Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil bli sammen med en rik mann, er så lei av de guttene som ikke har rå til noe. jeg vil kjenne på luksus livet. hvor kan jeg finne en sånn mann,

ps: vil bare ha hyggelige kommentarer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oslo vest kanskje? hehe nei du jeg vet ikke

AnonymBruker
Skrevet

jeg vil bli sammen med en rik mann, er så lei av de guttene som ikke har rå til noe. jeg vil kjenne på luksus livet. hvor kan jeg finne en sånn mann,

Disse finner man hvor som helst. Prøv datingsider (også internasjonale) på nettet!

Husk bare at rike menn kan velge og vrake i vakre damer, så du bør ha noe å "selge". Rike menn er opptatt av at varer har riktig pris, og ingen betaler en million for en sliten Lada.

Anonym poster: fbc6a33caa92058c0d54e57f5fdf8a76

• Liker 8
Skrevet

HER finner du rike og pene mennesker :) Meldte inn mamma, men det var visst ikke så populært, mange sleske fyrer der inne :)

Hvorfor ikke bli rik selv, istedenfor å snylte på noen andre? Smaker mye bedre :-)

• Liker 1
Skrevet

Ja, likestilling er no' dritt :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For det første må jeg spørre hva du mener med rik, for det er mange definisjoner på dette. Årlig inntekt kan det være greit å ha en formening om.

Anonym poster: fbc6a33caa92058c0d54e57f5fdf8a76

Skrevet

Hvis du er pen og tynn har du store muligheter såklart. er du mindre pen og overvektig ikke sjangs.

Rike mannfolk har alltid over gjennomsnittet pene kvinnfolk

petter+stordalen-tatt+med+hvitt+pulver+p%E5+flyplassen.jpg?o=3927079&w=690&h=400&ee=1304661425charlotte_779323i.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kanskje med Marthe Krogh?:)

Selv møtte jeg min gjennom sukker.no og jeg er VELDIG fornøyd:)

Anonym poster: cddab35bc6307283a42f5229b0ce91b2

Skrevet

Hvor finner man menn som IKKE er rike men har en vanlig inntekt da?

Selv er jeg ikke så mye materialistisk av meg, og ikke interessert i et latmannsliv som går ut på å dra på dyre ferier og spise croissant med venniner hver dag eller å shoppe for flere 1000 kr.

Vil ha en mann med beina på jorda som vet at penger bare egentlig er et nødvendig onde, og som forstår at noen av de beste tingene i livet er gratis, og en som gjerne har omtanke for fattige mennesker som heller vil bruke penger på å hjelpe andre enn å kaste bort titusener på gadgets,klær og annet piss....PM mottas med takk(ps: legg ved bilde)

Men helt ærlig, er det bare penger og ting som står i huet på enkelte mennesker her?Hva skjedde med å bli sammen med noen pga man liker personen og ikke hva personen har av ting og penger?Og hvorfor vil man være med noen som ikke verdsetter det en har men kaster bort penger og kjøper seg glede?Er det virkelig så mange overfladiske og patetiske folk i denne verden?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er pen og tynn har du store muligheter såklart. er du mindre pen og overvektig ikke sjangs.

Rike mannfolk har alltid over gjennomsnittet pene kvinnfolk

Jeg vil moderere det litt og si at rike mannfolk *nesten* alltid har over gjennomsnittet pene kvinnfolk, eventuelt ikke fullt så pene, men rike kvinnfolk. Jeg kan ikke komme på noen eksempler i farta på at en mindre pen gjennomsnittsdame finner seg en veldig rik mann, men jeg tviler ikke på at de finnes.

Anonym poster: 074abf4a8c974dc33a6ad3c2751f439e

• Liker 1
Skrevet

Forumtroll er så søte noen ganger! :)

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Eksemplene skissert ovenfor her er ikke spesielt pene, på meg virker det mer som at de har fått maksimalt ut av utseendet sitt i form av frisørbesøk, hudbehandlere, stylister, osv.

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

pengeslaver er noe av det verste jeg vet.

• Liker 2
Skrevet

Det er absolutt lov å forsøke å tjene egne penger.

Brått skal du se du treffer på mange velstående menn når det faktisk blir en del sv jobben din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leste nettopp i avisa at Høyres Julie Brodtkorb har funnet seg en ny kar også, ikke akkurat pengelens han heller. Husker hun var i media for en tid tilbake hvor hun ytret seg i det brede og lange om hvor imponert hun var av de såkalte flotte myke mennene som jobbet i barnehager og i helsevesenet. Istedet finner hun seg menn som er mye eldre henne selv og jobber med penger... Man kan ikke alltid få det som man vil. :)

Anonym poster: 074abf4a8c974dc33a6ad3c2751f439e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fruen til Stordalen er jo lege og tjener nok penger selv. Men ja, rart at alltid rike menn får smellvakre damer, men så har de råd til å pusse på dem også da. Spa, nye tenner, frisører, nye negler osv.

Anonym poster: 4cb1619315ce8e7fc7238506feeefeae

• Liker 2
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Fruen til Stordalen er jo lege og tjener nok penger selv. Men ja, rart at alltid rike menn får smellvakre damer, men så har de råd til å pusse på dem også da. Spa, nye tenner, frisører, nye negler osv.

Faktisk ikke så rart. Menn tiltrekkes først og fremst av utseendet, kvinner tiltrekkes først og fremst av meritter. Da blir resultatet akkurat sånn; rike, mektige, vellykkede menn med smellvakre damer.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporinger.

Sulosi, mod.

Endret av Sulosi
AnonymBruker
Skrevet

Forbauset at Stordalen og Spetalen har dame i det hele tatt. Stordalen virker utrolig slitsom og Spetalen med et temperament som ikke ligner grisen Ellers vet man jo nesten aldri hvor pene er uten festsminke.

Anonym poster: 33b8c19dd94e171d1493d4d268bb26e3

Skrevet

Eksemplene skissert ovenfor her er ikke spesielt pene, på meg virker det mer som at de har fått maksimalt ut av utseendet sitt i form av frisørbesøk, hudbehandlere, stylister, osv.

Ja, de kjører en estetikk slike finansfyrer finner "high class".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...