AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #21 Del Skrevet 6. januar 2013 Hehe, nei, det var akkurat det det bryllupet ikke var, på tross av lokasjonen. Det er jo veldig fin utsikt da Anonym poster: cf7c14c5927945a18a50119bf94bd62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #22 Del Skrevet 6. januar 2013 Arabella skrev (På 6.1.2013 den 13.57): Det er neppe noen som har giftet seg på Ekebergrestauranten . Det går vel an å gifte seg overalt, jeg kjenner noen som giftet seg hjemme. Anonym poster: 409205b508138fff602b60fcfacd10c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 6. januar 2013 #23 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har ikke vært i bryllup der, men spist på fine dining verandaen der flere ganger, nydelig mat og god service. Om bildene på taket der blir fine avhenger nok mye av fotografen, jeg har sett både flotte og dårlige bilder derfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzi Skrevet 6. januar 2013 #24 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg tror det går fint an å ta fine bilder på Ekebergrestauranten: http://vikfoto.no/arkiv/bryllupsfotograf-oslo-julie-og-andreas/ http://vikfoto.no/arkiv/bryllupsfotograf-oslo-lena-og-espen/ Vi har faktisk tenkt å ha vielsen der, og jeg har sett bilder av hvordan de har gjort det på en veldig fin måte. Så vi håper å få til det vi også. :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sibba83 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #25 Del Skrevet 6. januar 2013 Suzi, du må dele alt i etterkant:) det blir sikkert kjempe fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. januar 2013 #26 Del Skrevet 6. januar 2013 Man lærer stadig noe nytt iforbindelse med bryllupsfoto. Inn med magen og rumpa, bak med skuldrene og frem med brystet. Kjempefine bryllupsbilder på begge to. Men jeg ville krevd min plass på balkongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montefalco Skrevet 6. januar 2013 #27 Del Skrevet 6. januar 2013 Vi hadde ca 65 gjester (husker ikke helt hvor mange). Tror vi betalte rett under kr 100 000,- til Ekebergrestauranten. Utelukkende voksne gjester. Tipper det var ca 10 som drakk lite eller ingen alkohol. De øvrige drakk en god del vin. I tillegg kom avec og drikke etterpå. Jeg har for øvrig aldri forstått meningen med å proppe i seg kake langt utpå kvelden. Da koser jeg meg mer med en drink. Derfor hadde vi bare en kake. Virket ikke som om noen savnet flere kaker heller. Alle var mette etter en lang middag med gode viner. Kake ble spist ved 23-tiden (vi satt til bords til ca 22.00). Da vi giftet oss, var det ingen gjester på verandaen, så vi disponerte den også. Vi har spist en del ganger på Ekebergrestauranten. Det er ikke stjernenivå, men vi har alltid fått god mat. Til tider topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzi Skrevet 6. januar 2013 #28 Del Skrevet 6. januar 2013 MonteFalco, vi har invitert 76 gjester, antar derfor at vi blir mellom 65 og 76. Hadde dere fri bar? Hvor mye kom den delen isåfall på? Hadde de en egen liten bar der? Kunne gjestene bestille det de ville eller var det noen sorter som var fritt og betaling for annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montefalco Skrevet 6. januar 2013 #29 Del Skrevet 6. januar 2013 Suzi skrev (På 6.1.2013 den 22.04): MonteFalco, vi har invitert 76 gjester, antar derfor at vi blir mellom 65 og 76. Hadde dere fri bar? Hvor mye kom den delen isåfall på? Hadde de en egen liten bar der? Kunne gjestene bestille det de ville eller var det noen sorter som var fritt og betaling for annet? Det var en egen bar. Vi valgte ikke utvalget. Vi hadde ikke fri bar (to drinkerpr. person), men kunne like gjerne hatt det. Tror ikke det ville ha kostet noe særlig mer. Kanskje et par-tre tusen ekstra. Som nevnt satt vi lenge til bords, og det ble drukket en god del vin. Etter kaffe avec var det et par timer med dans og drkkin. La ikke merke til at det var så mange som kjøpte ekstra. Av egen erfaring fra andre bryllup jeg har vært i, pleier jeg ikke å ha behovfor å kjøpe ekstra drikke når det er et par drinker etter middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzi Skrevet 6. januar 2013 #30 Del Skrevet 6. januar 2013 Ok, tusen takk for veldig nyttig info! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 7. januar 2013 #31 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg var i stort bryllup på Ekeberg i sommer. Vi var i øverste etasje, tre eller fire retters middag med vin. Jeg syntes det ble veldig upersonlig selskap i et stort lokale. Men sikkert flott dersom man har så mange gjester i sitt selskap. Jeg likte det ikke noe særlig, mulig fordi jeg hadde store forventninger da det var første gangen jeg var på Ekebergrestauranten. Mye av maten hadde lite smak, og biffen jeg fikk var nesten helt rå! Kamskjellene var smakløse. Vinen og desserten var god! Vi fikk ikke eget toalett, måtte dele med andre gjester på restauranten som var i kjelleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evie Skrevet 7. januar 2013 #32 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg har vært gjest i bryllup der.. da var det to andre bryllup samtidig. Jeg personlig ønsker å være den eneste bruden tilstede. Vi gikk på de andre gjestene og brudeparet når man skulle på toalettet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 7. januar 2013 #33 Del Skrevet 7. januar 2013 Det holder at jeg må konkurre om å se best ut med en frøken på over 1,80 sylslank med langt blondt hår i hvit kjole om jeg ikke også skal konkurre med enda en som er ordentlig brud! Da hadde jeg blitt fornærma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #34 Del Skrevet 7. januar 2013 Nei nå må dere slappe av altså! Milde himmel! Anonym poster: f162c4aa92933c92e681f339af5bfc06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 8. januar 2013 #35 Del Skrevet 8. januar 2013 kiara_pusen skrev (På 7.1.2013 den 21.26): Det holder at jeg må konkurre om å se best ut med en frøken på over 1,80 sylslank med langt blondt hår i hvit kjole om jeg ikke også skal konkurre med enda en som er ordentlig brud! Da hadde jeg blitt fornærma Hvem er det? Forloveren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 8. januar 2013 #36 Del Skrevet 8. januar 2013 Kristen skrev (På 8.1.2013 den 0.50): Hvem er det? Forloveren? Nesten like ille. Det er min kusine på 15. Familiens egen modell spire. MIn egen feil det er jeg som har dyrket frem interessen for sminke og hår, så jeg kan klappe meg selv på skuldra for å ha gjort en strålende jobb med prinsessa vår. Jeg er ikke den flotteste, slankeste, høyeste eller peneste men jeg vil være eneste brud i mitt eget bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 8. januar 2013 #37 Del Skrevet 8. januar 2013 kiara_pusen skrev (På 8.1.2013 den 2.05): Nesten like ille. Det er min kusine på 15. Familiens egen modell spire. MIn egen feil det er jeg som har dyrket frem interessen for sminke og hår, så jeg kan klappe meg selv på skuldra for å ha gjort en strålende jobb med prinsessa vår. Jeg er ikke den flotteste, slankeste, høyeste eller peneste men jeg vil være eneste brud i mitt eget bryllup. Hehe. ok. Men skal dere begge ha på.hvit kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 8. januar 2013 #38 Del Skrevet 8. januar 2013 Kristen skrev (På 8.1.2013 den 2.14): Hehe. ok. Men skal dere begge ha på.hvit kjole? ja, vi snakket om at det hadde vært fint om alle tre brudepikene hadde korte, hvite ballerina brudepike kjoler istedet for lyserosa. Folk kommer jo til å se forskjell, det er jeg overhodet ikke bekymret over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sibba83 Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #39 Del Skrevet 8. januar 2013 Strawberrygirl - var du i bryllup i den største salen? Hvor mange gjester var det sånn ca? Vi skal bestille time og se på lokalene dere før vi tar ett valg. Fint med alle tilbake meldingene her, da har jeg litt mer "kritiske" spørsmål når vi er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montefalco Skrevet 8. januar 2013 #40 Del Skrevet 8. januar 2013 Sibba83 skrev (På 8.1.2013 den 6.55): Strawberrygirl - var du i bryllup i den største salen? Hvor mange gjester var det sånn ca? Vi skal bestille time og se på lokalene dere før vi tar ett valg. Fint med alle tilbake meldingene her, da har jeg litt mer "kritiske" spørsmål når vi er der! Vi var rundt 65 i den store salen. Det hadde vært plass til flere, men det var ikke for stort for oss. Vi synes lokalene ble veldig flotte. Bestillte blomster fra et firma restauranten foreslp samt ordnet noe pynt selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå