Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Arwen ii
Skrevet

Jeg heier ikke på Roald, Maria og Trung.. Tror desverre også at Sandra kommer til å komme langt på smilet sitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror Sandra er for favoritt fra før av.

I dag syntes jeg Roald, Susanne, Sandra, Margaret, Trung og Anh skuffet. Men med tanke på tidligere synging tror jeg Susanne og Roald går ut. Det er jeg enig i også. Roald blir litt for rar, Susanne er det litt mer usikkert med kansje.

Syntes Anh skuffa i dag, hadde en følelse det ikke ville gå så bra denne gangen. Margaret stivnet for mye på scenen, men hun har tøffe låt-valg.

Maria overasket positivt med sjarmen i dag syntes jeg, selv om hun kan bli for sprelsk kansje?

Jo også syntes jeg Maren overasket veldig positivt. Men hun blir kansje litt for sukkersøt.

Gjest Seleena
Skrevet

Kva ER det Sandra gjer i finalen? Tenk om ho vinn då :o Å helleduss....

Roald klarte seg ikkje og ikkje heller Susanne.

Margaret og Maria var klart best og tøffast i kveld.

"De klarte å gjennomføre på en avbalanser måte" :kul:

Skrevet

Tror nok Sandra og Roald blir stemt ut i dag.......Sandra klarte ikke den sangen......

Skrevet

Sandra. Hun er dårligst til å synge. Selv om hun ser ut som et lite sukkertøy.

Gjest Madam Felle
Skrevet

I dag ønsker jeg at Trung og Sandra går ut, for jeg har ikke sansen for noen av de.

Maria har en fantastisk stemme, og det spiller ingen rolle hva hun har gjort før, for hun har ikke fått en sjangse til å gi ut plate. Det er det som er det viktigste elemente med å være med i Idol mener jeg, og hun fortjener plassen sin der.

Skrevet

Eg bør vel svara eg òg...

Sandra først og fremst, og nummer to - litt mindre sikker, men Trung.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Maria har en fantastisk stemme, og det spiller ingen rolle hva hun har gjort før, for hun har ikke fått en sjangse til å gi ut plate. Det er det som er det viktigste elemente med å være med i Idol mener jeg, og hun fortjener plassen sin der.

Helt enig med deg Maddamen :-) Håper hun vinner jeg.

Skrevet

Ahn <-> Sandra

Hvorfor i h...... ryker Ahn ut først. Det er en skam.

Skrevet
Ahn <-> Sandra

Hvorfor i h...... ryker Ahn ut først. Det er en skam.

Ja, helt latterlig.

Men det hadde nok hjulpet hvis hun smilte mer, som en annen sa her.

Alle ble litt rørt da, det var litt søtt :)

Gjest bare lille meg...
Skrevet
I dag ønsker jeg at Trung og Sandra går ut, for jeg har ikke sansen for noen av de.

Kjempe enig!

Skrevet

:o Hvorfor er Sandra der, og IKKE Anh?!!!! Hva er det folk tenker med egentlig?

Jaja, det er nå ikke så viktig da..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hva er det med folk egentlig? Fatter ikke og begriper ikke hvordan det er mulig at Sandra er det fortsatt når Ahn gikk ut. :o sånn så jeg ut når hun ble plassert i sofaen, og :( sånn da de sa at hun gikk ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

jamen kjære dere, stemte noen av dere på Ahn eller... poenget er at alle trodde hun var selvsikker til å gå videre, gadd ikke å "kaste" bort 5,- kr på henne! Tror 99% av alle som stemte i dag, trodde hun ville gå videre....

Skrevet

Vi stemte på Øystein i kveld også, vi.

Får bare mer og mer sansen for ham. Skikkelig raring :-)

Ellers synes jeg at Kjartan gjorde det bra og faktisk Håkon også.

Tror at jeg er litt lei av "synge-damer".

Anh sang utrolig bra forrige gang, men i dag synes jeg ikke at hun gjorde det bra. Hun og maria blir litt sånn intetsigende for meg.

Av jentene er nok Margaret favoritten.

Men heia Øystein!

Skrevet

Kanskje mor til Sandra har brukt et par tusen kroner på datteren i dag også....... Hun var den som sang værst av alle.....

Skrevet

Håper Sandra eller Susanne ryler ut snart, får helt fnatt av og høre på de! :evil:

Trung har fin stemme, men det er vel og alt. Ingen særpreg eller noe..

Skrevet

At alle ikkje har like stor sans for Ahn er så si sak - men at Sandra ikkje ein gong hamna i sofaen, det er komplett uforståeleg.

Og at Ahn er ute er jo berre totalt feil! :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...