Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har vi fått signatur på siste forlovelseserklærimgen, så hele sulamitten sendes i posten i dag. Ohhh vente vente...

Sendes alt samlet, også den prøving på ekteskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bedt om noe prøving. Bare egenerklæring og forlovelseserklæring.

Skrevet

Ikke bedt om noe prøving. Bare egenerklæring og forlovelseserklæring.

Må ein ikkje ha prøvingsattest, meiner du?

Nå er innbydelsane ferdige her, og halvdelen er gått i posten. Resten skal eg levere til dei som bur nært.

Og forlovarane er i boks! Min forlovar blei skikkelig glad for å bli spurt (så hyggelig for meg!), og hans forlovar, offshorearbeidaren, er heldigvis heime. :)

I måro blir det bytur for å kikke på kjolar!

Skrevet (endret)

Må ein ikkje ha prøvingsattest, meiner du ?

Det er vel det folkeregisteret utsteder etter våre erklæringer er innsendt. Så tar vi med den til tinghuset å ber om dato for bryllup.

Vi skal ikke i kirken.

Prøveattest/vigselsattest er det samme i følge domstol.no

Endret av Wonders
Skrevet

I morgen er det 4 mnd igjen til jeg står brud, og jeg skal få gifte meg med min beste venn. Nå begynner det å krible.

I går bestilte mannen dress.. Den blir altså så fin. En svart Frislid som nettopp hadde ankommet butikken i går. Ikke plain svart, men litt ekstra fin. :)

Det meste faller på plass, sakte men sikkert.

Nå jobber jeg med bordkortene. Greit med alt som er unnagjort tenker jeg. Ser at tida flyr avgårde også.

Ellers.. Åssen er dere bruder i forhold til dere selv? Er dere opptatt av trening og kosthold for å komme inn i en kjole?

Selv har jeg kjole med snøring i ryggen og tar det sånn sett med knusende ro. Men vil jo gjerne se smashing ut likevel. Må innrømme at jeg trapper opp treninga litt ekstra om dagen.

Gjest Tavira
Skrevet (endret)

-

Endret av Tavira
Skrevet

I morgen er det 4 mnd igjen til jeg står brud, og jeg skal få gifte meg med min beste venn. Nå begynner det å krible.

Ellers.. Åssen er dere bruder i forhold til dere selv? Er dere opptatt av trening og kosthold for å komme inn i en kjole?

Selv har jeg kjole med snøring i ryggen og tar det sånn sett med knusende ro. Men vil jo gjerne se smashing ut likevel. Må innrømme at jeg trapper opp treninga litt ekstra om dagen.

Jeg er nå gravid, så det er jo en del trening. Sykler, går tur og svømmer. Mest fordi fødsel og tiden etter blir tøff. ... Vanskelig å anslå hvor stor jeg er til selve dagen.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg er ikke opptatt av trening og kosthold for å komme inn i kjole, men vi har begge to lovet hverandre at i år er året vi skal i skikkelig god form :) Jeg skal ikke miste vekt, det er viktig å presisere føler jeg, skal bare bli sunnere. Kanskje jeg får litt mer muskler :jepp:

Skrevet

Kanskje jeg skal krype inn i skravletråden deres jeg å :) Jeg var en gammel bruker her inne som slettet meg for ikke så lenge siden, så jeg har skrevet litt under den gamle brukeren min inne i Bryllupsforumet tidligere.

Uansett. Vi gifter oss den 02.08-14 :strix: Jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer, og tar ofte meg selv i å sitte å dagdrømme om bryllupet, nå er det jo bare 5 mnd igjen! :) Alle de store tingene er i boks, jeg måtte til og med lage meg en bryllupsdagbok for å holde styr på alle tankene mine, det er jo så mye som skal planlegges med 70 gjester som kommer.

Nå for tiden lurer jeg mest på hvilke sko jeg skal kjøpe. Har dere funnet sko? Jeg heller mest mot Badgley Mischka, Jimmy choo eller Christian Louboutin men har ikke funnet noen som sier wow enda. Tar imot råd og tips med glede :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Størrelsesmessig passer kjolen perfekt, så skal ikke noe ned i vekt. Men har lyst til å få strammet opp armer og øverste del av rygg før dagen.

Sko er vanskelig.. må ha noen som bare er 2-3 cm høye slik at jeg ikke blir høyere enn brudgommen. Men alle jeg finner som er fine er jo skyhøye.

Gjest Anubiel
Skrevet

Jeg er i samme båt som Hvitløk, kjolen sitter som et skudd i størrelsen jeg har bestilt og den er med glidelås. Derfor bør jeg ikke gå ned i vekt. Men jeg trener likevel og satser egentlig på å få mer definerte muskler. Ikke bare til bryllupet, da. Vil ha det sånn ellers også!

Jeg har kjøpt meg sko fra LK Bennett. De ble mye høyere enn jeg hadde tenkt, men klarte ikke la være. Brudgommen synes det er greit at vi er like høye :)

Skrevet

Håper ikke jeg er utrolig treig som ikke har fått ut innbydelsene ennå? I dag er det faktisk bare 4 mnd til vi gifter oss, HJELP så mye som gjenstår! Når det gjelder trening så har det ikke blitt så mye av, skulle trene sånn at jeg ikke får dvaske - armer, men jeg har lagt syk helt siden jul (føles sånn, først var det omgangssyke, og nå har det vært et par uker med influensa) så det har blitt lagt helt på hylla. Kjolen er akkurat bittelitt for liten, noe som ble regnet med da jeg kjøpte den for snart et år siden, så skal inn med den til syerske så snart jeg er frisk igjen. Har fått streng beskjed om å ikke gå noe ned i vekt (endelig greid å legge på meg), så da er det nok kjolen som må endres på :-)

Jeg slipper heldigvis tenke på sko som ikke gjør meg høyere enn mannfolket, han er en del høyere enn meg normalt! Fant noen fine sko som ikke er skyhøye (skal tross alt greie å gå med dem, i tillegg til svær kjole) og som ikke kostet mer enn 500 kr. Vi har nettopp kjøpt oss hus, så alle penger vi har til overs må brukes på materialer for oppussing :-D

Gjest Naria
Skrevet

Jeg har ingen planer eller behov for å slanke meg til bryllupet, men jeg prøver jo å trene som vanlig for å holde meg i form.

Vi sender inn ekteskapserklæringen i dag, håper det ikke tar for lang tid før vi får prøvingsattesten. Vi får nemlig ikke booket vielsen før vi har alt av papirer på plass og jeg stresser litt med det at vi kanskje ikke får den datoen vi (må) vil ha.

Når det gjelder sko har jeg av en eller annen grunn ikke begynt å tenke tanken en gang, noe som er svært ulikt meg. Heldigvis har jeg ingen begrensninger på høyde, jeg måtte hatt stylter for å bli like høy/høyere enn kjæresten.

Gjest Tavira
Skrevet (endret)

-

Endret av Tavira
Skrevet

Hvor lang tid før har dere booket frisør?

Jeg har bestemt meg for hvilken salong jeg vil bruke og de tilbyr både sminke og oppsett. Ringte i dag for å bestille, men hun som tok telefonen ville ikke sette av time ennå fordi de ikke visste hvem som jobbet den dagen. Greit nok at det er 6 måneder til, men vil jo ha det i boks. Har johørt om de som bestiller ett år i forveien.

Skrevet

Der jeg spurte sa de at de kunne ta i mot timebestilliger når de fikk planlagt hvem som skal ha ferie når - som skjer rundt påske.

Skrevet

Kanskje jeg skal krype inn i skravletråden deres jeg å :) Jeg var en gammel bruker her inne som slettet meg for ikke så lenge siden, så jeg har skrevet litt under den gamle brukeren min inne i Bryllupsforumet tidligere.

Uansett. Vi gifter oss den 02.08-14 :strix: Jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer, og tar ofte meg selv i å sitte å dagdrømme om bryllupet, nå er det jo bare 5 mnd igjen! :) Alle de store tingene er i boks, jeg måtte til og med lage meg en bryllupsdagbok for å holde styr på alle tankene mine, det er jo så mye som skal planlegges med 70 gjester som kommer.

Nå for tiden lurer jeg mest på hvilke sko jeg skal kjøpe. Har dere funnet sko? Jeg heller mest mot Badgley Mischka, Jimmy choo eller Christian Louboutin men har ikke funnet noen som sier wow enda. Tar imot råd og tips med glede :Nikke:

Wow for et sammentreff! samme bryllupsdato som oss jo! :danse: JEG GLEDER MEG TIL OG BLI FRU PARK! :lillesky:

Skrevet

Wow for et sammentreff! samme bryllupsdato som oss jo! :danse: JEG GLEDER MEG TIL OG BLI FRU PARK! :lillesky:

Gøy!! Hvilket type bryllup skal dere ha? Hvor langt har du kommet i planlegginga? Jeg har en bryllupsdagbok jeg skriver litt i om bryllupet, så vi kan skravle der også ;)

Skrevet

Tror vi har bestemt oss for en av sangene i vielsen. Vamp med "Kim du nå va". Den er så fin :)

Skrevet (endret)

...

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...