FantasDick Skrevet 9. januar 2013 #21 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Ja, for all del, det har bare aldri falt meg inn å gjøre det på den måten. Ikke når jeg bruker under et minutt på å kjøre en suppe helt glatt med stavmikseren. Laget pastasaus i går, som jeg skulle kjøre med stavmikseren, og kom til å enke på deg og stavmikseren rett i gryta når du laget suppe; og bestemte meg for å prøve, jeg også. Det var for lite volum i gryta (og dette var en stor porsjon!), så selv om jeg holdt den opp på skrå sprutet det helt randomly dritvarm tomatsaus på både meg og resten av kjøkkenet. Det tok ca. 10 minutter før sausen var glatt og stavmikseren ren. Holder meg til blenderen, jeg. Eller fyller innholdet over i egen boks til stavmikseren. Endret 9. januar 2013 av FantasDick
Chloe- Skrevet 9. januar 2013 #22 Skrevet 9. januar 2013 Laget pastasaus i går, som jeg skulle kjøre med stavmikseren, og kom til å enke på deg og stavmikseren rett i gryta når du laget suppe; og bestemte meg for å prøve, jeg også. Det var for lite volum i gryta (og dette var en stor porsjon!), så selv om jeg holdt den opp på skrå sprutet det helt randomly dritvarm tomatsaus på både meg og resten av kjøkkenet. Det tok ca. 10 minutter før sausen var glatt og stavmikseren ren. Holder meg til blenderen, jeg. Eller fyller innholdet over i egen boks til stavmikseren. Det går alltid fint for meg, så lenge sausen dekker hele den nederste delen. Mindre oppvask!
Gjest gjest17 Skrevet 11. januar 2013 #23 Skrevet 11. januar 2013 Her i huset har blenderen blitt pensjonert etter Bamixen kom i hus. Perfekt til supper! Bruk den rett i gryten. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå