Gjest annemor30 Skrevet 7. april 2010 #81 Skrevet 7. april 2010 Vi kjøpte campingvogn for oppsparte penger:-) "gratis ferie" hvert år!
Ferie :) Skrevet 22. februar 2013 #82 Skrevet 22. februar 2013 Hei Til derre som er medlem av amfi del mar! Det er jo ein fin invistering og veldig fint der synest EG, men fly reisen ditt er jo SVIN dyr eller ? Eg sitter og søker på fly. Det må helst verre i skoleferier for vi har "snart" 2 stykk som går på skolen. Og flybiletter for 5 stk. 2 vaksne og 3 barn på 2,5 og 11 år i skoleferier er jo fra 20.000 t/r og oppover Finnest det noen billigere fly reiser til las palmas fra bergen eller noen rabatt ordninger gjennom AMFI eller RCI ? Nokon som veit ?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #83 Skrevet 22. februar 2013 Naturligvis er det grisedyrt å fly til Gran Canaria i skoleferiene. For øvrig er time share generelt en veldig dyr ferieform, man får lite for innskuddene og alt man forplikter seg på. Anonym poster: 4dc8aac564203d9ad998621261b35a76
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #84 Skrevet 22. februar 2013 Er det altså fremdeles noen som forsvarer denne ferieformen økonomisk? Altså noen som ikke har lært at 2+2=4 At denne ferieformen er veldig dyr og i tillegg låser "andelseierne" på mange måter.... Ja, det er vel bare forbokstaven. Anonym poster: a2f6e57abad1c11147b617560e5709ad 1
oreokake Skrevet 24. februar 2013 #85 Skrevet 24. februar 2013 Egentlig ganske morsomt å lese dette forumet. De som snakker negativt om Anfi del Mar, snakker stort sett basert på egne tanker, eller på omvisningsturen de har hatt der nede. - De som snakker positivt om plassen, er de som faktisk eier leilighet der. Med andre ord, de som eier der selv snakker av erfaring. De som ikke eier snakker fra "i know it all" uten noe mer grunnlag enn rykter, og andre ting som de har hørt fra andre om timeshare generelt. Anfi del Mar er en luksus plass, og derfor koster det mye peng! Det er ikke det samme som man blir lurt. Kjøper man en ny Ferrari til 5millioner, isteden for en Toyota til 200.000kr, så er ikke det det samme som at man har "blitt lurt". En brukt Ferrari er også billigere enn en ny, man blir fremdeles ikke lurt om man betaler fullpris for en ny. Ah, takk. Endelig var det noen som faktisk ga mening her. Alle negative som bastant påstår at alle som ikke er enig med dem ikke kan regne, ikke kan økonomi osv, det blir nesten litt latterlig. Dere er ikke de eneste som kan 2+2! Og det handler litt om respekt for at folk må få lov å bruke pengene sine på det de selv vil. Hvis jeg vil kjøpe meg ei bukse til 1200 kr, og du synes det er tull og bare vil bruke 200,-.. vel.. så er ikke jeg blitt lurt eller mangler økonomiske kunnskaper av den grunn :-) Slutningsvis så har jeg vært på Anfi mange ganger, eier ikke selv forsåvidt, men synes det er en perfekt plass for å få seg litt varme om vinteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå