Gå til innhold

Hva er det med "bimboer" og dere menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en samtale med min mann ang. de mest utfordrende kledde damene på f.eks stranda. (De er andre steder også) De vi assosierer med glamourmodeller. Hvorfor har det seg sånn at dere menn sikler langt etter disse men ikke kan tenke dere dama som kjæreste/koneemne? Fordi de mest sannsynlig er uoppnåelige? Dere tenner mer på dem enn kjæresten/kona? Hva er greia her? Bare nysgjerrig i tillegg til at jeg føler at jeg ikke når opp.....

Anonym poster: 593ec9a978e4a6510fde5c58bf2832f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun en "bimbo" fordi hun velger å vise litt hud?

• Liker 2
Skrevet

Har hatt en samtale med min mann ang. de mest utfordrende kledde damene på f.eks stranda. (De er andre steder også) De vi assosierer med glamourmodeller. Hvorfor har det seg sånn at dere menn sikler langt etter disse men ikke kan tenke dere dama som kjæreste/koneemne? Fordi de mest sannsynlig er uoppnåelige? Dere tenner mer på dem enn kjæresten/kona? Hva er greia her? Bare nysgjerrig i tillegg til at jeg føler at jeg ikke når opp.....

Anonym poster: 593ec9a978e4a6510fde5c58bf2832f4

Det er fordi at man sier aldri til dama si at man kunne tenke seg å ha en annen dame.

Dette er et av spørsmålene menn fort lærer seg å ikke svare ærlig på. Man sier bare ikke at den lekre dama der kunne jeg godt tenke meg var dama mi.

Er jeg feit? Nei kjære, du er nydelig.

Hva synes du om kjolen min? Den er nydelig kjære.

Hva synes du om den dama der? Hun er stygg, du er mye penere.

Kunne du tenke deg å ligge med henne? Nei, kjære. Jeg vil bare ligge med deg.

Fantaserer du om andre? Nei kjære, jeg tenker bare på deg min elskede.

Og så videre ........

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde verken tent på eller villet hatt en av de hjernedøde jerseyshore aktige guttene, utseendemessig, som jeg vil si er gutteversjonen av frøken bimbo, så det er kanskje noe av det samme for menn? Er jo mange jenter som vil ha disse, og er mange gutter som vil ha bimboen, men ja.

Forskjellen er vel at mange menn, kanskje spesielt yngre "menn" tenner på disse bimboene da.

Anonym poster: 25e9ec23b0bb9c6afe2729a4fad84397

• Liker 2
Gjest Tuppen 66
Skrevet

Man forteller ikke dama si at man kan tenke seg å ha en annen dame.... Hvorfor har du dama di da? Kan ikke hun være bra nok?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er hun en "bimbo" fordi hun velger å vise litt hud?

Tror ikke det er snakk om å vise LITT hud her.. Er nok heller de som virkelig går inn for den billige look'n...

Anonym poster: 3f405c7daeffb582493a3a864b4937f8

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi at man sier aldri til dama si at man kunne tenke seg å ha en annen dame.

Dette er et av spørsmålene menn fort lærer seg å ikke svare ærlig på. Man sier bare ikke at den lekre dama der kunne jeg godt tenke meg var dama mi.

Og så videre ........

Da elsker du ikke dama di. Enkelt og greit.

Gjør du det, har du ikke behov for å se for deg om andre kunne passet bra ved din side. Da er du tilfreds der du der.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og så videre ........

Hvis du er sammen med ei jente og tenker sånn, håper jeg hun skjønner lunta fortest mulig og går fra deg.. Så kan du bruke så lang tid du bare vil til å se på andre damer mens hun finner seg ny type som behandler henne bedre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg knuller "bimboer" stadig, men har ennå til gode å finne "kone-emne" i en slik. Deilig å ha sex med flotte kvinner, som vet å spille på det feminine, tørr vise litt hud og by på seg selv. Her har MANGE kvinnfolk MASSE å lære, tørke vett "surlepper", smile litt og være blide.

Anonym poster: 7105cce556fe77a2778a8b7c5f3559c0

Skrevet

Man forteller ikke dama si at man kan tenke seg å ha en annen dame.... Hvorfor har du dama di da? Kan ikke hun være bra nok?

Jo dama mi er fantastisk. Men dersom jeg ikke hadde hatt henne, ville jeg nok funnet meg en annen.

Og det hender jeg ser damer jeg liker både utseende på og intellektet til og jeg innser at jeg godt kunne være med henne. Men det betyr ikke at jeg ikke vil ha dama mi. Jeg elsker henne over alt på jord. Jeg vil ikke forlate henne for en annen dame. Og jeg vil bli gammel med henne.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er snakk om å vise LITT hud her.. Er nok heller de som virkelig går inn for den billige look'n...

Blir nok mer på dem da :fnise:

Anonym poster: 7b2eccc56d1f34e26feea5ac68ea6bb6

AnonymBruker
Skrevet

De vil ha noe å pule på, og disse usikre bimobene (generaliserer) får rus av å bli ønsket av menn. Vinn vinn situasjon der og da.

Anonym poster: 51eaed10ab3bcb5ded4578b40f9a1e18

• Liker 1
Skrevet

Tror de fleste som fantaserer om uoppnåelige folk er fullt klar over at de er uoppnåelige. (Som f.eks. kjendisfantasier.) Slike fantasier kan virke betryggende ufarlige, de truer ikke virkelighetens skjøre balanser på samme måte som fantasier om naboen/kollegaen osv. kan gjøre.

Tror du kan slappe helt av altså, TS. Men jeg mener heller ikke at fantasier truer forhold i utganspunktet. Det er utro handlinger som er problemet, ikke tankene oppi hodet. (Blir han kåt på stranda og tar med ereksjonen hjem til deg, så er alt i orden i min verden.)

• Liker 3
Skrevet

Jo eldre vi blir, jo flere treffer vi som er mer attraktiv enn oss selv. Jeg ville lure meg selv dersom jeg trodde at min kone i løpet av livet ikke ville møte noen som var kjekkere enn meg. Jeg vil ikke kreve av henne at hun ikke skal kunne se på andre menn eller synes andre menn er penere enn meg. Da ville jeg tvinge henne til å lyve, og det kunne jeg aldri tenke meg.

Jeg verdsetter ærlighet og setter det veldig høyt, jeg tror også at min kone gjør det.

Vi har en plan om et langt og godt liv, og det betyr faktisk at vi må prøve å forutse og overleve kriser. Til og med kriser som involverer en midlertidig forelskelse ut av forholdet vårt.

Det ville være naivt av både meg og henne å tro at vi aldri ville møte folk som kunne vært en potensiell partner. Så svarthvit er ikke verden. Sannheten er at alle langvarige forhold har overlevd diverse kriser av forskjellig sort.

• Liker 7
Skrevet

Man ender opp med det man selv fortjener.

Gjest nobilian
Skrevet

Hva er det som gjør at usikre kvinner tror det er greit å kalle andre kvinner billige? Hadde det ikke vært for dere, hadde begrepet vært utdødd for lenge siden.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at usikre kvinner tror det er greit å kalle andre kvinner billige? Hadde det ikke vært for dere, hadde begrepet vært utdødd for lenge siden.

Nåja, menn er fryktelig flinke til å kalle kvinner billige.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke nødvendigvis en bimbo fordi man viser hud, kler seg utfordrende eller er glamourmodel. Det er heller ingenting galt i å være glamourmodel.

Anonym poster: cde9b97d995c443c9b048ad4431541d7

AnonymBruker
Skrevet

Nope!!! Der tar du feil...

Som mann på 45 år kan jeg med hånda på hjerte si at det finnes mnage utrooolig billige jenter der ute og det er IKKE positivt! De kler seg billige, har tragiske personligheter. Og dette er IKKE fordi de ikke KAN, de GIDDER bare ikke anstrenge seg nok. Og DET er ikke spesielt tiltrekkende!

Gjest nobilian
Skrevet

Nåja, menn er fryktelig flinke til å kalle kvinner billige.

Yeah, well. Ser hvor du har fokuset, prøv en tid å følge med kvinners ordvalg når de mindre ansette søstre debatteres. You'd be surprised.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...