Edie Skrevet 12. mars 2004 #41 Skrevet 12. mars 2004 Som jeg skrev i en annen tråd her: Det er merkeligere at Sandra er igjen, enn at Anh røk ut. Anh sang Fallin helt fantastisk bra, men prestasjonen ikveld var ikke like bra.. Men Sandra - hun har jo aldri kunnet synge!! Tror det er mange kåte fjortisgutter som stemmer på sin første forelskelse! Dessverre..
Pip Skrevet 12. mars 2004 #42 Skrevet 12. mars 2004 Haha - i dag har EG sett Idol, faktisk! Eg synst ho siste (Sandra?) song rett og slett dårleg, og hadde helst sett at ho gjekk ut. Og så ho med mellomromma mellom tennene - synst ikkje ho var særleg flink. Likte ikkje han Trung heller, men det har nok meir med stilen å gjere enn med stemma. Maria song def. best av alle - eg synst ho første var svært flink òg. Når det gjeld det at Maria har sunge i musikalar før - kvifor i all verda skulle det vere ein grunn til at ho ikkje bør vinne? Kurt vann ifjor, han var faktisk plateartist, og bandet hadde masse konsertar her i området... Skjønar ikkje problemet, og håpar ho vinn - sidan ho er flinkast... (men engasjerer meg ikkje så voldsomt akkurat...)
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #43 Skrevet 12. mars 2004 Jeg synes igrunn det er merkelig at alle roper skandale, skandale på grunn av at Ahn ble stemt ut og Sandra ikke. (Selv om jeg ikke er uenig om at Ahn synger bedre). Det er ikke Sandra sin skyld at Ahn ikke gikk videre....... også kan man jo spørre seg, hvor mange av de som synes det er så skandaløst at Ahn gikk ut som faktisk stemte på henne??
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #44 Skrevet 12. mars 2004 Etter i kveld ser jeg at vanlige mennesker ikke burde ha stemmerett.. Foreslår at alle som ønsker å stemme må fylle ut et 4-siders skjema for å bevise sine kunnskaper om musikk, samt avlegge ed på å stemme på kandidatene som synger best, ikke de som er sukkerspinn-søte. Forresten, noe a la denne fremgangsmåten burde forresten brukes ved vanlige valg også..men da kan skjemaet kartlegge kunnskaper om politikk..
Gjest Seleena Skrevet 13. mars 2004 #45 Skrevet 13. mars 2004 No skal me jo og tenke på at det er ikkje berre vi som puplikum som har stemt Sandra fram til finale - domarane òg. Dei har jo latt ho gått vidare for kvar audition... :klø: Det er vel kanskje heller deira fagkompetanse som bør setjast på prøve, enn me som sitt i sofaen og stemmer.... Stemte forøvrig ikkje på nokon, fordi eg ikkje var heime, men eg kjem til å stemme på Margaret framover. Ho er den beste synst eg. Ho har ein røff stil og er rocka og hadde sikkert laga den musikken eg ville kjøpt. Er òg enig med eit par av gjestane her... Det er mange som blei overaska over at Ahn gjekk ut i dag, men som ikkje stemte på ho i det heile. Lar det vere andre sin jobb liksom. Det blir jo litt feil. Men ho vare skuffande i går. Eg tar idol veldig seriøst
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #46 Skrevet 13. mars 2004 jamen kjære dere' date=' stemte noen av dere på Ahn eller... poenget er at alle trodde hun var selvsikker til å gå videre, gadd ikke å "kaste" bort 5,- kr på henne! Tror 99% av alle som stemte i dag, trodde hun ville gå videre....[/quote'] Men hvis denne teorien stemte, hvorfor stemte folk på Maria? Hun var jo også selvsagt..
Gjest baby-E Skrevet 13. mars 2004 #48 Skrevet 13. mars 2004 enig! I går sang hun ikke bra i det hele tatt!! Er sikker på at hu gikk videre bare fordi hu er så søt....HALLO!! dette er en sang-konk!!
Gjest pace Skrevet 13. mars 2004 #49 Skrevet 13. mars 2004 enig! I går sang hun ikke bra i det hele tatt!! Er sikker på at hu gikk videre bare fordi hu er så søt....HALLO!! dette er en sang-konk!! Nope, det er en Idol-konk Ikke akkruat det at Sandra er mitt idol
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #50 Skrevet 13. mars 2004 Sandra og Kjartan. Roald også, men han røyk jo ut i går.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #51 Skrevet 13. mars 2004 Helt ærlig(og nå får jeg vel huden full) så ser jeg helst at Maria går ut. Hun er allerede en artist' date='og har ingenting i denne konkurransen å gjøre.(jeg synes hun er veldig flink altså,men hun stiller i en annen klasse enn de andre) Må forresten få si at jeg er helt enig med deg. Ikke i at hun ikke har noe i konkurransen å gjøre, men rett og slett fordi jeg ikke syns hun er noe ålreit å høre på Så ja, hun må gjerne gå ut av konkurransen.. Jeg klarer ikke å høre på henne i særlig mange minuttene før jeg må skru av lyden. Klart hun kan synge, men hun er så altfor intens for mine ører. Blir sliten av å høre på henne. :-? Jeg så henne i Beat for Beat for en stund siden også ( da visste jeg ikke hvem hun var) og fikk akkurat samme inntrykk den gangen.
Shantee Skrevet 13. mars 2004 #52 Skrevet 13. mars 2004 Sandra! At hun ikke gikk ut i går er en skandale.
Crazee Skrevet 13. mars 2004 Forfatter #53 Skrevet 13. mars 2004 Får resirkulere det eg sa sist: Sandra må ut!
Saga Skrevet 13. mars 2004 #54 Skrevet 13. mars 2004 Det hadde vært innmari tøft om Sandra vant hele konkurransen. Idol-fiasko
~BATgirl~ Skrevet 14. mars 2004 #55 Skrevet 14. mars 2004 TRUNG. Han ser såååå teit ut når han synger! Jeg klarer ikke se på
huzky Skrevet 14. mars 2004 #56 Skrevet 14. mars 2004 enig! I går sang hun ikke bra i det hele tatt!! Er sikker på at hu gikk videre bare fordi hu er så søt....HALLO!! dette er en sang-konk!! ikke bare i går.... den gangen hun gikk videre til finalen sang hun nesten enda verre. synd. men sånn er det når "vi hjemme" skal bestemme :D
Gjest Seleena Skrevet 14. mars 2004 #57 Skrevet 14. mars 2004 Det hadde vært innmari tøft om Sandra vant hele konkurransen. Idol-fiasko Tanken har streifa meg og :hår: Det hadde jo vore krise for min del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå