Gå til innhold

Bypåske

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Myumi

Hvor mange er det som skal tilbringe Påsken i byen? Selv kommer jeg til å tilbringe Påskeuken i Trondheim uten ski og blå Swix men med min forlovede, påskegodt og gode filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Blir i Trondheim jeg også! Ski eier jeg ikke men tenkte å ta en tur ut i skogen alikavel. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til fjells med ski og hele pakken :P Vi hadde bypåske i fjor, da vi satte ny hekk, så en påske til i byen frister ikke, selv om vi i fjor hadde nydelig vær. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Skal ikke være i byen og skal ikke til fjells; påsken er starten på en deilig hytte sesong og tid for å få båten på sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Jobber t.o.m onsdagen i påska, så fram til da blir det iallfall bypåske. Planene for resten av påska er ikke klare, men gjør ikke meg noe å være i byen iallfall! Gå tur langs sjøen, besøke folk som er på hytta etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har tatt oss fri hele påskeuken og skal dra til Stavanger og tilbringe halve påskeuken hos min samboers foreldre, ellers bare være her i Oslo og kose oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Håper været blir som i fjor! Var ikke i byen da, men når vi kom fra fjellet var de like brune de som hadde tilbringt påska på verandaen i bikini!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Skal pusle rundt hjemme tenker jeg, ski har aldri vært min store greie egentlig. Håper at været blir fint, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bypåske på oss i år. Vi skal pusse opp litt på kjøkkenet og badet, og jeg skal leke litt mer med den nye symaskinen min. Får litt besøk av venner, og skal vel hjem til foreldre og søsken på en dagstur eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jobbe litt, så deler vi resten mellom en liten tur til kysten og bypåske.

Elsker å være i byen i påska, dra i fjæra med ungene og grille pølse + mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påska er en deilig tid å være i byen! Lite trafikk i gatene og dersom vi er heldige - lite kamp om plassen når vi skal ha vår første ute pils! :P (det er lov å være litt optimist... :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellet har jeg i grunn aldri hatt en sterk tilknytning til. Kjipt nok. I stedet går turen til Oslo, sammen med to venninner. Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal flytte i påsken jeg, så ja - det blir bypåske. Skal til og med jobbe påskeaften og første påskedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...