Gå til innhold

Hvor mange kjoler?


Transelise

Anbefalte innlegg

Dere har syyykt mange! Jeg har seks jeg...

Anonym poster: 38083b9f2cc72c4fc4d41346853e3270

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må visst være en kjedelig type, eller så svarer bare de som har mange kjoler. Så vidt jeg kan komme på har jeg 8 kjoler, men jeg har flere skjørt. Det er mer praktisk å bruke skjørt til daglig bortsett fra på varme sommerdager.

Jeg har til gjengjeld bare fire bukser. :)

Og skjørt er jo mindre praktisk, for da må man alltid finne en passende genser eller topp. Kjolen bare slenger man på. Jeg ville tippet jeg hadde 20 før jeg telte, fikk et lite sjokk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at jeg sikkert har 100 stykker. Minst. Har et helt kleskap fullt. Mange av dem kjøpt billig på eBay, men de er flotte kjoler, for all del. Og jeg som ikke engang er kjolemenneske. Eller, jeg elsker kjoler, men jeg er litt "redd" for å bruke dem. Skal sies at disse har samlet seg over mange år, siden jeg var 14-15 år.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare gå og telle nå. Når alle telles med, har jeg 19 stk. Det er inkludert sommerkjoler og gallakjole! Så som andre sier - de kan brukes til forskjellige tidspunkt! Meeen jeg gikk litt amok nå nettopp og har kjøpt tre stk på to måneders tid, så jeg øker mengden kjoler i flere omganger. Pluss at jeg har samlet dem opp over mange år.

Jeg har også en del skjørt, men det er mye som jeg har overtatt fra venninner, en del gammelt og noe brukbart. Liker å kle meg veldig feminint, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til gjengjeld bare fire bukser. :)

Og skjørt er jo mindre praktisk, for da må man alltid finne en passende genser eller topp. Kjolen bare slenger man på. Jeg ville tippet jeg hadde 20 før jeg telte, fikk et lite sjokk der.

Synes det er bedre jeg, så har man flere kombinasjoner i likhet med bukser. Basis skjørt går til det meste!

Anonym poster: 3b419f92b56ce562e476144efb7d2107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over 100 trur jeg. Talte 23 av den lille, sorte en gang, er i en del middager og sosiale sammenkomster, og foretrekker da en enkel penkjole. 10-15 "hverdagskjoler" i ull/bomull, 5 gallakjoler, sikkert 20-30 i kategorien "pent"/"smoking" til bruk i bryllup, julebord og så videre. Men det som trekker opp er sommerkjoler.

Er ganske flink til å kaste og rydde underveis, men akkurat kjoler man har lagt litt penger i og som er litt spesielle er det vanskelig å kvitte seg med selv om de ikke blir brukt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rundt 60, gav nettopp bort etpar. Har for det meste billigkjoler.

60... wow! Har en håndfull ca selv. Ikke ofte jeg bruker dem heller, men jeg har en "godkjole" som skal på nå snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmine

6 som jeg kan komme på, fra sommerkjoler/hverdagskjoler til ballkjole. Går nesten aldri i kjole til hverdags, jeg er et jeansmenneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mellom 15 og 20, og mellom 5 og 10 skjørt. Har lyst til å bli flinkere til å bruke kjoler til hverdags, men synes aldri jeg finner noen som er "lite nok" pynta til hverdags liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60... wow! Har en håndfull ca selv. Ikke ofte jeg bruker dem heller, men jeg har en "godkjole" som skal på nå snart.

Ja jeg samler på dem slik andre samler på sko og vesker. Er ikke i nærheten på finsko, har vel 10 par pumps og 6-7 andre par med stropper eller åpen tå. Har du et bar nude og et par sorte pumps kan de brukes til de aller fleste kjoler.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jævlig mye kjoler a =P Jeg har 3, men den ene er altfor stor så har kun blitt brukt en gang og blir hengende i skapet te jeg kaster den tenker jeg... 4 med en sånn strikka sak da, svær genser/kjole!

Men nå er ikke jeg no kjole-menneske for å si det sånn, hater å gå med kjole =P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...