zse09 Skrevet 8. januar 2013 #41 Skrevet 8. januar 2013 Sikkert! Også lurer jeg på hvem som sitter og bedømmer hvem som er bra nok til å bli medlem.. hvor stor inntekt må man ha? Hvor lang tiss? Hvor mange eiendommer og biler? Kan ikke noen melde seg inn for gøy og finne ut, jeg blir så nysgjerrig Det er jo mennesker som har blitt kastet ut av typisk sukker.no fordi de ikke er pene nok.. Hvem sitter og dømmer, ja? Skulle gjerne sett de.. Er veldig fristet, men de godtar nok ikke en student på 20kvm hybel
Phaedra Skrevet 8. januar 2013 #42 Skrevet 8. januar 2013 Ryddet. Minner om reglene våre. *Respekter moderatorene. Diskusjon om moderasjon tas på PM til aktuell moderator eller på Ris, ros og spørsmål. Phaedra,adm
-Fiona- Skrevet 8. januar 2013 #43 Skrevet 8. januar 2013 Og hvor fører disse møtene deg? Er det snart så du kan slutte å jobbe? Altså...? Hvor de møtene fører meg er vel ikke temaet her, er det vel? TS lurte på hvor man treffer rike menn, jeg treffer mange via jobb. Om hun velger å legge seg langflat for de med penger, er det fortsatt mulig for meg å holde det på et proffesjonelt nivå, eller?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #44 Skrevet 8. januar 2013 jeg vil bli sammen med en rik mann, er så lei av de guttene som ikke har rå til noe. jeg vil kjenne på luksus livet. hvor kan jeg finne en sånn mann, ps: vil bare ha hyggelige kommentarer Skaff deg en utdannelse og tjen penger selv.. Jeg kan ikke tenke meg å være avhengig av en mann.. Kjøp deg det du vil selv! Anonym poster: 7f2904ced61befbf73d84e270c2bba2d 1
Gjest Bud Skrevet 9. januar 2013 #45 Skrevet 9. januar 2013 Altså...? Hvor de møtene fører meg er vel ikke temaet her, er det vel? TS lurte på hvor man treffer rike menn, jeg treffer mange via jobb. Om hun velger å legge seg langflat for de med penger, er det fortsatt mulig for meg å holde det på et proffesjonelt nivå, eller? På ingen måte tema, spør av ren nysgjerrighet.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #46 Skrevet 9. januar 2013 Alle kvinner søker en rik, pen mann med stor pikk. Ikke noe galt med ambisjoner. De regulerer seg etterhvert. Men obs! rike menn jakter ferskvarer, hele livet. Anonym poster: 903ccfce659911ee1ddd0a8df9ee1acc 1
-Fiona- Skrevet 10. januar 2013 #47 Skrevet 10. januar 2013 Alle kvinner søker en rik, pen mann med stor pikk. Ikke noe galt med ambisjoner. De regulerer seg etterhvert. Men obs! rike menn jakter ferskvarer, hele livet. Anonym poster: 903ccfce659911ee1ddd0a8df9ee1acc Det er det beste jeg har hørt på lenge!
Clevion Skrevet 11. januar 2013 #48 Skrevet 11. januar 2013 Hvor finner man menn som IKKE er rike men har en vanlig inntekt da? Selv er jeg ikke så mye materialistisk av meg, og ikke interessert i et latmannsliv som går ut på å dra på dyre ferier og spise croissant med venniner hver dag eller å shoppe for flere 1000 kr. Vil ha en mann med beina på jorda som vet at penger bare egentlig er et nødvendig onde, og som forstår at noen av de beste tingene i livet er gratis, og en som gjerne har omtanke for fattige mennesker som heller vil bruke penger på å hjelpe andre enn å kaste bort titusener på gadgets,klær og annet piss....PM mottas med takk(ps: legg ved bilde) Men helt ærlig, er det bare penger og ting som står i huet på enkelte mennesker her?Hva skjedde med å bli sammen med noen pga man liker personen og ikke hva personen har av ting og penger?Og hvorfor vil man være med noen som ikke verdsetter det en har men kaster bort penger og kjøper seg glede?Er det virkelig så mange overfladiske og patetiske folk i denne verden? Du skjønner det, sorten av oss gutter som er ordentlige er vel nesten på tur til og dø ut.
rockarollawoman Skrevet 11. januar 2013 #49 Skrevet 11. januar 2013 Mette-Marit Lutrygget og ikke spesielt modellpen, brukbar med proff styling nå, men hun så ikke så veldig pen ut. Nå har jo Haakon hatt et eventyr med Marte Krogh, så mulig at noen menn ser etter andre verdier etter å ha opplevd den typen kvinner. Anonym poster: f8ca86aafc3a9ff192fd2f175fdd62fc Mette-Marit er ansiktspen, med rene, symmetriske trekk og et klassisk utseende. Hun er også høy nok til å kunne ha vært modell, men med den lutryggede holdningen blir det verre, ja - sannsynligvis kunne hun gjort noe med det, om hun ville. Konklusjonen min er at hun er over gjennomsnittlig pen. Til TS: du får lete deg fram via skattelistene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå