Lullu Skrevet 12. mars 2004 #1 Del Skrevet 12. mars 2004 ................både han og jeg falt for dressen. Står avbildet på side 135, mørk grå. Noen som vet hvor vi kan få leid en slik en?? Eller noen som vet hvor jeg kan finne bildet på nettet, slik at jeg kan sende til div. butikker? Merke er de Renouard. Lekker, lekker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 12. mars 2004 #2 Del Skrevet 12. mars 2004 Her er link til fotoseriene deres ihvertfall. http://www.bryllupsmagasinet.no/fotoserier.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 13. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mars 2004 Takk Lurifuxa, men her har jeg allerede tittet. Finner ikke noe bilde av den jeg.... og ikke vet jeg hvor vi kan leie den heller. Har sendt en mail til Bryllupsmagasinet i håp om at de svarer. Ingen som vet, ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. mars 2004 #4 Del Skrevet 13. mars 2004 Stilig sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 14. mars 2004 #5 Del Skrevet 14. mars 2004 Den som leter den finner! http://www.derenouard.dk/default.asp Håper du finner den her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 15. mars 2004 Tusen takk! Klikket meg inn og det første som møtte meg var drømmedressen "vår". Nå er jo bare jobben med å finne ut hvem i Norge som har disse dressene da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 15. mars 2004 #7 Del Skrevet 15. mars 2004 Frank Sæther A/S - Norsk Moteforum - 213 0278 Oslo Norway Tel.: - Mobil.: - Fax.: - Mail.: - Dette sto under partners på sida deres ihvertfall. Og dette på Gulesider: Sæther Frank AS Sjølyst pl 3 0278 Oslo Mailadresse og telefonnummer slettet i henhold til reglene Misty (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå