Gå til innhold

Hvor mange kjoler?


Transelise

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

Hva har dere som ikke har kjoler fykt klesskapene deres med? Hvor mange par bukser har dere?

- jeg har 3 jeans, 1 penbukse, 2 kosebukser + 3 shorts til sommerbruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og, men etter et par år med denne tankegangen finner man utrolig mye fint i god kvalitet, og vips har man begge deler.

Enig, jeg kjøper f.eks mye i god kvalitet, men da til en veldig billig penge. Som regel fordi klærne er brukt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 kjoler pluss bunad. Tror jeg har brukt hver kjole ca. 2 ganger i løpet av de siste 5 årene... Har to skjørt, det ene blir brukt en del, det andre er kun brukt en gang.

Det er veldig sjelden jeg "har bruk for" kjole/skjørt. På jobb bruker jeg uniform, og hjemme foretrekker jeg jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere som ikke har kjoler fykt klesskapene deres med? Hvor mange par bukser har dere?

SKal vi se...... 11 bukser har jeg, dersom du regner med tightsene og kosebuksene også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle på KG må jo ha walk in - closet for jeg skjönner ikke hvordan de ellera får plass til alle disse kjolene.

Nå har jeg faktisk walk in, er glad i klær så det ble prioritert da vi bygde hus.

Men det er ikke kjolene som tar plass. De henger på tynne metallhengere, tett i tett. Har to kortheng og et langheng, så drøye 100 kjoler tar ikke mye plass i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SKal vi se...... 11 bukser har jeg, dersom du regner med tightsene og kosebuksene også :)

Det er jo ikke så verst, da! Kanskje det bare er jeg som har masse klær :P Eller tar vare på mye ræl... Synes jeg rydder ut av skapet mitt hele tida, men jeg tror jeg er litt for optimistisk eller sentimental... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, men etter et par år med denne tankegangen finner man utrolig mye fint i god kvalitet, og vips har man begge deler.

Sant det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Ca. 30 tenkjer eg. Mange av sumarkjolane eg aldri får brukt, det er jo så jævla kaldt her til lands. I fjor sumar trur eg ikkje eg fekk brukt meir enn ein tredel av alle sumarkjolane mine. Fleecejakka derimot, den fekk køyrt seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Vet ikke om jeg tør å finne det ut men det er nok sikkert 35 stk :overrasket: Tenkte å selge noen som jeg ikke bruker lenger,så kan jeg kjøpe meg nye isteden :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker egentlig ikke kjoler så ofte, bare på sommeren, så når jeg talte over dem nå fikk jeg litt bakoversveis. 55 kjoler her, pluss at jeg vet at det henger 5-10 kjoler i skapet mitt hjemme hos mamma... På tide å røske ut de jeg aldri bruker mer og gi dem til noen som får glede av dem! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Haha! Noen av dere har jammen ekstremt mange! Jeg har bare tre penkjoler, men selger/gir dem helst bort når jeg har brukt dem et par ganger. Så har jeg vel kanskje 20 sommerkjoler, men da har jeg regnet med "hagekjolene" mine, de jeg bare bruker hjemme. Går helst i kjole om sommeren siden jeg ser så teit ut i shorts, men jeg bruker det aldri ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har i skrivende stund to kjoler i skapet og en på vei i posten. Alle kvalitetskjoler, men dessverre for pyntet for hverdagsbruk. Skulle gjerne hatt flere! Jeg er så kresen og har tømt klesskapet mitt pga. flytting. Jeg hater strømpebukser, så da er det begrenset hvor mye jeg får brukt kjoler og skjørt her til lands! Nyttårsforsettet mitt for i år er å kjøpe kvalitet foran kvantitet, så den kjolen som er på vei i posten er det første klesplagget jeg har kjøpt meg i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...