AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #21 Skrevet 8. januar 2013 Jeg vil moderere det litt og si at rike mannfolk *nesten* alltid har over gjennomsnittet pene kvinnfolk, eventuelt ikke fullt så pene, men rike kvinnfolk. Jeg kan ikke komme på noen eksempler i farta på at en mindre pen gjennomsnittsdame finner seg en veldig rik mann, men jeg tviler ikke på at de finnes. Anonym poster: 074abf4a8c974dc33a6ad3c2751f439e Mette-Marit Lutrygget og ikke spesielt modellpen, brukbar med proff styling nå, men hun så ikke så veldig pen ut. Nå har jo Haakon hatt et eventyr med Marte Krogh, så mulig at noen menn ser etter andre verdier etter å ha opplevd den typen kvinner. Anonym poster: f8ca86aafc3a9ff192fd2f175fdd62fc 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #22 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Sitat slettet. Sulosi, mod. Oj, du har litt av en jobb om du skal gjøre dette med kvinner med denne tankegangen. Jeg synes ikke det er noe rart av kvinner foretrekker vinnertyper som tjener mer enn den vanlige mannen i gata. Det at menn tjener penger sier også noe om at det er smarte. Er det også galt? Uansett (ut fra det du skriver), så gjør kvinner klokt i å holde seg på wealthymen.com fremfor å oppsøke deg. Anonym poster: fbc6a33caa92058c0d54e57f5fdf8a76 Endret 8. januar 2013 av Sulosi
Gjest Summers Skrevet 8. januar 2013 #23 Skrevet 8. januar 2013 Det at menn tjener penger sier også noe om at det er smarte. Anonym poster: fbc6a33caa92058c0d54e57f5fdf8a76 Nei det tror jeg virkelig ikke, de er derimot sikkert dyktige på det de driver med.
B18 Skrevet 8. januar 2013 #24 Skrevet 8. januar 2013 Hvis du er pen og tynn har du store muligheter såklart. er du mindre pen og overvektig ikke sjangs. Rike mannfolk har alltid over gjennomsnittet pene kvinnfolk Bilde nr 1...hun virker ikke spesielt wow ved sidna han (Syntes de var på likt nivå utseendes messig)...bilde nr 2..derimoot... 1
Sulosi Skrevet 8. januar 2013 #25 Skrevet 8. januar 2013 Trådene er ryddet for krenkende innlegg og svar på dette. Sulosi, mod.
Artvandeley Skrevet 8. januar 2013 #26 Skrevet 8. januar 2013 jeg vil bli sammen med en rik kvinne, er så lei av de jentene som ikke har rå til noe. jeg vil kjenne på luksus livet. hvor kan jeg finne en sånn kvinne, ps: vil bare ha hyggelige kommentarer 3
Reaper Skrevet 8. januar 2013 #28 Skrevet 8. januar 2013 Bilde nr 1...hun virker ikke spesielt wow ved sidna han (Syntes de var på likt nivå utseendes messig)...bilde nr 2..derimoot... Lol? Hvordan går det an å sammenlikne to forskjellige kjønn? "Nivå"? Hvordan klarer du å se dette??
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #29 Skrevet 8. januar 2013 Nei det tror jeg virkelig ikke, de er derimot sikkert dyktige på det de driver med. Javel, da sier vi det slik: Det at menn tjener penger sier også noe om at det er dyktige. Er det også galt? Fornøyd? Anonym poster: fbc6a33caa92058c0d54e57f5fdf8a76
AnonymBruker 42 Skrevet 8. januar 2013 #30 Skrevet 8. januar 2013 Jøsses... Ble jeg sensurert for å påpeke at det ikke var rart "noen" hadde mye stÅlar på bok med en slik gedigen tenkekasse? 1
Gjest Elissima Skrevet 8. januar 2013 #31 Skrevet 8. januar 2013 elitepartner.no..... Hehe ja jeg ser de reklamerer fælt på tv for tiden! "Jeg søker en partner som tilfredsstiller mine høye krav" eller hva de sier for noe. Du får prøve der! Spørs om det blir ekte kjærlighet da..
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #32 Skrevet 8. januar 2013 Hehe ja jeg ser de reklamerer fælt på tv for tiden! "Jeg søker en partner som tilfredsstiller mine høye krav" eller hva de sier for noe. Du får prøve der! Spørs om det blir ekte kjærlighet da.. Hva bygger ekte kjærlighet på da? At han er høy, veltrent og mørk? Anonym poster: fbc6a33caa92058c0d54e57f5fdf8a76
Gjest Bud Skrevet 8. januar 2013 #33 Skrevet 8. januar 2013 Det er absolutt lov å forsøke å tjene egne penger. Brått skal du se du treffer på mange velstående menn når det faktisk blir en del sv jobben din. Og hvor fører disse møtene deg? Er det snart så du kan slutte å jobbe?
Gjest Elissima Skrevet 8. januar 2013 #34 Skrevet 8. januar 2013 Hva bygger ekte kjærlighet på da? At han er høy, veltrent og mørk? Anonym poster: fbc6a33caa92058c0d54e57f5fdf8a76 Nå tenkte jeg på hvis ts kun ville ha en rik mann. Og hvis den rike mannen kun ville ha en pen dame å vise frem. Da blir det nok vanskelig med ekte kjærlighet! Tenker mer som at de utnytter hverandre. Ekte kjærlighet har ikke noe med penger eller utseende å gjøre faktisk.. Da bryr man seg ikke om diamantringer og designervesker. Det er de små tingene som teller, som IKKE kan måles i penger.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #35 Skrevet 8. januar 2013 Nå tenkte jeg på hvis ts kun ville ha en rik mann. Og hvis den rike mannen kun ville ha en pen dame å vise frem. Da blir det nok vanskelig med ekte kjærlighet! Tenker mer som at de utnytter hverandre. Ekte kjærlighet har ikke noe med penger eller utseende å gjøre faktisk.. Da bryr man seg ikke om diamantringer og designervesker. Det er de små tingene som teller, som IKKE kan måles i penger. Det er vel ingen fasit på dette. Anonym poster: fbc6a33caa92058c0d54e57f5fdf8a76
Gjest Elissima Skrevet 8. januar 2013 #36 Skrevet 8. januar 2013 Det er vel ingen fasit på dette. Anonym poster: fbc6a33caa92058c0d54e57f5fdf8a76 Generelt sett så syns jeg det. Men folk tenker forskjellig rundt dette selvsagt. For noen er det viktig med en ressurssterk partner. Andre vektlegger utseende og sosial status. Og mange vil bare ha en som er snill og god med bra moral. Bra det er så mye folk i verden, da fins det noen for alle 1
Gjest Summers Skrevet 8. januar 2013 #37 Skrevet 8. januar 2013 Da bryr man seg ikke om diamantringer og designervesker. Det er de små tingene som teller, som IKKE kan måles i penger. Say you don't need no diamond ring and I'll be satisfied Tell me that you want the kind of thing that money just can't buy 1
zse09 Skrevet 8. januar 2013 #38 Skrevet 8. januar 2013 Hehe ja jeg ser de reklamerer fælt på tv for tiden! "Jeg søker en partner som tilfredsstiller mine høye krav" eller hva de sier for noe. Du får prøve der! Spørs om det blir ekte kjærlighet da.. Haha, ja. Morsom side, lurer på hvilke krav en må oppfylle for å være med der.. Master grad, tynn og vakker?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #39 Skrevet 8. januar 2013 Generelt sett så syns jeg det. Men folk tenker forskjellig rundt dette selvsagt. For noen er det viktig med en ressurssterk partner. Andre vektlegger utseende og sosial status. Og mange vil bare ha en som er snill og god med bra moral. Bra det er så mye folk i verden, da fins det noen for alle Du synes at det er en fasit... Anonym poster: fbc6a33caa92058c0d54e57f5fdf8a76
Gjest Elissima Skrevet 8. januar 2013 #40 Skrevet 8. januar 2013 Haha, ja. Morsom side, lurer på hvilke krav en må oppfylle for å være med der.. Master grad, tynn og vakker? Sikkert! Også lurer jeg på hvem som sitter og bedømmer hvem som er bra nok til å bli medlem.. hvor stor inntekt må man ha? Hvor lang tiss? Hvor mange eiendommer og biler? Kan ikke noen melde seg inn for gøy og finne ut, jeg blir så nysgjerrig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå