Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon skal jeg kjøpe?

tuji

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg ikke henger med helt på mobilfronten...

Jeg har lyst på ny mobil med kamera, og gjerne sånt fancy lokk som man klapper igjen. Noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg har akkurat kjøpt Samsung E-700, og er veldig fornøyd. Den har et nydelig design, og dekker mine behov (og litt til, kameraet vil nok ikke bli brukt så mye). Pris ca 4000 uten abonnement. Batterikapasiteten er ikke så ille, med min bruk ca 3 døgn, men da snakker jeg ikke i den (er i utlandet for øyeblikket).

det eneste klønete er at tastaturet er flatt, så det er lett å bomme på tastene. Men det har jeg faktisk vent meg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg trodde også at z-600 var rå, helt til jeg så den IRL. Klumpete er stikkordet. Dessuten er det lite mer enn en t610 med forbedret skjerm. Men litt billigere enn Samsungen, det skal de ha.

Min lille Samsung er så neat&slim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt Samsung E-700' date=' og er veldig fornøyd. Den har et nydelig design, og dekker mine behov (og litt til, kameraet vil nok ikke bli brukt så mye). [/quote']

Jeg har også kjøpt denne og er veldig fornøyd!

Hvis du har mulighet til å tegne abb gjennom jobben, får du den for 2000,-

(bedriftsabb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TradeMark

Sony Z600 er genial! Jeg har sterk tro på at dette er den beste mobilen på dagens marked, og prisen er brilliant for alt du får med.

Panasonic har jeg selv (GD87), og det er by far den beste telefonen jeg selv har hatt. Geniale menyer og ekstremt bruksvennlig (eneste negative er kapasiteten på SMS'er, men den er visstnok adskillig bedre på den nye - som jeg ikke husker navnet på nuh.)

Samsung trodde jeg litt på, men etter å ha slåss med dem en helg så ville jeg ikke brukt penger på møkket frivillig.

Motorola skal visstnok ha skjerpet seg en del, men jeg er bakstrebersk og tror det ikke før jeg får se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ikke henger med helt på mobilfronten...

Jeg har lyst på ny mobil med kamera, og gjerne sånt fancy lokk som man klapper igjen. Noen å anbefale?

Skulle akkurat til å spørre om det samme...

Jeg har fryktelig lyst på Sony Ericsson Z600, men nå ble jeg veldig usikker når samsung E700 fikk så mye skryt.

De ser jo nok så like ut... Noen som vet hvilke forskjeller de har...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, nå har jeg kikket litt på prisene hos MySpaceworld og må si de var litt dyre.

Komplett og Mpx er mye billigere, og det uten noe som helst slags abonnement...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å få med et eksempel...

Sony Ericsson Z600

Hos Mpx-------------> 2894; (uten noe abonnement)

Hos Komplett--------> 2950; (uten noe abonnement)

Hos MySpaceworld--> 4498; (med kontantkort)

Over 1600 kroner i forskjell fra den billigste til den dyreste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Spygirl:

Den vesentlige og viktige forskjellen er at Samsung har en strålestyrke som ikke ligner grisen. Ut over det så er det vel knapt noe utstyr som mangler på Z600, her fåt du stor og fargeklar skjerm på 128x160 pixler, UIQ operativsystem, Bluetooth, WAP 2.0, SyncML og triband. (og så det akk så unyttige kameraet)

Flere tidskrifter og kjennere forteller at dette er en av de bedre telefonene på markedet, (PC World Norge kåret den vel til den beste?) og jeg stiller meg med glede i de rekker.

Og ikke kjøp telefon, uansett merke eller pris hos Spaceworld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du i alle fall IKKE skal kjøpe er Sony Ericsoon T610. Nå er vel denne på tur ut, så den er sikkert ikke aktuell for deg uansett. Men bare for å være sikker, så advarer jeg. Møkkatelefon :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestemte meg for Sony Ericsson Z600, jeg...

Bestilte den i går, så nå får jeg bare vente tålmodig til den kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Samsung E700 er atskillig penere

Test av Samsung E700

Samsung E700 er en av de beste telefonene i sitt segment idag. Den kombineret et lite og nett design med en knallsolid TFT-skjerm av ypperste klasse og den beste kameraløsningen på markedet. Man kan sette fingeren på den forholdsvis stive prisen og enkelte irritasjonsmoment i grensesnittet, og vi skulle dessuten gjerne ha sett blåtann-støtte og flere nyttefunksjoner, men dette blir som småplukk å regne for en såpass gjennomført og kvalitetsfylt telefon som dette. E700 er rett og slett et smykke du sjelden ser maken til, og fremstår som et av de mest solide kjøpene du kan gjøre på markedet i dag. Anbefalt!

totalvurdering: 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sony Ericcson Z600 fikk terningkast 6 hos www.amobila.no

Det var deres test som fikkmeg til å bestemme meg for den......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...