Gjest glad mamma Skrevet 13. mars 2004 #1 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har nettopp vært gjennom det med mitt lille barn. Se henne lide og ha det vondt. Holde henne, trøste henne, også når hun var utrøstelig. Det var helt forferdelig, jeg følte meg så hjelpesløs og mitt største ønske i hele verden var at jeg skulle fått byttet plass med henne. Operasjonen gikk bra og hun er nå på bedringens vei. Vi har kommet hjem, og mine tanker går nå til dere som må inn og ut på sykehuset med syke barn. Det går ikke ann å forestille seg hva dere må gjennom. Den største gaven og lykken i verden er å ha friske barn, det finnes ingen tvil i meg om det. Jeg er evig takknemlig for at mitt barn får være frisk og at hun har det bra og bare vil få det bedre. Ingenting er verre enn å sitte hjelpesløs å se på at egne barn har det vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #2 Del Skrevet 13. mars 2004 Ja, det må være det verste som fins! Man er så hjelpesløs.. :-( Glad for at datteren din er på bedringens vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 13. mars 2004 #3 Del Skrevet 13. mars 2004 Uff..Kjenner den følelsen..Ha barn på operasjonsbordet er ikke mye moro..Jeg gråt sammenhengende....selv om det "bare" var operasjon av en falsk mandel....og senere brukket håndledd..(full narkose begge gangene) Men er guffent uansett hva det er..så lenge man ikke kan være "herre over situasjonenen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 14. mars 2004 #4 Del Skrevet 14. mars 2004 Helt ening. Sender all den varmen til foreldre og barn på sykehus det er helt forferdelig. Vi har selv vært på Riksen i over to uker, de to værste ukene i vårt liv hitttil!!! Vil ikke tilbake nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå