Gå til innhold

Spør en bifil.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her kan du spørre om alt du lurer på om det å være bifil.

Anonym poster: 8b7a70dd402fe99b85b1da898e77b1af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her kan du spørre om alt du lurer på om det å være bifil.

OK: Hvorfor sier så mange bifile at "man faller ikke for kjønnet, men for personen". Eller sagt på en annen måte, hvorfor mener så mange bifile at alle andre også egentlig er bifile?

Anonym poster: a3e14eb75adfab190050b941ef4f9682

AnonymBruker
Skrevet

OK: Hvorfor sier så mange bifile at "man faller ikke for kjønnet, men for personen". Eller sagt på en annen måte, hvorfor mener så mange bifile at alle andre også egentlig er bifile?

jeg mener ikke at alle er bifile.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du kjæreste?

Nei

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket kjønn er du?

Hvilket kjønn foretrekker du helst?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente.

Jeg liker begge kjønn men foretrekker helst jenter.

Skrevet

Å falle for person og ikke kjønn heter panfili.

• Liker 3
Skrevet

Er det bare meg eller er det ekstra vanskelig for biseksuelle personer å holde seg på matten? Frukten smaker jo ekstra søtt...

Skrevet (endret)

Om du fikk majones istedenfor smør på brødskiven, hva hadde du gjort da?

1.Vasket vekk majonesen

2. Gitt den til fuglene

eller

3. Hengt den opp til tørk for å se om majonesen tørket av

?

Endret av Evilposelos
Skrevet

Ingen av delene, majones er jo godt. (slutt å tenke koffert, din gris)

Skrevet

Ingen av delene, majones er jo godt. (slutt å tenke koffert, din gris)

Jeg måtte tenke meg litt om før jeg så hvordan det ble koffert. Jeg mente vanlig MATmajones :)

Skrevet

Er det bare meg eller er det ekstra vanskelig for biseksuelle personer å holde seg på matten? Frukten smaker jo ekstra søtt...

Det stemmer veldig. Var sammen med en dame som var biseksuell og hun gjorde det slutt med meg etter en måned pga. hennes eks dame var singel igjen. Hun bare rådet meg å ikke involvere meg i biseksuelle kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt jenter, men kunne ikke tenkt meg et forhold med ei. Bare eksperimentere litt, går jeg under bifil da?

Anonym poster: bee439932d7662b5c36411dd8a56d479

AnonymBruker
Skrevet

Ikke om du bare vil eksperimentere litt - tror jeg. Dessuten - som jente er dette ganske vanlig dersom man skal tro de studiene som er gjort.

Jeg liker godt jenter, men kunne ikke tenkt meg et forhold med ei. Bare eksperimentere litt, går jeg under bifil da?

Anonym poster: 4bf3c8114f777f4c19ddd657ebc6f502

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer veldig. Var sammen med en dame som var biseksuell og hun gjorde det slutt med meg etter en måned pga. hennes eks dame var singel igjen. Hun bare rådet meg å ikke involvere meg i biseksuelle kvinner.

Jeg er ikke TS, men føler for å skyte inn hvor vanskelig den myten om at bifile ikke klarer å være trofaste gjør det for oss ærlige bifile. Jeg har aldri vært utro, men det at jeg er bifil betyr visstnok at jeg ville kastet meg over enhver mulighet. Det er ganske vondt å bli stemplet som uærlig og upålitelig kun på grunnlag av at jeg liker begge kjønn.

Anonym poster: a1e756a360cf07eb87b493e34544aaa7

Skrevet

Da er du vel biseksuell, ikke bifil.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Er det bare meg eller er det ekstra vanskelig for biseksuelle personer å holde seg på matten?

Matten schmatten, syntes du heterofile viser seg fra sin sterkeste side på dette punktet?

Om jeg er kåt på store pupper, men forelsker meg i en jente med små. Er jeg da mer kapabel til å være utro?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er ikke TS, men føler for å skyte inn hvor vanskelig den myten om at bifile ikke klarer å være trofaste gjør det for oss ærlige bifile. Jeg har aldri vært utro, men det at jeg er bifil betyr visstnok at jeg ville kastet meg over enhver mulighet. Det er ganske vondt å bli stemplet som uærlig og upålitelig kun på grunnlag av at jeg liker begge kjønn.

Anonym poster: a1e756a360cf07eb87b493e34544aaa7

Jeg vil aldri tror at alle biseksuelle kvinner er uærlige. Jeg var bare uheldig med henne jeg var sammen med. Hun fortalte meg at hun ikke ville gi slipp på meg og ikke gjøre den samme tabben som hun gjorde med sin eks. Når hun fikk vite at eksen var singel igjen to uker senere så gjorde hun det bare slutt med meg. Fordi hun regnet med å bli sammen med eksen sin igjen. :frown:

Endret av Simonsays

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...