Gå til innhold

Piller for større pupper?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bladd meg ganske langt tilbake på forumet her nå og funnet en del tråder om "natural push up" piller.. Men kan ikke finne noe pris eller nettsider med noe av dette nå lenger.. Noen som vet noe om dette? Hadde vært morsomt å prøve, ettersom jeg er en A-cup og er oppi 20-årene og tviler på at de blir noe større med årene.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=125427

her er blant annet en link til en av trådene jeg fant :)

Anonym poster: 85b7ff84c18b02f6b0c1c61e69211d13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå må du trekke pusten og tenke deg litt om :-)

Anonym poster: 4832d10848837a3cb98bdadd98e20923

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd p-piller?

Anonym poster: 5b5e2dc172790a728c178a18c3299d59

Skrevet

Bli gravid, hørt de svulmer opp av det.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta noen piller som du kjøper fra en random nettside fordi du vil ha større pupper. Da vet du ikke hva du tar.

Men jeg har en ide! Hva om å være fornøyd med den størrelsen du er? Jeg bruker A i triumph men B på lindex og cubus sine bh'er, og gutta sier ihvertfall at puppene mine er de vakreste noen sinne, og jeg synes de er vakre jeg og fordi jeg har lært å leve med dem som dem er. Og så er ikke pupper det viktigste i verden heller.

Men pleier å bruke noen av disse bombshell bh'ene. Synes de er gode (nipplene mine er alltid harde og stikker gjennom vanlige bh'er) og så blir puppene pittelitt større uten at man gjør noe med dem.

Anonym poster: f195bbbafb70ece41feac7e999b33403

Skrevet

Det finnes ingen pille som gir deg større pupper. Du kan (med trykk på kan) oppleve at de vokser noe dersom du går på p-piller, men det avhenger helt og holdent av kjemiske reaksjoner i forholdet mellom pillens innhold (hormonsammensetning bl.a.) og din egen, individuelle kropp, på samme måte som at noen opplever å bli mer aggressive når de går på p-piller der andre blir mer rolige, en liten prosent blir gravide selv om de går på pillen, noen får blodpropp, noen får migrene, noen går opp i vekt, andre går ned, osvosv..

Puppene vokser også dersom du legger på deg - det er jo primært fettklumper, liksom. Men man har ingen garanti for at det er puppene som blir større først (dessverre?).

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva med å prøve håndspåleggelse?

Det hjelper ikke det heller, men det er ufarlig og det er mye hyggeligere å prøve.

Anonym poster: c88b4cf5489a229bd15af4bcc254d670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...