AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #22 Skrevet 7. januar 2013 Synes du Katherine Moennig er attraktiv?:D:D ja, litt. Anonym poster: 8b7a70dd402fe99b85b1da898e77b1af
Eleutheria Skrevet 11. januar 2013 #23 Skrevet 11. januar 2013 Da er du vel biseksuell, ikke bifil. BIIP! Wrong. Bifil og biseksuell betyr det samme. Ordet "seksuell" utelukker ikke følelser, på samme måte som "fil" ikke utelukker seksuell tenning. I f.eks. engelsk snakker man ikke om heterofil, bifil og homofil, kun heteroseksuell, biseksuell og homoseksuell. Det man derimot kan si er at man er biseksuell, men foreløpig har til gode å forelske seg i en av samme/motsatt kjønn. Jeg var hetero lenge, så fant jeg ut at det var gøy å ha sex med kvinner, så fant jeg ut at jeg var stupforelsket i en kvinne. Blir det slutt mellom meg og dama mi nå (noe jeg tviler sterkt på, ettersom vi er nygift) skal man ikke se bort fra at det blir primært mannfolk på meg - min "list of shame" har tross alt en solid overvekt av mannfolk, og jeg snur meg så godt som aldri etter kvinnfolk på gata 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #24 Skrevet 11. januar 2013 Jeg er(anser meg selv om) bifil, men er nå sammen med en gutt som jeg ønsker å dele resten av livet mitt med. Likevel ser jeg fortsatt på meg selv om bifil. Det blir ikke noe feil i det, vel? Er jente selv. Anonym poster: 22fbf3c03a57221b166aae42efa0b6ba
Eleutheria Skrevet 11. januar 2013 #25 Skrevet 11. januar 2013 Jeg er(anser meg selv om) bifil, men er nå sammen med en gutt som jeg ønsker å dele resten av livet mitt med. Likevel ser jeg fortsatt på meg selv om bifil. Det blir ikke noe feil i det, vel? Er jente selv. Anonym poster: 22fbf3c03a57221b166aae42efa0b6ba Neida, det blir ikke feil. Er selv bifil og gift med en jente det største problemet mitt er vel at man innimellom føler behov for noe man tenner på, men egentlig ikke kan få fordi man har valgt det ene kjønnet - men siden kona mi er i nøyaktig samme båt finner vi gjerne en løsning på det sammen. Er du heldig vil ikke mannen din ha noe imot at du har lyst til å invitere en kvinne til sengs med dere i ny og ne
Nowayback Skrevet 13. januar 2013 #26 Skrevet 13. januar 2013 (endret) . Endret 20. juli 2023 av DelvisPresley
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #27 Skrevet 14. januar 2013 Neida, det blir ikke feil. Er selv bifil og gift med en jente det største problemet mitt er vel at man innimellom føler behov for noe man tenner på, men egentlig ikke kan få fordi man har valgt det ene kjønnet - men siden kona mi er i nøyaktig samme båt finner vi gjerne en løsning på det sammen. Er du heldig vil ikke mannen din ha noe imot at du har lyst til å invitere en kvinne til sengs med dere i ny og ne Sant. Men jeg ønsker egentlig ikke å ha med andre i sexakten. Tror jeg da fort kunne blitt sjalu. Og kjæresten er jo heterofil, og fortsatt litt guttunge i hodet. Det hadde bare blitt problematisk. Men jeg klarer meg fint uten jentesexen, veldig fornøyd sånn som det er nå. Anonym poster: 22fbf3c03a57221b166aae42efa0b6ba
Eleutheria Skrevet 15. januar 2013 #28 Skrevet 15. januar 2013 Sant. Men jeg ønsker egentlig ikke å ha med andre i sexakten. Tror jeg da fort kunne blitt sjalu. Og kjæresten er jo heterofil, og fortsatt litt guttunge i hodet. Det hadde bare blitt problematisk. Men jeg klarer meg fint uten jentesexen, veldig fornøyd sånn som det er nå. Anonym poster: 22fbf3c03a57221b166aae42efa0b6ba Da er det jo igrunn ikke noe problem ... Siden du klarer deg uten jentesexen, altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå