Dødspingvinen Skrevet 12. mars 2004 #1 Del Skrevet 12. mars 2004 Planleggingen vår har jo begynt for fullt, og vi har fått svar på det meste. Men vi er fortsatt usikre på hans klær. Hvor mye koster det som oftest med leie av smoking etc? Hva skal deres menn ha på, og hvor mye koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 12. mars 2004 #2 Del Skrevet 12. mars 2004 Min kjære skal leie et antrekk som består av bukse, skjorte, sløyfe, vest, diplomatfrakk og flosshatt. Han skal betale 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 12. mars 2004 #3 Del Skrevet 12. mars 2004 Sjakett koster 17-1800 kr å leie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 12. mars 2004 #4 Del Skrevet 12. mars 2004 Min kjære fikk en skredder fra Thailand til å sy sjakett! Kostet 3700,- Men da fikk han med ekstra skjorte, samt både slips, sløyfe og skjerf! Slik at den kan brukes igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 12. mars 2004 #5 Del Skrevet 12. mars 2004 Sambo skal leie sjakett, og det koster 2100,-. I tillegg må han kjøpe smokingskjorte, for det leies ikke ut. Denne koster rundt 6-700,- om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 12. mars 2004 #6 Del Skrevet 12. mars 2004 Min vordende mann har bestemt seg - etter å ha sett på Oscar-utdelingen - det blir svart dress, svart skjorte og svart slips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #7 Del Skrevet 12. mars 2004 Dette har jeg klipt fra hjemmesiden til Brudekjolen (i Øvre Slottsgate i Oslo): Leiepris festantrekk for herrer: Sjakett Kr. 1.700,-(Inkl. bukse, skjorte, vest, mansjettknapper og kalvekryss) Livkjole Kr. 1.700,-(Inkl. bukse, skjorte, vest, mansjettknapper) Smoking Kr. 900,- (Inkl. bukse, skjorte, vest, mansjettknapper og mavebelte). Min kjære vil ha smoking, men vi har ikke ordnet det ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 12. mars 2004 #8 Del Skrevet 12. mars 2004 Dette har jeg klipt fra hjemmesiden til Brudekjolen (i Øvre Slottsgate i Oslo): Leiepris festantrekk for herrer: Sjakett Kr. 1.700,-(Inkl. bukse, skjorte, vest, mansjettknapper og kalvekryss) Livkjole Kr. 1.700,-(Inkl. bukse, skjorte, vest, mansjettknapper) Smoking Kr. 900,- (Inkl. bukse, skjorte, vest, mansjettknapper og mavebelte). Min kjære vil ha smoking, men vi har ikke ordnet det ennå. Om du går på Festantrekk som ligger i Strøget v/ Eldorado så får du det billigere. Livkjole koster ca. 1000 kroner og så kan man leie sko til kr. 80 om man vil det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 12. mars 2004 #9 Del Skrevet 12. mars 2004 Dette har jeg klipt fra hjemmesiden til Brudekjolen (i Øvre Slottsgate i Oslo): Leiepris festantrekk for herrer: Sjakett Kr. 1.700,-(Inkl. bukse, skjorte, vest, mansjettknapper og kalvekryss) Livkjole Kr. 1.700,-(Inkl. bukse, skjorte, vest, mansjettknapper) Smoking Kr. 900,- (Inkl. bukse, skjorte, vest, mansjettknapper og mavebelte). Min kjære vil ha smoking, men vi har ikke ordnet det ennå. Hva er kalvekryss? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. mars 2004 #10 Del Skrevet 12. mars 2004 Min kjære skal ha sjakett, leiepris for den er 1400kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 12. mars 2004 Kjempeflott! Var litt redd for at det skulle bli skikkelig dyrt. Jeg vet ikke helt hva han har lyst på enda, men det er veldig kjekt å få det og inn i budsjettet. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 12. mars 2004 #12 Del Skrevet 12. mars 2004 Min kjære skal leie et antrekk som består av bukse, skjorte, sløyfe, vest, diplomatfrakk og flosshatt. Han skal betale 2500,- Her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneB Skrevet 12. mars 2004 #13 Del Skrevet 12. mars 2004 Sambo har valgt seg sort galla - jakke i sort brokade, sorte bukser, hvit skjorte, kalvekryss og vest. For dette betaler han 1,800,-. For smoking tar de 1.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. mars 2004 #14 Del Skrevet 12. mars 2004 Sjakett koster 17-1800 kr å leie. Oi, da er vi heldige - min brudgom skal leie sjakett med alt utstyr inkludert (ikke sko, da), og prisen kommer paa 800 kroner her i Skottland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 12. mars 2004 #15 Del Skrevet 12. mars 2004 Samme som HANNEB..Vi betaler kr 1700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. mars 2004 #16 Del Skrevet 13. mars 2004 Til 1800 kroner ville jeg aldri leid - det maa da vel lonne seg da aa heller kjope en sjakett? Man kan jo bruke den om igjen i andres bryllup? Sjakett begynner aa bli veldig in igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 13. mars 2004 #17 Del Skrevet 13. mars 2004 Sambo liker ikke sjakett,kjøper da ikke det for att det lønner seg..Nei vi er heller ikke noe fan av sjakett..Så jeg syns han fortjener klær hvor han føler seg vel og kjekke i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. mars 2004 #18 Del Skrevet 13. mars 2004 Her blir det smoking som kan brukes ved senere anlednigner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 13. mars 2004 #19 Del Skrevet 13. mars 2004 Her har vi kommet frem til at vi invisterer i en ny smoking, den kan han ha også senere. Den han har per i dag er arvet og litt umoderne. Da vi sjekket priser lå det på fra 4000.- og oppover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvira Skrevet 16. mars 2004 #20 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg og min forlovede fant mange stilige dresser til han i den nyeste utgaven av Ditt Bryllup! Prisene var helt greie også! Se på nettsidene deres: www.dittbryllup.no Vi er fornøyde med valget vi har tatt i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå