvrig kan dere holde usaklige synsinger om alkohol og narkotika for dere selve. Jeg flirer godt, for det er tydelig hvem som bruker rusmidler, og det er ikke meg.

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Vil bare minne om regelen der det heter seg at

Vi oppfordrer dere ellers til å være høflige, vise god folkeskikk, og opptre lignende som dere ville gjort i diskusjoner ansikt til ansikt.

Det kan være en god idé hvis man ønsker en fruktbar diskusjon.

Yvonne (mod)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Vil bare minne om regelen der det heter seg at

Det kan være en god idé hvis man ønsker en fruktbar diskusjon.

Yvonne (mod)

Sånne tiltak får pluss av meg.

Det er dager hvor jeg gir så mage plusstegn til hyggelige innlegg på KG at jeg blir utestengt for å gi flere plusser til dagen etter! :strix::kghjerte:

Trivsel er viktig, og det er hva plusstegn er, et klapp på skulderen om du vil. Et takk.

og;

Det finnes mennesker her inne som har så store hjerter at det nesten omsvøper deres inderlige vakre sjels eleganse.

Det finnes mennesker her inne som har så stor giverglede at når de er langt nede selv,glemmer det og løfter andre opp.

Det finnes mennesker her inne som deler å gir så mye av seg selv,at det kommer øyeblikk hvor ens sjel står nytende,ydmykt og takknemmlig tilbake i stor undring.

Det finnes så mange slike mennesker her inne- og jeg er så inderlig glad og takknemmlig for at dere finnes.

HJERTELIG TAKK TIL ALLE DERE ♥ DERE ER VERDIFULLE OG UNIKE ♥

:kghjerte: :kghjerte: :kghjerte:

Endret av Wonders
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte brukere med brukernavn er så kvalme og frekke at ingen gidder å diskutere med dem og de vinner på walkover. Folk som har nesten 20.000 innlegg, lurer på hva de gjør om dagene egentlig bortsett fra å leke internet-warrior. Oppfører seg som om de tror de eier forumet.

Anonym poster: c22bd867409e0bb8965ac957a4f69198

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Jeg syns den anonym bruker-funksjonen er en uting. Det burde vært sånn som før at man måtte være pålogget for å skrive i alle forum unntatt seksualforumet, der er det greit at folk kan få skrive som gjester om de lurer på noe pinlig eller flaut. Altså, jeg vet man er pålogget når man er anonym også, men det burde ikke være mulig å være anonym bruker andre steder enn på seksualitet og kanskje samliv og relasjoner. Sikkert mange AB-er som er uenige med meg, men det får så være. Syns mange AB-er kun er ute etter å være nebbete. Selvfølgelig ikke alle, men mange.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Fordi det er lettere å forholde seg til et brukernavn og som du sier er jo alle anonyme uansett, så hvorfor ha en sånn AB-funksjon?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er lettere å forholde seg til et brukernavn og som du sier er jo alle anonyme uansett, så hvorfor ha en sånn AB-funksjon?

Jeg foretrekker AB fordi jeg ikke vil at enkelte her inne skal forfølge meg og lese alt jeg skriver her og der. DET er ulempen ved å bruke nick.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare ikke det er noe å henge seg opp i. Jeg diskuterer ikke annerledes om det er en AB eller en med brukernavn jeg svarer, hvorfor skal man det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Er ikke å henge seg opp i, men JEG syns det er lettere/bedre å forholde seg til et brukernavn enn 100 AB-er som gjerne også slenger med leppa siden de uansett skriver som AB. Min mening. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og jeg ser ikke helt hvorfor det er lettere? Man har jo fått nr, så du kan bare se på de siste sifre/bokstaver for å se om det er samme AB som svarer.

Jeg ser virkelig ikke hvorfor det er en forskjell. Meningene dine endrer seg vel ikke etter brukernavn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Jeg foretrekker AB fordi jeg ikke vil at enkelte her inne skal forfølge meg og lese alt jeg skriver her og der. DET er ulempen ved å bruke nick.

Men kjære deg, du er jo anonym under et brukernavn også så lenge du ikke bruker ditt eget navn som brukernavn da. Men det er det vel ingen som gjør så vidt jeg vet? Problemet med AB er at mange benytter sjansen å være ekstra nebbete og til og med håne folk siden folk ikke ser hvem som skriver. Sier ikke at det ikke fins nebbete folk med brukernavn heller og jeg er absolutt ingen engel selv, men jeg syns terskelen for å være frekk synes å være lavere for de som skriver som AB enn uten. Min mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man fokuserer på person og ikke sak er det naturlig at man ikke liker AB-ere, som jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjære deg, du er jo anonym under et brukernavn også så lenge du ikke bruker ditt eget navn som brukernavn da. Men det er det vel ingen som gjør så vidt jeg vet? Problemet med AB er at mange benytter sjansen å være ekstra nebbete og til og med håne folk siden folk ikke ser hvem som skriver. Sier ikke at det ikke fins nebbete folk med brukernavn heller og jeg er absolutt ingen engel selv, men jeg syns terskelen for å være frekk synes å være lavere for de som skriver som AB enn uten. Min mening.

Jeg syns du er litt vel dømmende og litt vel mye ovenfra og ned i hersketeknikker nå.

Du må kunne klare å akseptere at andre ikke ønsker å bruke nick nettopp fordi mange med nick holder på med å forfølge og lese alt enkelte skriver, uansett hvilken tråd man er på. Reglene er der, men brukerne er ikke flinke til å følge de. Jeg har skjønt det nå, at du poengterer dine meninger, men nå må du kunne akseptere at alle ikke er enige med deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Det er kun en ulempe dersom du ikke kan stå for de tingene du skriver rundt om kring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Som sagt, min mening. Og jeg aksepterer selvfølgelig at dere ikke er enige med meg. Om så alle på KG hadde vært uenige hadde det vært greit. Men jeg må få mene mitt for det. Og det har ingenting med å fokusere på person i stedet for sak å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun en ulempe dersom du ikke kan stå for de tingene du skriver rundt om kring.

Nei, jeg vil gjerne skrive det jeg mener uten at det blir brukt imot meg i andre tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...