Gjest MrsL Skrevet 13. mars 2004 #1 Del Skrevet 13. mars 2004 Og dette blir det: Forrett: Melon og spekeskinke med mangosaus Hovedrett: Reinsdyrfilèt med løksautert sopp, broccoli, kokte poteter, rødvinskokt pære og appelsinmarmelade og viltsaus Dessert: Karamellpudding med cognacsaus Håper jeg er veldig sulten den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. mars 2004 #2 Del Skrevet 13. mars 2004 Hoertes kjempegodt ut! Vi skal ogsaa ha rensdyrfilet, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 13. mars 2004 #3 Del Skrevet 13. mars 2004 nammmm det høres kjempegodt ut :D Hvertfall hovedretten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 13. mars 2004 #4 Del Skrevet 13. mars 2004 Får rent vann i munnen, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. mars 2004 #5 Del Skrevet 13. mars 2004 Det er endelig vår også, så jeg slenger meg på her jeg.. Forrett: Rekecocktail(eneste "fisk" sambo vil spise) Hovedrett: Hjortefilè Dessert: Creme brulèe Synes maten deres hørtes deilig ut jeg, Ibe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. mars 2004 #6 Del Skrevet 13. mars 2004 I like måte, Juni04 :-) Jeg har også samme "problemet" som deg når det gjelder sambo og fisk i maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mars 2004 #7 Del Skrevet 13. mars 2004 nam! *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 13. mars 2004 #8 Del Skrevet 13. mars 2004 Høres kjempegodt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 13. mars 2004 #9 Del Skrevet 13. mars 2004 Da slenger jeg meg også på (5 retters skal vi ha) Grillet kamskjell på rotgrønnsaker og basilikumsaus Tyttebær-parfait Gjøkalvfilèt med hasselback poteter, ristet skogsopp og honninggsaus Franske oster Hjemmelaget karamellpudding Yummi sier nå jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 13. mars 2004 #10 Del Skrevet 13. mars 2004 Hørtes kjempegodt ut! Vi skal ha noe mer tradisjonell mat enn det dere har, men tror det blir veldig godt likevel: Forrett: Honningmelon og Skinke Hovedrett: Svinestek med poteter, gulerøtter, surkål, agurk og tomat. Dessert: Karamellpudding med karamellsaus og krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 13. mars 2004 #11 Del Skrevet 13. mars 2004 mange som er glad i karamell pudding ser jeg Eneste vi har bestemt enda er desserten: Pannacotta med kiwi og friske jordbær(fra egen jordbæråker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. mars 2004 #12 Del Skrevet 13. mars 2004 Isiselin skrev: Vi skal ha noe mer tradisjonell mat enn det dere har, men tror det blir veldig godt likevel: Forrett: Honningmelon og Skinke Hovedrett: Svinestek med poteter, gulerøtter, surkål, agurk og tomat. Dessert: Karamellpudding med karamellsaus og krem Det er jo bare hovedretten deres som er annerledes en vår da :-) Pinky skrev: mange som er glad i karamell pudding ser jeg Her er det for vår del heller snakk om ett sikkerstikk. Greit å ha noe vi vet de aller fleste vil like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 14. mars 2004 #13 Del Skrevet 14. mars 2004 Vår midlertidige meny ser slik ut... Forrett: Rekecocktail. Hovedrett: Helstekt ytrefilet m potet og grønnsaker. Dessert: Vanilje is med bjørnebær og evt eggelikør for de som ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 15. mars 2004 #14 Del Skrevet 15. mars 2004 Vår meny ble klar i helgen Forrett: Et utvalg av kalde antipasti Hovedrett: Italiensk lammegryte med foccaccia Dessert: Panna cotta med bærsaus Det blir laget opp ekstra mye antipasti, som så skal serveres som mottakelsessnacks på festen senere på kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 15. mars 2004 #15 Del Skrevet 15. mars 2004 Vår meny ble klar i helgen Forrett: Et utvalg av kalde antipasti Hovedrett: Italiensk lammegryte med foccaccia Dessert: Panna cotta med bærsaus Det blir laget opp ekstra mye antipasti, som så skal serveres som mottakelsessnacks på festen senere på kvelden! Mmmmmmmmm..godt valg med italiensk mat! Gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 15. mars 2004 #16 Del Skrevet 15. mars 2004 Hihi. Begge familiene våre er Italia-fantaster, så vi hadde vel egentlig ikke noe valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 15. mars 2004 #17 Del Skrevet 15. mars 2004 Nam, nam! Jeg elsker vilt, og spesielt reinsdyrfilet. Fikk dessverre ikke sambo med på vilt, så her er vår meny: Forrett: Avocado fylt med skalldyr servert med hummerdressing Hovedrett: Indrefilet av kalv med morkel cremesaus Dessert: Bringebær bavoise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå