Wonders Skrevet 12. juni 2014 #601 Skrevet 12. juni 2014 (endret) I morgen braker det løs. Jeg må prøve kjolen en siste gang i dag. Forloveden må velge dress... Hente buketter og knappehullsblomster fra Mester Grønn senere i dag, etter kjøretimen min. I går fikk jeg satt på hennamaling på hånden og litt oppover forarmen. Forloveren min hadde glemt å sende bildene jeg hadde valgt ut av mønster til hun som tegnet på, så det var ingen forberedelser gjort for meg. Jeg har fått bedre resultat på ferie, for å si det sånn. Må teste ut håret mitt med denne hårbøylen med minislør på. Gleder meg til det, hår er moro. Tenker å ha håret løst med store krøller, bruker tykk krølltang og fester litt av håret bak, så det ikke faller foran ansiktet... Etter den korte seremonien, bevitnet bare av forlovere, bærer det av sted til en flott restaurant hvor det blir mat og kaker. Selve bryllupsfesten holdes etter baby er født, så utpå høsten en gang. Er ikke nervøs, bare ser frem til å endelig være rette ektefolk, etter 12 år sammen. Endret 12. juni 2014 av Wonders
Gjest Naria Skrevet 12. juni 2014 #602 Skrevet 12. juni 2014 Så spennende Wonders! Lykke til i morgen. 2
Wonders Skrevet 12. juni 2014 #604 Skrevet 12. juni 2014 Så spennende Wonders! Lykke til i morgen. Lykke til Wonders! Tusen takk begge to. <3
*Frida* Skrevet 12. juni 2014 #605 Skrevet 12. juni 2014 Lykke til, wonders! 9 dagar igjen her. Mykje å gjere av smått ennå, men no gler eg meg til å komme i mål med dette prosjektet Kjolen er til damping, og me held på med salmer til kyrkja og et par songar til festen. Presten stakk innom i dag for å avtale formell samtale og gjennomgang i kyrkja neste torsdag.
Gjest Tavira Skrevet 12. juni 2014 #606 Skrevet 12. juni 2014 (endret) - Endret 6. november 2014 av Tavira
Wonders Skrevet 12. juni 2014 #607 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Lykke til, wonders! 9 dagar igjen her. Mykje å gjere av smått ennå, men no gler eg meg til å komme i mål med dette prosjektet Kjolen er til damping, og me held på med salmer til kyrkja og et par songar til festen. Presten stakk innom i dag for å avtale formell samtale og gjennomgang i kyrkja neste torsdag. Lykke til, Wonders! :D Her er det for det meste småtterier igjen nå. Flere og flere ting krysses av listen, og jeg skjønner ikke hvordan tiden kan gå såå fort :OTakker så mye. Her har det gått drastisk for seg!!!! Min forlover, og beste venninne, som har termin om over en måned med tvillinger...vel vannet hennes gikk i går ettermiddag.,og hun fødte rett før midnatt. Heldigvis for meg har jeg en til forlover, min lillesøster. Så jeg tar alt med knusende ro sånn sett. Håper dagen i dag går fint for den nye familien!!! Endret 12. juni 2014 av Wonders
*Frida* Skrevet 13. juni 2014 #608 Skrevet 13. juni 2014 Takker så mye. Her har det gått drastisk for seg!!!! Min forlover, og beste venninne, som har termin om over en måned med tvillinger...vel vannet hennes gikk i går ettermiddag.,og hun fødte rett før midnatt. Heldigvis for meg har jeg en til forlover, min lillesøster. Så jeg tar alt med knusende ro sånn sett. Håper dagen i dag går fint for den nye familien!!! Oj! Og så akkurat dagen før bryllupet?! Godt du hadde 2 forlovarar, men sikkert leit for venninna di som ikkje får vere med i bryllupet.
Hvitløk Skrevet 15. juni 2014 #609 Skrevet 15. juni 2014 (endret) Vi har lurt fælt på hvilken kaketopp vi skal ha ha. Hadde lyst til å ha noe utenom det vanlige og endte opp med denne Endret 15. juni 2014 av Hvitløk 1
Gjest Anubiel Skrevet 15. juni 2014 #610 Skrevet 15. juni 2014 Hihihi, den var jo kjempekul! Forresten, dere som gifter dere i kirken - hvor lang tid i forveien hadde dere samtale med presten?
HjerterEss Skrevet 15. juni 2014 #611 Skrevet 15. juni 2014 Hihihi, den var jo kjempekul! Forresten, dere som gifter dere i kirken - hvor lang tid i forveien hadde dere samtale med presten? Vi hadde samtale med presten denne uken her. Og gifter oss 9. August. Ganske lenge før bryllupet, men dette var pga ferier.
Brud2014 Skrevet 15. juni 2014 #612 Skrevet 15. juni 2014 Samme her, hadde samtalen i mai og vi gifter oss slutten av juli. Også pga at presten skal ha ferie i mellomtiden Tror det er mer vanlig med et par uker i forveien.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #613 Skrevet 15. juni 2014 Vi gifter oss 19.juli og har ikke laget noen avtale med presten ennå, bare om at han skal vie oss. Anonymous poster hash: 2a3b8...0dd
*Frida* Skrevet 16. juni 2014 #614 Skrevet 16. juni 2014 Me giftar oss på lørdag og skal ha samtale med presten i kyrkja på torsdag. Men me har prata med han et par gonger allerede på telefonen.
Wonders Skrevet 17. juni 2014 #615 Skrevet 17. juni 2014 Oj! Og så akkurat dagen før bryllupet?! Godt du hadde 2 forlovarar, men sikkert leit for venninna di som ikkje får vere med i bryllupet. Jepp, dagen før. Over en måned før hun hadde termin. Jeg har faktisk termin før henne. Men hun har tvillinger... Dagen gikk uten en eneste glipp. Helt fantastisk!!! Nå er vi gift. 2
Wonders Skrevet 17. juni 2014 #616 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Vi har lurt fælt på hvilken kaketopp vi skal ha ha. Hadde lyst til å ha noe utenom det vanlige og endte opp med denne $T2eC16JHJHIE9nysd6YLBQMuc(6g,g~~60_12.JPG Åj den var fin. Festen vår blir etter baby er født, og vi fikk laget en personlig kaketopp fra ebay. På den står det Mr and Mrs og så etternavnet vårt. Veldig stilig. Endret 17. juni 2014 av Wonders 1
Gjest Daenerys Skrevet 17. juni 2014 #617 Skrevet 17. juni 2014 Jepp, dagen før. Over en måned før hun hadde termin. Jeg har faktisk termin før henne. Men hun har tvillinger... Dagen gikk uten en eneste glipp. Helt fantastisk!!! Nå er vi gift. Gratulerer Wonders!
Wonders Skrevet 17. juni 2014 #618 Skrevet 17. juni 2014 Gratulerer Wonders! Tusen takk.jeg er så innmari glad det er gjort. Lykke til alle bruder!!!
Gjest Daenerys Skrevet 17. juni 2014 #619 Skrevet 17. juni 2014 Tusen takk.jeg er så innmari glad det er gjort. Lykke til alle bruder!!! Dere giftet dere på tinghuset? Vi har selv planer om å gifte oss på tinghuset dagen før festen, det blir riktig for oss, og mer ro rundt selve feiringen dagen etterpå. Håper seremonien er grei, har et vennepar som også giftet seg på tinghuset og de var veldig fornøyd!
Wonders Skrevet 17. juni 2014 #620 Skrevet 17. juni 2014 Dere giftet dere på tinghuset? Vi har selv planer om å gifte oss på tinghuset dagen før festen, det blir riktig for oss, og mer ro rundt selve feiringen dagen etterpå. Håper seremonien er grei, har et vennepar som også giftet seg på tinghuset og de var veldig fornøyd! Jepp på tinghuset. Min venninne ble viet på samme tinghus som oss, med der var det tre dommere tilstede. Det som ble lest opp for dem var rett fra lovverket og strengt. Null romantikk eller noe som jeg synes passet til bryllupssermonien. Det var mitt eneste sammenligninggrunnlag, så var forberedt på en streng tone... Så jeg ble helt skjelven når vår ene dommer leste opp sine ord til oss. Det var noe humanetisk og varmt over ordene. Veldig glad vi filmet alt, for det var ganske mye som gikk meg hus forbi der og da. Vi kjøpte stativ og videokamera. Ingen proffe trengte å være med på det syntes vi. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå