According To Skrevet 3. januar 2013 #1 Del Skrevet 3. januar 2013 Vet ikke helt om denne går under dette forumet? I går parkerte jeg i en time ved et senter, og det skal koste 25,-. Jeg betalte ved kort og trykket inn 25,-. Da jeg sjekket kontoen min i går kveld var jeg blitt trukket tre ganger av automaten. Jeg har ikke sjekket opp i dette før nå, og lurer på om dette kan ha skjedd hver gang, i så fall er det over 300,- wasted. Hvordan går en frem i en slik situasjon? Noen som har opplevd liknende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg fikk det refundert da jeg ringte nummeret på automaten, en gang hengte den seg opp og parkering til 10kr timen endte på nesten 500...! De hadde transaksjonen i sine papirer selv, og skjønte at ingen betaler parkering for 50timer i slengen akkurat. Anonym poster: cac46d284cd21c91233263e296f83e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 3. januar 2013 #3 Del Skrevet 3. januar 2013 Samme gjorde jeg, ingen problemer og få pengene tilbakeført;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå