Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 7. januar 2013 #41 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Hva i all verden er det egentlig du gnåler over? Du får jo uomtvistelig vist hva du står for all den tid du faktisk får skrive med disse damene. Om du fremstår som en bra mann å satse på eller ikke avhenger av hvordan du fører deg når du skriver med frøknene. Dersom de innleggene du skriver i denne tråden og evnen til å reflektere over motargumentene er representativt for det du har å fare med når du hamrer på knottefjøla, så er det ikke andre menn som er problemet ditt. *Headdesk* Endret 7. januar 2013 av Cpl Nobby Nobbs. 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #42 Skrevet 7. januar 2013 Hva i all verden er det egentlig du gnåler over? Du får jo uomtvistelig vist hva du står for all den tid du faktisk får skrive med disse damene. Om du fremstår som en bra mann å satse på eller ikke avhenger av hvordan du fører deg når du skriver med frøknene. Dersom de innleggene du skriver i denne tråden og evnen til å reflektere over motargumentene er representativt for det du har å fare med når du hamrer på knottefjøla, så er det ikke andre menn som er problemet ditt. *Headdesk* TS her: Og dette vet du alt om? Anonym poster: 4ff599c8cfe83c4cf692e19c19621bff
ElectricScum Skrevet 7. januar 2013 #43 Skrevet 7. januar 2013 (...) Og da spørsmålet er det verdt det å vi seg selv og ikke minst omverden at en hører med i en hoppende verden (...) Anonym poster: 4ff599c8cfe83c4cf692e19c19621bff Skjønner du i det hele tatt hva du skriver selv? 3
CutieMe Skrevet 7. januar 2013 #44 Skrevet 7. januar 2013 TS må svare: Så med andre ord dersom jeg skal forstå deg riktig så er jeg interessant inntil første meldingen er kommet far meg og vedkommende som har fått lest profilen min så er det null verdt lengere? Jeg mener at vedkommende må kunne få lov til å vise hva den står for og ikke minst før en kapper armer og bein av vedkommende. Anonym poster: 4ff599c8cfe83c4cf692e19c19621bff Det er ikke sikkert du er interessant inntil første melding er sendt heller. Du kan ha helt feil utseende (ja, utseende teller, og det for begge kjønn!), interesser, verdier e.l. som gjør at du overhode ikke hadde vært interessant om hun hadde lest din profil før du sendte meldingen. Det er ikke slik at alle passer til alle, og derfor har du heller ingen rett til å kreve og få lov til å vise deg frem. Det å date noen er ikke en rettighet du har, det er et privilegium du får. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #45 Skrevet 7. januar 2013 TS må svare: Så med andre ord dersom jeg skal forstå deg riktig så er jeg interessant inntil første meldingen er kommet far meg og vedkommende som har fått lest profilen min så er det null verdt lengere? Jeg mener at vedkommende må kunne få lov til å vise hva den står for og ikke minst før en kapper armer og bein av vedkommende. Anonym poster: 4ff599c8cfe83c4cf692e19c19621bff Jeg forstår ærlig talt ikke hva du prøver å resonnere deg fram til her, dessverre. Du har sagt tidligere at du skriver med damer = noen gir deg en fair sjanse til å vise hva du står for.Klarer du ikke uttrykke det skriftlig, er kanskje ikke nettdating tingen for deg. Opplever du alltid det samme i den virkelige verden er det på tide å tenke at det kanskje er noe i dine egne holdninger som oppleves som lite attraktivt hos kvinnene. Det eneste jeg ville fram til i innlegget du siterte er at: Det er ikke sånn at man dater og vil bli kjæreste med hvem som helst, eller aller helst en sur, usikker type. Man velger den som gir best inntrykk og som en kan ha et gjensidig givende forhold med. Anonym poster: b10513e586fe6e2161a57b0671670e0b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #46 Skrevet 7. januar 2013 Nå skjer det igjen og igjen disse forbanna mannfolka som ødelegger og kommer i forkjøpet for oss andre. Nå har det skjedd igjen (for 10. gang hurra jubelieum) at når jeg begynner å få kontakt med dere jenter/damer også går det en stund etter noe kontakt via tasting på nett så får jeg melding om at "du må være klar over at jeg taste med en eller to til." Med andre ord jeg er i knivhard konkuranse med to mannejævler til som tydligvis har noe mer mellom ørene (og var på tur til å si mellom beina) og ikke minst verdier enn det jeg har. Kjempefint at folk sier i fra. Det setter jeg pris på, men jeg mener det blir litt feil å taste med flere dersom en skal bli bedre kjent med noen. Hvorfor er det slik? Hvorfor skal slike som meg (som ikke er så frekk og pågående) få lov til å slippe til? Er det noe galt med sånne menn som meg. Mann oppgitt og forbannet på medbrødere som tar fullsteding overstyreng uten at en annen i heltatt får mulighet til å vise hvem han er.... Anonym poster: 4ff599c8cfe83c4cf692e19c19621bff Hvor mye veier du? Anonym poster: c7e26368b4edb2e57d86a19f266025df
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #47 Skrevet 7. januar 2013 Hvor mye veier du? Anonym poster: c7e26368b4edb2e57d86a19f266025df TS: 86 kg :-) Og du? Anonym poster: 4ff599c8cfe83c4cf692e19c19621bff
Gjest -Ninni- Skrevet 7. januar 2013 #48 Skrevet 7. januar 2013 Jeg synes TS har et poeng. Altfor mange har det altfor travelt, man rekker knapt å etablere kontakt før det ebber av. Min erfaring med menn som nettdater er 'barn i godtebutikken'. Mange fristelser, veldig vanskelig å holde fokus. Opplever jeg dette, og det er OFTE, mister jeg fort interessen. Kanskje mangler jeg konkurranseinstinkt, men spisse albuer er ikke forenelig med dating i min bok. Da går jeg heller videre til jeg treffer en som kommer meg i møte med oppmerksomhet og engasjement. Forskjellen på sisnevte og barnet i godtebutikken merker man fort, det handler om grad av overfladiskhet, vilje til å bli kjent, oppriktig nysgjerrighet på motparten, ønske om å utforske etc. DET er sjarmerende, i motsetning til vasebasser som har glemt hva du heter før du i det hele tatt har truffet han. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #49 Skrevet 7. januar 2013 Jeg synes TS har et poeng. Altfor mange har det altfor travelt, man rekker knapt å etablere kontakt før det ebber av. Min erfaring med menn som nettdater er 'barn i godtebutikken'. Mange fristelser, veldig vanskelig å holde fokus. Opplever jeg dette, og det er OFTE, mister jeg fort interessen. Kanskje mangler jeg konkurranseinstinkt, men spisse albuer er ikke forenelig med dating i min bok. Da går jeg heller videre til jeg treffer en som kommer meg i møte med oppmerksomhet og engasjement. Forskjellen på sisnevte og barnet i godtebutikken merker man fort, det handler om grad av overfladiskhet, vilje til å bli kjent, oppriktig nysgjerrighet på motparten, ønske om å utforske etc. DET er sjarmerende, i motsetning til vasebasser som har glemt hva du heter før du i det hele tatt har truffet han. TS Her: Til NINNI TUSEN TAKK!!!!! Du har forstått dette her. Enda flere kunne ha forstått dette. Hadde du hvært her skulle du fått en stor klem som TAKK for at du støtter det jeg mener. Enda godt at det finnes igjen folk som tenker som du gjør. Dette var dagens gledilste melding å få :-) HURRA!!! Anonym poster: 4ff599c8cfe83c4cf692e19c19621bff
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #50 Skrevet 7. januar 2013 TS Her: Til NINNI TUSEN TAKK!!!!! Du har forstått dette her. Enda flere kunne ha forstått dette. Hadde du hvært her skulle du fått en stor klem som TAKK for at du støtter det jeg mener. Enda godt at det finnes igjen folk som tenker som du gjør. Dette var dagens gledilste melding å få :-) HURRA!!! Anonym poster: 4ff599c8cfe83c4cf692e19c19621bff Så du tåler ikke noe konkurranse? Såklart en kvinne må få lovt til å skrive med flere. Dating er ikke noe Disney film hvor helten får sin utkårede tilslutt. Anonym poster: dc58665676323c02aa979d18d6af5ab2 1
Nettinettet Skrevet 7. januar 2013 #51 Skrevet 7. januar 2013 Jeg synes TS har et poeng. Altfor mange har det altfor travelt, man rekker knapt å etablere kontakt før det ebber av. Min erfaring med menn som nettdater er 'barn i godtebutikken'. Mange fristelser, veldig vanskelig å holde fokus. Opplever jeg dette, og det er OFTE, mister jeg fort interessen. Kanskje mangler jeg konkurranseinstinkt, men spisse albuer er ikke forenelig med dating i min bok. Da går jeg heller videre til jeg treffer en som kommer meg i møte med oppmerksomhet og engasjement. Forskjellen på sisnevte og barnet i godtebutikken merker man fort, det handler om grad av overfladiskhet, vilje til å bli kjent, oppriktig nysgjerrighet på motparten, ønske om å utforske etc. DET er sjarmerende, i motsetning til vasebasser som har glemt hva du heter før du i det hele tatt har truffet han. Helt enig med det med godtebutikken, men sånn er det for damer også. Samtidig så synes jeg ikke det er det samme som å skrive med flere samtidig. Får man tre brev en kveld så svarer man jo på disse og starter kanskje en samtale med to av de. Det betyr ikke at man hele tiden ser etter noe bedre, men at man prøver å finne den man passer sammen med. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #52 Skrevet 7. januar 2013 Til TS: Lå nettopp ut en poll om problemstillingen Anonym poster: 6587724043167180128dd40080686a62
seaworld Skrevet 8. januar 2013 #53 Skrevet 8. januar 2013 Jeg for min del er kanskje litt "old fashion" selv om jeg er ung når det kommer til f.eks. nettdating. Men jeg tenker nå at har du begynt å få kontakt med en på den måten, holder du deg til den til du vet om det blir noe av eller ikke. Ville aldri verken datet og hatt den type kontakt med flere enn en av gangen. Bare fordi at tar du kontakt med noen for å finne ut av om man vil bli bedre kjent, om kjemien stemmer eller lignende, så avslutter du det du holde rpå med der før du ser etter neste mann... Men det er nå meg...
Sommee Skrevet 8. januar 2013 #54 Skrevet 8. januar 2013 Forskjellen på sisnevte og barnet i godtebutikken merker man fort, det handler om grad av overfladiskhet, vilje til å bli kjent, oppriktig nysgjerrighet på motparten, ønske om å utforske etc. DET er sjarmerende, i motsetning til vasebasser som har glemt hva du heter før du i det hele tatt har truffet han. Nå er det ikke vanskelig å unngå å fremstå overfladisk, hvis man har litt trening i å skrive meldinger. Men det hender at jeg må sjekke hva frøkna jeg skal møte heter ja. Grunnen til det er jo at hele greiene er overfladisk. Vil heller si at den som skal skrive att og fram, "dype" meldinger i evighet er overfladisk, da skriftlige egenskaper betyr svært lite for om man passer sammen i et forhold. Men skjønner at ikke alle skjønner det. Derfor er det bedre å tilpasse seg de, lire av seg det den andre vil høre, og komme seg på date fort som faan.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå