AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #1 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg tråler alle butikker etter gardiner, men finner ingen som passer. Ellers kikker jeg etter interiørting. Klær og slikt kjøper jeg ikke på salg, fordi det er jo ofte salg ellers i året. Har noen gjort noen kupp på salg? Anonym poster: adc864b4f0718791f24558494e3735fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingelill Skrevet 8. januar 2013 #2 Del Skrevet 8. januar 2013 Digge cardiganer og gensere i god kvalitet, partytopper og kjoler om jeg finner noe som passer, og ellers undertøy, øyeskygger Synes det er ganske mye ok ute nå, i forhold til i fjor, da fant jeg ingenting jeg likte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 8. januar 2013 #3 Del Skrevet 8. januar 2013 Veldig fint billig undertøy, og det er et mirakel for meg, da jeg har helt håpløs bh str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #4 Del Skrevet 8. januar 2013 Ts, prøv Ellos mtp gardiner, de har veldig mye på salg nå. Handlet en del på Kremmerhuset, der har de mye salg nå, ting jeg har hatt lyst på men har vært dyre. Og ellers litt på Living, pynteputer ol. Anonym poster: cd9b18fa87b47fcc9a66937074c647d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå