Gå til innhold

Dokuserien «Tone» på TV2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Premiere TV 2 lørdag klokka 22.50

iqbi3k.jpg

- TV 2 kunne ikke vært heldigere med timingen. Vi visste mye om planene hennes for året, men ingen kunne forutsi at Aksel kom til å fri, eller at hun skulle få sitt ordentlige gjennombrudd i Sverige.

Diskuter!:)

Anonym poster: e6630e4b560e15721282777db761cd4d

Anonym poster: e6630e4b560e15721282777db761cd4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett om dere kommer til å sitte klistra, da! Og så slenge masse dritt om henne på KG etter hver episode, det blir en fin erstatning for Fotballefruetråden. :laugh:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi mannen min gleder seg. Han eeeeeeeeeeelsker denne søte fine og perfekte dama. Jada, jeg er litt sjalu. Ikke så gøy at mannen min helst skulle vært sammen med Tone selv.

Anonym poster: a15c4b6da627e5d5c94aee3788a35aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Tone er definitivt veldig pen, men jeg synes ikke hun har noe sympatisk vesen. Synes heller ikke hun er flink til å synge! Hun hadde passet bedre til å være modell.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett om dere kommer til å sitte klistra, da! Og så slenge masse dritt om henne på KG etter hver episode, det blir en fin erstatning for Fotballefruetråden. :laugh:

Dere? Hvem er dere?

På seg selv kjenner man andre ...

Jenter som ikke liker Tone er bare sjalu og misunnelige! Og gutter som ikke liker henne, liker henne ikke fordi de aldri hadde hatt sjans på henne uansett. Fakta!

Hun er jo en fantastisk sjarmerende jente. Kanskje ikke verdens beste sangstemme, og hun har nok utseendet sitt å takke for at hun er blitt så kjent og suksessfull, iallefall til en viss grad. Når jeg hører navnet tenker jeg ikke musikk, men snarere dritdeilig kropp og utseende, samt en sjarmerende personlighet.

:ler: Så fantastisk teit å dra frem det der sjalusikortet i enhver sammenheng hvor noen damer ikke liker eller er kritiske til andre damer.

Hva er jeg da, er jeg også sjalu? Jeg synes Tone er kjempe pen og hadde lett hoppet i høyet med henne :wow: , men jeg synes ikke hun gjør noen god figur i media, så ut i fra det intrykket hun gir meg så er jeg ikke fan av dama, kun utseende.

Så please analyser meg, jeg venter i spenning.

Anonym poster: 34f1a9f753cccf98bfbd650f0af7d1c1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som ikke liker Tone er bare sjalu og misunnelige! Og gutter som ikke liker henne, liker henne ikke fordi de aldri hadde hatt sjans på henne uansett. Fakta!

Hahaha ventet på denne kommentaren ja. Måtte jo bare komme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi mannen min gleder seg. Han eeeeeeeeeeelsker denne søte fine og perfekte dama. Jada, jeg er litt sjalu. Ikke så gøy at mannen min helst skulle vært sammen med Tone selv.

Anonym poster: a15c4b6da627e5d5c94aee3788a35aca

Det høres ut som et problem dere bør snakke om sammen, du og mannen. Prøv også samlivforumet her på KG. Normale menn går ikke rundt og ønsker at de var med en kjendis fremfor hun de er sammen med, bare så du vet det.

Jenter som ikke liker Tone er bare sjalu og misunnelige! Og gutter som ikke liker henne, liker henne ikke fordi de aldri hadde hatt sjans på henne uansett. Fakta!

Hun er jo en fantastisk sjarmerende jente. Kanskje ikke verdens beste sangstemme, og hun har nok utseendet sitt å takke for at hun er blitt så kjent og suksessfull, iallefall til en viss grad. Når jeg hører navnet tenker jeg ikke musikk, men snarere dritdeilig kropp og utseende, samt en sjarmerende personlighet.

Mulig noen er sjalu og misunnelig på Tone, men jeg er ikke det. Visst er hun pen, men jeg er så drittlei trynet hennes overalt i media at det faktisk ikke spiller noen rolle hvor pen hun er mer. Det er nok nå. Det har vært nok i lange tider.

Det finnes massevis av jenter som er enda penere enn Tone, og som jeg har større grunn til å være misunnelig på, som jeg ikke misliker det minste. Jeg skulle gått rundt og hatet dem i følge din logikk. Argumentasjonen din holder ikke :)

Anonym poster: 3441019b91c1f451a3234536abe68d23

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, dette med misunnelse/sjalusi.

Jeg har ingen problemer med for eksempel Aylar eller Triana, så om jeg hadde vært nevneverdig plaget av mindreverdighetsfølelser og sjalusi burde det iallfall ha slått når det gjelder disse to.

Tone misliker jeg fordi hun er overeksponert uten å ha noen nevneverdige talenter i bunn. Jeg er bare så lei fjeset hennes overalt, igjen, ikke fordi jeg vil være henne, men fordi jeg er lei av henne.

Anonym poster: df0cf28aa2ee50403edc5ffd0af2bffe

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter serien skjønnheten og udyret?

Anonym poster: ba7dc5aa4fdcb89559dac3da03e513df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot Tone selv (klart, musikken hennes er vel ikke akkurat min stil) og det vil ikke forundre meg om jeg titter innom serien innimellom... men om man skal klage på at hun er "overeksponert" og denslags så er det vel mer riktig å rette klagene mot media, det er jo de som vil filme henne og slenge ut bilder overalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter som ikke liker Tone er bare sjalu og misunnelige! Og gutter som ikke liker henne, liker henne ikke fordi de aldri hadde hatt sjans på henne uansett. Fakta!

Så tåpelig å alltid komme med den der. Jeg synes rett og slett ikke hun er spesielt pen jeg! Jeg er klar over at veldig mange synes Tone Damli er smellvakker, men jeg klarer bare ikke å se hva som er så pent. Hun er for all del ikke stygg, men ikke over gjennomsnittet pen.

Uansett. Skjerp deg!

Anonym poster: 3653ad369b8013632de55c7858c5e3f1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter serien skjønnheten og udyret?

Anonym poster: ba7dc5aa4fdcb89559dac3da03e513df

Synes ikke Aksel Hennie er så værst jeg. Det eneste som kan trekke litt ned er høyden og lyse øyevipper. Men han ligger ikke langt under Damlie på skalaen etter min mening :)

Anonym poster: 3653ad369b8013632de55c7858c5e3f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot Tone selv (klart, musikken hennes er vel ikke akkurat min stil) og det vil ikke forundre meg om jeg titter innom serien innimellom... men om man skal klage på at hun er "overeksponert" og denslags så er det vel mer riktig å rette klagene mot media, det er jo de som vil filme henne og slenge ut bilder overalt..

Jeg ser ikke så mange som rakker ned på henne heller. Registrerer bare at mange er leie av henne.

Anonym poster: df0cf28aa2ee50403edc5ffd0af2bffe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pute-tv! Hun er veldig pen da, og har fine klær. Mulig jeg ser på et par episoder bare for å se hva hun har på seg. Utover det har jeg ingen planer om å følge med.

Anonym poster: 0431e3378b832882a649dcab87ab0eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke så mange som rakker ned på henne heller. Registrerer bare at mange er leie av henne.

Anonym poster: df0cf28aa2ee50403edc5ffd0af2bffe

Sa jeg at folk rakket ned på henne..? Jeg ser flere mindre hyggelige kommentarer om henne her men jeg siktet vel heller mer til det andre du sier: at folk er lei av henne. Påpekte bare at det er mer medias skyld enn hennes.. med mindre hun har løpt rundt i alle butikker og limt inn bilder av seg selv i Se & Hør da, såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa jeg at folk rakket ned på henne..? Jeg ser flere mindre hyggelige kommentarer om henne her men jeg siktet vel heller mer til det andre du sier: at folk er lei av henne. Påpekte bare at det er mer medias skyld enn hennes.. med mindre hun har løpt rundt i alle butikker og limt inn bilder av seg selv i Se & Hør da, såklart.

Så vi som diskuterer media og måten de eksponerer henne på kan ikke i samme åndedrag si at v i er leie av henne pga eksponeringen?

Hehe.

Anonym poster: df0cf28aa2ee50403edc5ffd0af2bffe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi som diskuterer media og måten de eksponerer henne på kan ikke i samme åndedrag si at v i er leie av henne pga eksponeringen?

Hehe.

Anonym poster: df0cf28aa2ee50403edc5ffd0af2bffe

Nei, det har jeg vel ikke sagt? Men jeg kan vel få lufte mine tanker akkurat som dere.

"Hehe."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...