Gå til innhold

Fellesbadstue

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om at noen sitter naken i fellesbadstuer?

Kan dere tenke dere selv å sitte naken i fellesbadstue?

Utenom Norge i resten av Europa så er det veldig vanlig at de fleste sitter naken der det er fellesbadstue. Dette er også lovlig i Norge.

Anonym poster: 2b04b139130390e2dd84f7b8eef930ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt greit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes også det er helt greit og hadde ikke hatt noe problemer å sitte naken der selv heller. Men hadde jo håpet å sitte der med noen pene da :sjenert:

Synes egentlig det er synd flere ikke gjør det.

Anonym poster: 2b2bd436cdb9bea2ee8a40db16de1c1e

• Liker 2
Skrevet

Hva tenker dere om at noen sitter naken i fellesbadstuer?

Kan dere tenke dere selv å sitte naken i fellesbadstue?

Utenom Norge i resten av Europa så er det veldig vanlig at de fleste sitter naken der det er fellesbadstue. Dette er også lovlig i Norge.

Anonym poster: 2b04b139130390e2dd84f7b8eef930ed

Ja? Skulle det være ulovlig kanskje?

• Liker 2
Skrevet

Det burde være greit. I Finland er det normen. Man burde ha et mer avslappa forhold til nakenhet. Jeg tror det ville bidra til å gjøre mange ting rundt seksualitet langt mindre komplisert.

• Liker 1
Skrevet

Det burde være greit. I Finland er det normen. Man burde ha et mer avslappa forhold til nakenhet. Jeg tror det ville bidra til å gjøre mange ting rundt seksualitet langt mindre komplisert.

Enig. :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er flott, men det hender jeg ikke blir ukomfortabel hvis det blir for mye overvektige og hårete menn der. Satt en gang der det var et par meget veltrente menn som var, ja for å si det forsikig, meget velutstyrte, og veltrente. Ble nesten litt problematisk å sitte der inne i varmen da jeg så absolutt fikk noe økt blodgjennomstrømning, hehe.. :fnise:

Anonym poster: 4691693c1d5610564702612f7d529a58

• Liker 1
Gjest Blue Jeans
Skrevet

Er ikke så glad i sånne plasser uansett så holder meg unna, så folk gjøre som de vil der inne for min del:P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da vanlig i Norge også, utenom offentlige bad.

Anonym poster: 3edc62c2df5fe5e820c4d990481a272f

Skrevet

har ikke noe imot det. Hvis man ikke liker det så trenger man ikke sitte i fellesbadstu :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor egentlig, er det ikke nok nakenhet som det er?

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg var i tyskland med ungdomskolen min, og vi var på et sånn badeland, og fant en badstue, vi gikk inn der, men fikk beskjed at man MÅTTE være naken, eller ikke naken, men var ikke lov med badetøy der, så vi dro av buksene og hadde honkle rundt oss, vi satt der litt, så så SÅ kommer det 3 GAMMLE damer inn i badstuen, jeg mener minst 75 år gammle, kanskje langt eldre, og de var ikke sjenerte!! bare gikk inn og satt seg der nakne, ikke noe honkle eller noen ting, så da FORTET vi oss ut der, brennkvikt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I badstuen er jeg naken fordi det er den riktige måten å ta badstu, mest hygienisk og mest behagelig. Jeg er ikke naken for å bli sett, men bryr meg heller ikke om noen ser. Hvis noen beglor meg uten å like det, får det väre deres problem.

Den sykeste holdningen til dette spörsmålet, er å mene at bare de som er unge og pene, skal få lov å väre nakne. Hva er problemet med nakne gamle kropper? Du kan vel bare la väre å glane hvis du ikke liker å se det?

Anonym poster: 42fefb254a798cfee1b1c2fc6e57524a

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor egentlig, er det ikke nok nakenhet som det er?

Nakenhet er ikke bare nakenhet. Idag har vi nok for mye "industrinakenhet", dvs reklame/film osv, og for lite naturlig nakenhet, som man for eksempel finner i offentlige bad. Denne dreiningen bort i fra naturlig nakenhet fører til at folk glemmer den enorme variasjonen som fins, og begynner å utvikle kroppskomplekser, fordi man ikke lengre måler seg opp mot virkeligheten.

Det var en laaang diskusjon om dette temaet i denne tråden her, for en tid siden.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke ha tenkt meg det nei. Samfunnet er sykt i forhold til nakenhet og min får de derfor ikke innsyn i.

Anonym poster: e52b4475bc9555b11bca37b24888aa3c

Skrevet

Jeg har tatt badstue naken i fellesbadstue. Det var egentlig helt ok. Litt rart med en gang, men så slappet jeg av. Jeg var der uansett for å slappe av, ikke for å stirre. Det er forøvrig bedre å slappe av naken i fellesbadstue enn å være stressa av fnisende, påkledde fjortisser.

• Liker 1
Skrevet

Nei, da hadde jeg ikke gått inn i badstuen. Synes det er ille nok med andre nakne damer.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Gjest brutal mann
Skrevet

Synes det er for lite felles ikke-seksualisert nakenhet på generell basis.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt enig i argumentet om at vi har for lite naturlig nakenhet. Nakenhet er i dag definert av kommersielle krefter og det er kun perfekte kropper som vises fram. Slik er ikke virkeligheten, vi har alle våre små skavanker.

Jo mer normalt det blir å se ikke perfekte kropper, jo bedre forhold vil vi få til våre egne kropper som ikke er perfekte. Slik det er i dag får vi bare alle dårlig selvtillit.

Ja til nakenhet blant normale mennesker.

• Liker 4
Gjest Wanderlust
Skrevet

Sitter ikke naken om det er menn tilstede. Er det kun for kvinner går det greit, men sitter ikke akkurat og breier meg ut. Greit å ha et håndkle med seg. At andre kvinner sitter nakne går helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...