Gå til innhold

Disse forbanna mannfolka...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå skjer det igjen og igjen disse forbanna mannfolka som ødelegger og kommer i forkjøpet for oss andre.

Nå har det skjedd igjen (for 10. gang hurra jubelieum) at når jeg begynner å få kontakt med dere jenter/damer også går det en stund etter noe kontakt via tasting på nett så får jeg melding om at "du må være klar over at jeg taste med en eller to til." Med andre ord jeg er i knivhard konkuranse med to mannejævler til som tydligvis har noe mer mellom ørene (og var på tur til å si mellom beina) og ikke minst verdier enn det jeg har. Kjempefint at folk sier i fra. Det setter jeg pris på, men jeg mener det blir litt feil å taste med flere dersom en skal bli bedre kjent med noen.

Hvorfor er det slik?

Hvorfor skal slike som meg (som ikke er så frekk og pågående) få lov til å slippe til? Er det noe galt med sånne menn som meg.

Mann oppgitt og forbannet på medbrødere som tar fullsteding overstyreng uten at en annen i heltatt får mulighet til å vise hvem han er....

Anonym poster: 4ff599c8cfe83c4cf692e19c19621bff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gav opp med en jente som jeg holdt på med fordi jeg konkurrerte mot en pakistaner som var lege student og bodde i Dubai.

Livet er konkurranse noen ganger...

Anonym poster: d33aa8b98e1ea3b83cbe991b6c94a4dd

• Liker 1
Skrevet

Folk har vel lov til å skrive til hvem de vil, jeg ser ikke problemet her?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Folk har vel lov til å skrive til hvem de vil, jeg ser ikke problemet her?

Problemet er:

1. Det hadde vært bedre å sagt i fra med en gang slik at en hadde sluppet å bli holdt for narr over lengre tid.

2.Det hadde vært best å fått den meldingen med en gang så slipper man å bruke tid og krefter på noe som er totalt døfødt.

3. Ærlighet er en viktig sak.

4. Det er ikke alle som er så fordømt pågående og frekke slik som alle andre. De trenger kansje litt mer tid på å bli varme i trøya.

Alt dette ødelegger for en som vil være ærlig, seriøs og ikke minst spille med åpne kort..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om du driver med nettdating er det helt vanlig og rimelig bredt akseptert at en skriver med flere av gangen. Det gjelder både menn og kvinner. Kjemien når en møtes er gjerne annerledes enn via skriftlig kommunikasjon, og underveis i skrivingen hender det ofte at en finner ut at en er for forskjellige/mister interessen, så hva er galt i å skrive med flere? Du får prøve å avtale å møtes, og ta det derfra i stedet. Om jeg møter noen jeg blir betatt av fortsetter i hvert fall ikke jeg å skrive med andre.

Anonym poster: b10513e586fe6e2161a57b0671670e0b

AnonymBruker
Skrevet

Du sender inn en jobbsøknad på en jobbannonse, så forventer du at du har enerett?

Anonym poster: dc58665676323c02aa979d18d6af5ab2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å taste med flere? Er det nettflørting du snakker om? Jeg ser ikke grunn til at man skal opplyse at man taster med noen andre. Men dersom man dater flere samtidig er det jo greit å opplyse om det. Synes ikke du skal rive av deg håret for dette, men heller tenke at du er for god for å date noen som dater flere samtidig.

Anonym poster: 90ceb97f38b54a048d18180bde9ca5b4

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som at det er blitt en sport å holde på flere. En danner seg et bildet av at dette kan være en person som en kunne godt å ha blitt bedre kjent med. Ser man på machen ja så stemmer også det med, men når det går en liten stund så går det den gale veien. Dette har jeg opplevd så mange ganger. Det å bli som støttehjul på en bil som allerede har fire hjul mener jeg blir helt feil. Det blir rett og slett holde folk for narr.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg chatter vel regelmessig med 5 forskjellige menn. Er jo ikke så farlig det. De vet jeg gjør det. Vanlig at jenter ihvertfall gjør det.

Anonym poster: c3ab5f5f41f224a6feeb995389d12ace

Gjest Lurifix
Skrevet

Så det er bedre menn der ute, da er det bare en ting å gjøre. Det er å bli bedre selv.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg chatter vel regelmessig med 5 forskjellige menn. Er jo ikke så farlig det. De vet jeg gjør det. Vanlig at jenter ihvertfall gjør det.

Og da vil den som ikke er frekk nok eller litt forsiktig få svi for det?

AnonymBruker
Skrevet

Og da vil den som ikke er frekk nok eller litt forsiktig få svi for det?

Er ikke sånn at man passer sammen med alle man chatter med vet du ;)

Skrevet

Herre min hatt! Jeg var allerede kommet meg godt oppi senga og klar for å legge meg, men dette må jeg bare kommentere. Jeg har to ord til deg: Skjerp deg!

Ved å reagere på dette så blottlegger du bare din egen usikkerhet og uvitenhet. Det er helt normalt å holde kontakt med flere når man dater. Det gjelder spesielt nettdating, men tildels ellers også. Som ei jente så fint sa det til meg. Hun (eller jeg for den del) har ingen rett til å bli fornærmet eller støtt så lenge vi ikke dater ekslusivt. Sikkert litt individuelt når det skjer, men iallfall, inntil du eller den du dater står der og kysser og klår på noen, så kan du bare glemme å være den eneste. Noe annet, og ... vel, skjerp deg ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herre min hatt! Jeg var allerede kommet meg godt oppi senga og klar for å legge meg, men dette må jeg bare kommentere. Jeg har to ord til deg: Skjerp deg!

Ved å reagere på dette så blottlegger du bare din egen usikkerhet og uvitenhet. Det er helt normalt å holde kontakt med flere når man dater. Det gjelder spesielt nettdating, men tildels ellers også. Som ei jente så fint sa det til meg. Hun (eller jeg for den del) har ingen rett til å bli fornærmet eller støtt så lenge vi ikke dater ekslusivt. Sikkert litt individuelt når det skjer, men iallfall, inntil du eller den du dater står der og kysser og klår på noen, så kan du bare glemme å være den eneste. Noe annet, og ... vel, skjerp deg ;)

Du bestemmer da fint lite over hvordan noen får lov til å føle seg av å være en av mange beilere. Det er greit å ha kontakt med flere, men jeg mener at det å ikke greier å vie oppmerksomheten mot en enkelt når man chatter eller hvertfall når man treffes fysisk er en uting. Det handler om verdier, og at enkelte av oss tydeligvis har bedre oppdragelse enn andre. Men slik er det jo blitt, i et råttent samfunn der markedsverdibegrepet nå også har funnet veien inn i dating -og kjærlighetslivet.

Anonym poster: 495c186914e5318c87f011010ddf2724

• Liker 2
Skrevet

"du må være klar over at jeg taste med en eller to til." Med andre ord jeg er i knivhard konkuranse med to mannejævler til som tydligvis har noe mer mellom ørene (og var på tur til å si mellom beina) og ikke minst verdier enn det jeg har.

Hvorfor så dårlig tro på deg selv? Hvorfor betyr det at hun snakker med andre at du er den verste? Godt mulig de to andre hun snakker med er like som deg (eller enda mer forsiktige?) og tenker akkurat det samme som deg?

Jeg ville bare fortsatt å snakke som vanlig - liker hun deg så liker hun deg, liker hun deg ikke slutter hun å snakke med deg. Chatting er jo uansett gøy, og det er ikke noe galt med litt trening hvis det skulle vise seg å ikke fungere.

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst må du ha mer tiltro til deg selv. Om du bestemmer deg for at du ikke har en sjanse på ei jente om hun skulle ha andre beilere som står "i kø", vel da ødelegger du bare for deg selv.

Selvtillit er utrolig viktig, og selv om dette ikke er noe man kan kjøpe på Rema, så hjelper det iallefall litt om man ikke motarbeider seg selv ved å innbille seg at man stiller dårlig fordi man ikke er like "frekk og pågående" som andre.

Som flere andre allerede har påpekt, i en datingsituasjon må man nesten bare innfinne seg i at den man dater kan ha andre baller i lufta, især når det gjelder nettdating. Man må nesten bare gjøre det beste ut av det, tenke positivt og ikke ta et avslag alt for personlig :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri funnet på å si til en jeg melder med på et nettdatested at jeg snakker med flere samtidig. Det tar jeg som en selvfølge at alle gjør. Å opplyse om det på denne måten blir som å si at "jeg vet ikke helt om du er bra nok". Når jeg date nr to derimot ville jeg i hvert fall kuttet samtalene med andre og når jeg etter date to eller tre finner ut at jeg vil satse, så fjerner jeg profilen. Omtrent det jeg forventer at mannen gjør.

Anonym poster: b8d19ea19f572674433639d17e0b7899

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert en del single jenter som synes du heller bør sende meldinger til dem enn de som blir nedlesset av beilere uansett. Ja du må jo finne jenta attraktiv, men vinner man ikke konkurransen om de mest attraktive så må man jo ned et hakk om man skal finne noen.

Anonym poster: 7cd41f91ddaf83d4e0740a89978a8eda

Skrevet

Skulle ha vært kvinne... bare sitte der og velge og vrake, slippe å anstrenge seg...

• Liker 3
Skrevet

Løsningen din er å be om å få treffe henne i virkeligheten så fort som mulig. Menn er generelt trege med det, og da kan du komme de i forkjøpet.

Og da kan du påvirke tusen ganger mer og få vist deg frem, istedet for den tilnærmet meningsløse chattingen.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...