Gå til innhold

"Brukere som tror de eier forumet"

Fremhevede innlegg

Gjest Summers
Skrevet

Dette har det vært en tråd om, det ble ramaskrik og oppstandelse når noen mente at bildetrådene og behandlingen av brukere her inne hadde en sammenheng.

Anonym poster: 1ae506bbad57e1890746e0591914a5bf

Greit, nå er jeg en ganske ivrig kikker, men synes bildetrådene burde fjernes uansett, om ikke annet så pga anonymitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var tilfellet at så mange jenter her inne plusser alt mulig vi gutta lirer utav oss er det jo snodig at et gjennomgående tema er klaging på mannlige brukere :P

Disse påstandene kommer nok fra jenter som ikke får så mye oppmerksomhet fra mannfolkene her inne selv.

Gjest Vampen
Skrevet

Det har jeg også lagt merke til. Noen damer er ofte veldig ivrige med å logre for og "plusse" på enkelte menn her inne, selv når mennene åpner munnen og bare skulle gjespe.

Anonym poster: 308f5fd6ce6392b1c42805368c531da9

Flair kom meg vel egentlig i forkjøpet, men gaaah! Dette er bare en sleip form for hersketeknikk. Det er forskjellige utgaver av samme greie, man er en klikker, man er mann og får automatisk støtte, man tror man eier forumet, man støtter vennene sine, man er en populær bruker, superbruker og fandens oldemor. Alt koker ned til at det er et feigt forsøk på å diskvalifisere andre brukere, når man ikke har argumenter som er gode nok.

Det er flere menn her inne som jeg synes skriver gode innlegg. Og det er på grunn av de gode innleggene jeg plusser dem. Ingen får automatiske penisplusser, og det er også menn jeg aldri plusser. Fordi de pr dags dato ikke har produsert et innlegg jeg ønsker å plusse. At du ikke synes innleggene deres er gode, betyr ikke at de som plusser dem gjør det fordi de fantaserer om å ligge med avataren til KG-menn.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Disse påstandene kommer nok fra jenter som ikke får så mye oppmerksomhet fra mannfolkene her inne selv.

Jeg er TS, og får min del oppmerksomhet fra de brukerne jeg ønsker oppmerksomhet fra, men det er nok ikke til å stikke under en stol at menn generelt får mer oppmerksomhet enn kvinner her inne. Etter mitt syn er dette nok fordi det er så mange kvinner her i forhold til menn, de skiller seg liksom litt mer ut. Dette sier ikke fordi jeg er sur, bitter, sjalu eller mangler et liv utenfor KG altså. Jeg lover! ;)

Skrevet

Jeg syns vi som har vært her lengst bør eie mest og AB eie minst. Jeg mener, se på førstesiden her; 15 innlegg med AB på rad. Aner jo ikke hvem man diskuterer med og det er bare grå profiler som går i surr. Den der koden er bare teit, burde fargekode profilbildene til AB istedet, mye enklere.

Anyway, jeg mest, AB minst, so be it, today and always.

• Liker 2
Gjest Summers
Skrevet

Ellers trodde jeg menn fikk færre plusser, for man får ikke plusser for gode innlegg, man får plusser om den andre personen er enig eller synes du er morsom(i tillegg til at det er en plusseperson)

Menn på KG har ofte andre meninger enn kvinner på KG, i tillegg er humoren forskjellig.

Skrevet

Sa han som hadde mer en 1.0 ratio i pluss.

Skrevet

Jeg er TS, og får min del oppmerksomhet fra de brukerne jeg ønsker oppmerksomhet fra, men det er nok ikke til å stikke under en stol at menn generelt får mer oppmerksomhet enn kvinner her inne. Etter mitt syn er dette nok fordi det er så mange kvinner her i forhold til menn, de skiller seg liksom litt mer ut. Dette sier ikke fordi jeg er sur, bitter, sjalu eller mangler et liv utenfor KG altså. Jeg lover! ;)

Nå er det jo heller ikke du som har kommet med sure oppstøt rundt dette, og derfor ikke deg jeg snakket om :)

Ja, jeg ser også - enkelte - menn som for ekstra oppmerksomhet.

OG enkelte kvinner.

Felles for dem?

De har gode innlegg, er reflekterte fremstår med en viss karisma som gjør at man legger merke til dem. Så da tillegger jeg heller oppmerksomheten disse grunnene.

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Kan fortsatt ha rett, og det har jeg også:-)

Endret av Summers
Skrevet

Kan fortsatt ha rett, og det har jeg også:-)

Prove it.

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Prove it.

Ikke så aktuelt å gå gjennom alle brukerne på forumet og sjekke hvem som er plusset mest, selv om jeg ikke har noe liv.

Edit: merket meg at ingen av innleggene mine i tråden her er plusset

Endret av Summers
Skrevet

Uff da, dakar.

Gjest nobilian
Skrevet

Herrejesus som folk syter i denne tråden..

Jeg er ikke medlem i noen klikk, får lite plusser, har mange som misliker meg og en del som har ignorert meg. Den dagen jeg tar det personlig, skal jeg bruke litt tid til å tenke over om jeg prioriterer riktig..

Generelt til alle AB`ere, dere ER mindre interessante å svare enn dem som bruker nicket sitt, meningene deres er mindre interessante å ta stilling til, og tråder som har mer enn tre-fire av dere på rad er tråder jeg dropper omtrent uansett tema.

Min mening og bare det, men det er ikke usannsynlig at andre tenker som meg.

Er man ny inn i et fellesskap, på nett eller i virkeligheten, har man ikke samme status som dem som har vært med lenge, og det er det jævlig lite å gjøre med. Løsningen ligger ihvertfall ikke i å sutre om at ingen liker deg. Suck it up.

• Liker 3
Skrevet

Dette er jo sånt man må regne med når det er på internett, en det er synd at kvaliteten på forumet går ned når mange av "stamgjestene" rotter seg sammen, skriver ganske stygge ting, skal tøffe seg og spissformulere alt, og også kraftig reduserer mangfoldet av svar på et innlegg, og en stor del av trådene blir jo nesten donert bort til kverulanter som SKAL diskutere.

AnonymBruker
Skrevet

Og dette er ikke hersketeknikk på lik linje med det du selv kritiserer for å være hersketeknikk?

Herrejesus som folk syter i denne tråden..

Løsningen ligger ihvertfall ikke i å sutre om at ingen liker deg. Suck it up.

Hæ?! Leser vi samme tråd? Eller jeg ser kanskje en som grenser til litt sutring, men ellers var det vel ikke så mye, ei heller noe sutring om at "ingen liker deg"? Er mulig det er jeg som surrer nå midt på natten, men jeg kan ikke si jeg har sett det samme som deg :klo:

Anonym poster: d034fa0fcc225f4b8b9e04260e931dbf

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en god del erfaring med organisasjonsarbeid, klubber etc og det jeg har lagt merke til er når noen kommer brautende og skal drepe alt av tradisjoner, spllitte opp kontaktnett folk har samt pælme ut alle som har vært med en god stund er alltid resultatet død. Hele greia dør ut, det de nye fjernet var selve grunnmuren og hele korthuset raste sammen.

Grunnen til at man legger mer merke til noen er at de er der, de deltar, de er blitt en slags grunnstamme. Mens 99 % av andre bare fyker inn og ut og har liten eierskapsfølelse, liten interesse for å engasjere seg utover der og da.

Selv sliter jeg med å forstå denne narcissistiske trangen til å endre på noe man ikke trenger å være en del av. Og gjerne begrunne det med altruiske motiv.

"Egoisme består ikke i å leve som man selv ønsker å leve. Det er å be andre leve som man selv ønsker å leve". Oscar Wilde

Applaus fra meg unge mann...

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Det er fordi menn er smartere, sier smartere ting, så derfor går det opp i opp.

*venter på masse plusser*

Endret av SpaceBaby
  • 1 måned senere...
Skrevet

Om man blir redd for å svare i en tråd pga svarene til brukere på et forum, må man bare trosse frykten.

Selv har jeg maaange ganger sagt "Oj, det visste jeg ikke så godt om fra før allikevell. Blablabla"

Går vel an å skifte mening eller svare merkelig i en tråd fordi man er litt usikker på problemstilligen.

Anonym poster: 9f0af32d2e9bb6c76f1ffc39acfea1c7

Skrevet

Jeg tror mange skulle hatt en pause fra KG og forum, pga at debattstilen etter kvart endrer seg og blir eplekjekk. Det er vel det jeg har sett. Men ellers så tror jeg ikke at alle orker å gjøre det... selv gjør jeg det når jeg merker at jeg har debattert litt for mykje en uke, så tar jeg en pause for å ta meg litt sammen og komme tilbake litt mer anonym og veltalende.

Anonym poster: 9f0af32d2e9bb6c76f1ffc39acfea1c7

Skrevet

Nå er ikke jeg en som skriver så himla ofte her inne, men jeg leser veldig mye, rett og slett pga underholdningsverdien. Jeg har også lest denne og lignende tråder som dukker opp, og jeg kan verken si meg enig eller uenige i noe av det.

Ja, noen brukere er mer "kjente". Noen har vært her veldig lenge, og noen er mer aktive enn andre. Uansett plattform så vil det dannes små grupperinger(jeg vil ikke kalle det klikker da det virker som det er uhyre negativt). Folk som deler meninger, har samme humor og interesser henger jo ikke sammen fordi de vil rotte seg sammen mot alle andre.

Enkelte tråder blir avsporet, noen ender som en verbal krigføring mellom to eller flere brukere. Ja, det kan være plagsomt, ihvertfall for trådstarter. Men dette syns jeg er noe moderatorne heller burde bli bedre på å rydde opp i, dele avsporingen fra den originale tråden og opprette en ny.

Og dette med mobbing, rapporter dem det gjelder. Ikke synk ned på mobberens nivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...