Jens Skrevet 16. mars 2004 #21 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg går imot strømmen når det gjelder dette temaet, jeg! Jeg er veldig fornøyd med Ditt Bryllup, som jeg har kjøpt de siste årene. Særlig 2004-utgaven, som er større enn noensinne, og koster fortsatt bare 80,-! Alle annonsørene i bladet er jo der til inspirasjon og ideer, så i mine øyne er det bare bra med variasjonen bladet viser. Bryllupsplanleggeren bakerst i bladet er jo bare genial, særlig med tanke på at du kan finne leverandører i ditt nærmiljø! Her får man jo alt man trenger når man skal begi seg ut på det praktiske når det gjelder bryllupet. SURE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 16. mars 2004 #22 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg holdt meg også til de utenlandske bladene da jeg holdt på med planleggingen, og syns vel at svenske Amelia hadde bra bryllupsutgaver (de har forskjellige temaer hvert nummer;, mote, interiør, helse, graviditet etc) Innmari bra oversikt over kjoler, buektter, dekking av bord, hår etc, og ikke så proppet med reklame som Ditt Bryllup..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvira Skrevet 16. mars 2004 #23 Del Skrevet 16. mars 2004 Nei, jobber ikke i Ditt Bryllup. Jobber som AD. Er bare imponert over hva jeg fikk for 80,-... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 16. mars 2004 #24 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg går imot strømmen når det gjelder dette temaet, jeg! Jeg er veldig fornøyd med Ditt Bryllup, som jeg har kjøpt de siste årene. Særlig 2004-utgaven, som er større enn noensinne, og koster fortsatt bare 80,-! Alle annonsørene i bladet er jo der til inspirasjon og ideer, så i mine øyne er det bare bra med variasjonen bladet viser. Bryllupsplanleggeren bakerst i bladet er jo bare genial, særlig med tanke på at du kan finne leverandører i ditt nærmiljø! Her får man jo alt man trenger når man skal begi seg ut på det praktiske når det gjelder bryllupet. Som jeg skrev: det er null og niks om blomster, foto, sminke, smykker, hårfrisyrer for kort hår, kjoler for gravide, kjoler for de som ikke vil være hvit brud, amassadebryllup osv. På SÅ mange sider burde de fått plass til dette, SAMT rette opp skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SalaWalker Skrevet 16. mars 2004 #25 Del Skrevet 16. mars 2004 Halo!!! Jeg er ikke sikker på hvilket magasin du har kjøpt, men de siste utgavene av Ditt Bryllup JEG har kjøpt er iallfall ikke slik du beskriver! Nei, til alle dere som er fornøyde med dere selv, til alle dere som liker å se pene kjoler, til alle dere som godt kan spandere på dere 80 kroner for et magasin med over 400 sider, vil jeg ønske lykke til med resten av bryllupsforberedelsene! Jeg gleder meg iallfall, og koser meg med å stelle i stand en minnerik fest! Lykke til videre! -Teacher with an attitude- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 16. mars 2004 #26 Del Skrevet 16. mars 2004 Oj, og hun snakker om galle... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. mars 2004 #27 Del Skrevet 16. mars 2004 :o ja det må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 16. mars 2004 #28 Del Skrevet 16. mars 2004 Sala Walker: Når bladet reklamerer på tv om at de inneholder "alt du trenger å vite" om hår, smykker, blomster osv forventer jeg mer. Modellen på s 162-165 har ikke kort hår, og dette er også en reklame, ikke en artikkel. Ingen artikler omhandler hår, utover denne (som egentlig handler om prøvetimen) Det lekre under er også reklame, mao undertøy fra kun 1 forhandler (noe av det selges ikke i Norge engang!) Ikke EN artikkel omhandler blomster. 4 sider viser tilsammen 7 buketter, det er ikke mye å skryte av. PS. Min kritikk gjaldt ikke bare Ditt Bryllupp, men også Bryllupsmagasinet, som er av samme ulla. De reklamerer på forsiden med ting som nesten ikke omhandles i bladet. Eks: Makeup 1,5 side med reklame (uten bilder av resultat) fra Nivea, E. Arden og Lancome Undertøy: 5 sider reklame fra triumph og Cantelle Moterikitge frisyrer: 4 sider med under 10 frisyrer, som ikke engang synes på alle bildene, ingen med kort hår. Bukett Bilde av tilsammen 5 buketter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 16. mars 2004 #29 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg henger meg på med en :o og en (ikke til deg Poirot.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 16. mars 2004 #30 Del Skrevet 16. mars 2004 Ja, det var litt av et innlegg, SalaWalker. Skal si du lar deg provosere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 16. mars 2004 #31 Del Skrevet 16. mars 2004 Er kansje litt frekk nå SalaWalker, men dette var det første innlegget ditt her på "guiden"......skulle nesten tro du jobbet i nevnte blad, med tanke på hvordan du tok på vei. 80,- kr er faktisk mye for "reklame" og repotasjer som går om att og om att.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 16. mars 2004 #32 Del Skrevet 16. mars 2004 :o :o :o Jeg vil på det stekeste gratulere SalaWalker med hennes første ( og eneste?? ) innlegg! Om du ikke allerede jobber i/for Ditt Bryllup, er dette en av de sterkeste jobbsøknadene jeg har sett! Jeg håper for din del at noen andre ansatte i Ditt Bryllup detter inn på sidene her og headhunter deg, for da får vi forhåpentligvis til neste år et bedre,proffere og mer reklamerent blad - et blad som norske bruder ønsker seg,så vi slipper å bruke masse penger på utenlandske blader istedenfor. For ordens skyld: Bryllupsplanleggeren/guiden med (til og med!! ) lokale leverandører som Ditt Bryllup har vært så snill å lete frem til oss er faktisk særdeles mangelfull. Det er kun leverandører som har betalt for reklameplassen sin der, og ingen andre - Ditt Bryllup er et reklamefinansiert magasin, så selv om de har annonser for bestemte leverandører der betyr ikke det at disse leverandørene er bedre enn de andre - de har bare bladd opp kroner for plassen i bladet - det er alt. Synest for øvrig at Bryllupsmagasinet er rimelig skuff også. Av utenlandske blader, foretrekker jeg: Brides, You and your Wedding, Wedding and Homes, Bliss for brides, For the bride og I do. Klem ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 16. mars 2004 #33 Del Skrevet 16. mars 2004 Med fare for å bli vanvittig usaklig her så må jeg spørre er SalaWalker et resultat av PMS om dagene????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 16. mars 2004 #34 Del Skrevet 16. mars 2004 :o :o :o ...og jeg er selvfølgelig helt enig i kritikken mot norske bryllupsblader. Alle norske magasiner er reklamefinansierte (hvordan skulle man ellers fått noe til å gå rundt?), så det er ingen unnskyldning for å gi alle redaksjonelle prinsipper på båten. Jeg hadde store problemer med å skille mellom artikler og annonser i dette bladet, og jeg er journalist selv! For moro skyld satte jeg meg nå ned og talte opp hvor mange sider redaksjonelt stoff det var her: 143 sider (under tvil - mye grums med ensidig vinkling, produktfoto fra leverandører og logoer i fleng...). Hele bladet er på 434 sider - dvs 291 sider annonser! Å hevde at dette er "mye for pengene" er bullshit. De fleste norske blader går aldri over 35-40 prosent annonser - i Ditt Bryllup er det omvendt. I tillegg koster dette bladet mye mer enn andre blader i kiosken. De informative artiklene man virkelig kunne dra nytte av og lære noe av stod ikke akkurat i kø i dette bladet... Når det er sagt, syntes jeg Marion Ravn-motereportasjen var nokså fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå