Crazee Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Sidan den andre tråden helst tek for seg favorittane, fokuserer eg på andre enden: Kven av deltakarane i idol vil du helst sjå forsvinn ut denne gongen?
tuji Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Hvem som helst av guttene, bortsett fra Kjartan. Alternativt Susanne. Alle disse må bort så fort som overhodet mulig. Maria og Margaret kan gjerne bli igjen til slutt. Anh synger bra, men eier ikke utstråling. Så den som må ut denne gangen er Øystein eller Susanne. Dømt kun etter trynefaktor fra min side.
Isiselin Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Susanne må ut! Liker ikke stemmen hennes, liker ikke stilen hennes og liker ikke måten hun...hvordan skal jeg forklare...liker ikke vesnet hennes. Nei, Susanne må ut!
Salamandra Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Nei, han forferdelige Roar må bli den første som går.. Kan ikke fatte og begripe hva han gjør i den finalen..
~sikka~ Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Jeg klarer ikke han der Chung, så han bare må ut!
Gjest bare lille meg... Skrevet 12. mars 2004 #7 Skrevet 12. mars 2004 Susanne! Uten tvil! Gjerne Sandra og...
@lfa Skrevet 12. mars 2004 #9 Skrevet 12. mars 2004 For min del kan godt Susanne og Sandra reise hjem i kveld...
Gjest Seleena Skrevet 12. mars 2004 #10 Skrevet 12. mars 2004 Trung, Susanne eller Sandra ryk i dag og eg håpar det blir ein av dei... Bombesikker
Catus Skrevet 12. mars 2004 #11 Skrevet 12. mars 2004 Jeg håper det blir Sandra og Maren som ryker idag! :enig_animasjon:
Windy Skrevet 12. mars 2004 #12 Skrevet 12. mars 2004 Må si meg enig i Sandra eller Susanne. Liker overhodet ikke sistnevntes stemme, og Sandras hele vesen blir bare "feil". Men hun er vel den yngste og da..
CecilieB Skrevet 12. mars 2004 #13 Skrevet 12. mars 2004 Hvem som helst kan ryke bare Kjartan, Øystein og Margaret er igjen til slutt
Lilletrollet Skrevet 12. mars 2004 #14 Skrevet 12. mars 2004 Helt ærlig(og nå får jeg vel huden full) så ser jeg helst at Maria går ut. Hun er allerede en artist,og har ingenting i denne konkurransen å gjøre.(jeg synes hun er veldig flink altså,men hun stiller i en annen klasse enn de andre)
Isiselin Skrevet 12. mars 2004 #15 Skrevet 12. mars 2004 Helt ærlig(og nå får jeg vel huden full) så ser jeg helst at Maria går ut. Hun er allerede en artist' date='og har ingenting i denne konkurransen å gjøre.(jeg synes hun er veldig flink altså,men hun stiller i en annen klasse enn de andre) Enig! Så da får vi dele på kjeften!
Windy Skrevet 12. mars 2004 #16 Skrevet 12. mars 2004 Helt ærlig(og nå får jeg vel huden full) så ser jeg helst at Maria går ut. Hun er allerede en artist' date='og har ingenting i denne konkurransen å gjøre.(jeg synes hun er veldig flink altså,men hun stiller i en annen klasse enn de andre) Synes dessuten Anh og Margaret har med å fare med.. Men Anh må smile mer
Gjest bare lille meg... Skrevet 12. mars 2004 #17 Skrevet 12. mars 2004 Må bare si at jeg synes at det blir for dumt å si at Maria ikke har noe i denne konkurransen å gjøre fordi hun er en artist??? Ho har ikke utgitt noe album..Ho har songet i noen musicals.. Espen i fjor var det "ingen" som hadde problem med... Akkurat det samme med han... Og at ho stiller i en annen klasse enn de andre...sorry...men hallo!! Hva har det med saken å gjøre?? Skulle ho latt vær å være med da eller?? "Å nei! jeg kan ikke stille opp for jeg har mer erfaring enn noen der kanskje... " Blir for dumt... Sorry... Men alle må få si hva de mener....
CecilieB Skrevet 12. mars 2004 #18 Skrevet 12. mars 2004 Men hun er jo i likhet med mange andre en "ørten på dusinet syngedame".
Gjest Moonshadow Skrevet 12. mars 2004 #19 Skrevet 12. mars 2004 Trung eller Ahn.. Klarer de ikke, får angst i hele meg av å se på Trung.
CecilieB Skrevet 12. mars 2004 #20 Skrevet 12. mars 2004 Fytti grisen. Sandra må ut idag, og gjerne Roald og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå