Gå til innhold

Dokuserien «Tone» på TV2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg husker henne fra Idol når jeg så på det. Jeg syntes hun var lite sjarmerende, og sangstemmen er vel, ikke pen. Jeg vet ikke hvordan hun er nå. Jeg kan ikke si at jeg har sett så mye til henne i mediaen, men hun er nok mest i disse sladderbladene som se&hør og her&nå? Gratulerer til henne om hun har kapret Aksel Hennie, og han nå har fridd. Fint for henne! :)

Om jeg fikk valget mellom charterfeber eller dette så hadde jeg vel endt opp med dette. Charterfeber er ren tortur.

Anonym poster: a42e0a8741602f142d7eb75364ca7017

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Tone er helt uendelig vakker. Hun er klart Norges vakreste dame, men personlig synes jeg faktisk at hun er en av verdens vakreste damer. Digger dialekten hennes også, og synes hun virker kjempehyggelig.

Men jeg er ikke fan av musikken i det hele tatt, og finner ikke dokuserie om henne interessant i det hele tatt. Såg derimot Northugdokumentaren i går, verdt å se for de som liker ski!

(Jente selv)

Anonym poster: d59b650ed493eb27d247d6efa6e33966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på! Men like mye pga stylisten hennes Hedda Skoug aka Fashioncherry, syns hun er ei fæncy dame!

Endret av nurse07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg vel ikke sagt? Men jeg kan vel få lufte mine tanker akkurat som dere.

"Hehe."

Dette skrev du:

men om man skal klage på at hun er "overeksponert" og denslags så er det vel mer riktig å rette klagene mot media, det er jo de som vil filme henne og slenge ut bilder overalt....

Derfor kommenterte jeg din kommentar.

Anonym poster: df0cf28aa2ee50403edc5ffd0af2bffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal se på! Men like mye pga stylisten hennes Hedda Skoug aka Fashioncherry, syns hun er ei fæncy dame!

Jeg også! Syns hun er råpen og virker som ei kul dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så hva syns vi om programmet?

Jeg måtte jo følge med da, men syns det ble litt pinlig med Aksel og alt det der....

Anonym poster: 5f5888c1624ee897bbe31805e141cfb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nok av den PR-kåte dama der for allerede noen år siden. Hun har virkelig ikke talent nok som kan veie opp for all den medie oppmerksomheten hun har fått. Nå skal hun plutselig poppe opp over alt igjen.. Skal være dommer i et program hvor hun ikke en gang klarte å vinne selv.

Bleh.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste kommentarene der Dagbladet anmeldte serien. Mange mener hun en dag blir utbrent og blir sett på som Britney. Et popsirkus, der hun ikke bestemmer så mye selv, men crewet rundt henne. Hun er en middelmådig sanger, har ikke hatt noen gjennombruddssang, eller braksuksess med en plate f.eks. Det så vi jo når hun skulle ha en minikonsert på kjøpesenteret i Trondheim. Ikke akkurat Bieber-tilstander, sa hun selv og ville bli fornøyd hvis hun solgte 50 skiver. Hvis hun hadde kledd på seg mer, og ikke spilt så mye på sex, så ville folk tatt henne mer seiøst, men det er vel da hun ikke selger noe i det hele tatt.

Vi ser ikke Sissel Kyrkjebø, Helene Bøksle, Susanne Sundfør, Lise Karlsnes kle av seg slik Tone gjør, men de synger jo mye bedre enn Tone og. Litt trist at Tone må selge både kropp og sjel for å tjene penger. Kanskje hun ikke er god nok for å være artist, men heller satse på noe hun kan. Bli Glamour-modell f.eks, men de angrer jo de jentene som blir det også. Rart, er det ikke?

Anonym poster: a15c4b6da627e5d5c94aee3788a35aca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte jo følge med da, men syns det ble litt pinlig med Aksel og alt det der....

Anonym poster: 5f5888c1624ee897bbe31805e141cfb7

Det synes jeg også. Etter min mening virker han ganske krampeaktig, og jeg klarer virkelig ikke å se at de to passer sammen (selv om de helt sikkert gjør det).

Anonym poster: a32fbb193955cbb610af879a89e920e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tråder om denne serien nå, men blir det noe pupp, rumpe og lår? Det er det som teller med denne dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skrev du:

men om man skal klage på at hun er "overeksponert" og denslags så er det vel mer riktig å rette klagene mot media, det er jo de som vil filme henne og slenge ut bilder overalt....

Derfor kommenterte jeg din kommentar.

Anonym poster: df0cf28aa2ee50403edc5ffd0af2bffe

Vet veldig godt hva jeg skrev, hadde du et poeng med dette eller liker du bare å finne frem sitater?

Klart, nå bryr jeg meg ikke så veldig.. jeg har sagt mitt. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er greit å kle seg lettkledd og spille på sex, men det Tone Damli ikke har skjønt er at du også må ha noe mer, litt edge, noe mellom øra, bra stemme, humor, personlighet ETT ELLER ANNET! Tone er for meg en glinsende solbrun kropp i noen olashorts, og blafrende øyevipper, pent å se på, men kjedelig i lengden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å se det for jeg er litt fascinert av dama. Hun har ikke noe nevneverdig talent innenfor sang, men har alikevel blitt ett slags "fenomen". Det ligger mye bra markedsføring bak det der, og der hun er søtere enn sukker skader ikke i det hele tatt.

Men jeg mener at hun overeksponert, og det er like mye hennes feil som mediene. En måå jo ikke kline til med kjæresten på hver eneste røde løper? Eller si ja til alt av intervjuer og reportasjer, og nå så er det liksom Melodifestivalen, Idol-dommer og doku-såpe på en gang. Det tror jeg er ett feilgrep, og jeg tror folk kommer til å bli lei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også. Etter min mening virker han ganske krampeaktig, og jeg klarer virkelig ikke å se at de to passer sammen (selv om de helt sikkert gjør det).

Anonym poster: a32fbb193955cbb610af879a89e920e0

"Tanken på oss to sammen gjør meg helt vill innvendig."

Guuuud, tenkte jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så glimt av henne på reklamer når hun deltok i det synge-showet, ellers vet jeg ikke noe om henne. Ikke skjønner jeg helt fasinasjonen heller.

Hva har hun utrettet av underholdningsverdi annet enn å synge på kjøpesenteret?

Jeg liker den ene sangen hennes på radio 3 ganger i året...

thats it.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...