Rita Skrevet 2. juni 2002 #1 Del Skrevet 2. juni 2002 Hei. Jeg er en ihuga bruker av hårspray, spesielt når jeg skal sette opp håret. Bruker Catzy fra Wella. Ved vask blir håret ikke skikkelig rent. Dvs det sitter igjen rester etter sprayen, og hårtuppene virker nærmest som de har blitt utsatt for maling. Er det noen som vet om produkter eller annet som kan brukes, for å løse opp sprayrestene? Veldig takknemlig for svar. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 2. juni 2002 #2 Del Skrevet 2. juni 2002 Vet at KMS har et produkt som skal fjerne hårspray etc. men husker ikke navnet. De har det helt sikkert i de frisørsalongene som fører KMS. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 2. juni 2002 #3 Del Skrevet 2. juni 2002 noen frisører og parfymerier har en vidunderlig shampo som heter dax vegetable oil shampoo. denne fjerner alle produktrester. den tørker ikke ut håret, det blir mykt og blankt (viktig for meg som har veldig tørt, grovt hår.) den koster rundt 100-lappen her i norge for 355 mililiter, men på svenske og danske supermarkeder har de den til mellom 30 og 50 kroner. (så da lagrer jeg opp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 2. juni 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 2. juni 2002 Tusen takk!!! I fortvilelsens øyeblikk - det hender jeg får sånne øyeblikk - forsøkte jeg med grønnsåpe. Etter først å ha vasket håret med shampo 4 ganger. Vet dere, det hjalp med grønnsåpe!!! Jippi. Nå ser håret blankt og fint ut igjen. Jeg har skrevet ned navnene på de produktene dere anbefalte. Atter en gang, tusen dillioner takk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #5 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg anbefaler deg og bruke hårspray som frisørene selger. Catzy o.l. er ikke særlig bra for håret. Vanskelig å få ut . Det lønner seg i lengden å kjøpe kvalitet hos frisøren, både for håret ditt og lommeboken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå