Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har side på Bryllupsdagen.no. Tror jeg har betalt 99kr for en side. Funker greit. Får lagt ut det vi trenger av info, pluss noen bilder.

Lager ikke avanserte greier.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anubiel
Skrevet

Wordpress er også gratis og funker kjempebra. Har egne bryllupsmaler til og med, for å gjøre det veldig enkelt...

Skrevet

Har ikke skrevet her på nesten et år jo!

Og nå er det bare 10 dager til bryllupet!

Johoo!

Det meste er klappet og klart, bare småting igjen. Deilig!

Er litt stresset, men begynner å glede meg veldig veldig,det må sies.

Jeg brukte også blogspot til nettside, drifter allerede et par andre blogger, så det var lettvint å opprette en ny bloggside. Tilpasset den endel til å bli mer hjemmeside og mindre blogg da. Men fungerer fint! Og helt gratis. Laget invitasjoner selv, mannen viste seg å være en racer på klipp og lim, han syntes det var moro Petter sammen :) Laget gjestebok som passer, og skal snart lage bordkort som matcher. Fint med hjemmelaget!

Har bestilt makeupartist som kommer hjem til oss, har bestilt fotograf, kjolen er nydelig, ringene er nydelige, ja alt blir veldig bra. Gjenstår en viktig ting: spillelister til festen og å finne en låt for den første dansen.

Hvordan har dere klart å velge låt? Vi har ingen "vår låt" og utrolig ulik musikksmak. Skulle gjerne droppet hele greia, men vet at vi må. Orker ikke noe klisje-greier heller, Shania Twain skjer bare ikke. Noen som har gode tips? Er vel det eneste som faktisk gjenstår... Må være til en sakte-dans, kan ikke vals, gidder ikke lære det heller.

Skrevet

Første dansen ja.. For vår del blir det en slags vals. Låta vi tenker på er "Hjerteknuser" av Kaizers Orchestra :)

Skrevet

Har ikke skrevet her på nesten et år jo!

Og nå er det bare 10 dager til bryllupet!

Johoo!

Det meste er klappet og klart, bare småting igjen. Deilig!

Er litt stresset, men begynner å glede meg veldig veldig,det må sies.

Jeg brukte også blogspot til nettside, drifter allerede et par andre blogger, så det var lettvint å opprette en ny bloggside. Tilpasset den endel til å bli mer hjemmeside og mindre blogg da. Men fungerer fint! Og helt gratis. Laget invitasjoner selv, mannen viste seg å være en racer på klipp og lim, han syntes det var moro Petter sammen :) Laget gjestebok som passer, og skal snart lage bordkort som matcher. Fint med hjemmelaget!

Har bestilt makeupartist som kommer hjem til oss, har bestilt fotograf, kjolen er nydelig, ringene er nydelige, ja alt blir veldig bra. Gjenstår en viktig ting: spillelister til festen og å finne en låt for den første dansen.

Hvordan har dere klart å velge låt? Vi har ingen "vår låt" og utrolig ulik musikksmak. Skulle gjerne droppet hele greia, men vet at vi må. Orker ikke noe klisje-greier heller, Shania Twain skjer bare ikke. Noen som har gode tips? Er vel det eneste som faktisk gjenstår... Må være til en sakte-dans, kan ikke vals, gidder ikke lære det heller.

Vi innbiller oss at vi skal greie å lære oss vals (må i så fall bli med hjelp av YouTube). :ler: Så da blir det nok til Take This Waltz med Leonard Cohen, eller Lift Me med Madrugada og Ane Brun.

Vi har ikke noen "vår låt" vi heller, bortsett fra en Bowie-låt som ble spilt i bakgrunnen da jeg fridde og som kjæresten min digger. Den er på lista vår, men vi har ingen planer om å danse til den. Ellers er vi begge ganske glade i metall og det funker ikke så bra til dans det heller. :ler:

Skrevet

Me har fått bekrefta dato med presten i dag, så då blir det vigsel 7. juni. Pinseaften! Då må eg ringe lokale og fotograf i morgo, så er me ganske bra igang!

Dansinga gruar eg meg til, og det har eg gjort sidan eg blei ilag med mannen min og såg muligheten for ekteskap, hehe. Han er nemlig tidligare danseinstruktør... Dessverre har han ikkje dansa aktivt sidan før mi tid pga ryggproblemer, så fellesdansing har det blitt lite av, berre unntaksvis på fest, type swingdans. Eg har bedt han om å bli med meg på dansekurs, men nei, det ville blitt for teit. (!) I dag er han altså fullt dansbar ( haha) for ryggen, men eg kan jo framdeles ikkje danse. Det blir vel krise-danse-øving på stovegolvet her site dagane tenker eg...

Skrevet

Jippi jeg er å 2014 brud :) Han fridde på nyttåsaften så nå koser jeg meg med planlegging av et sommerbryllup :)

Skrevet

Jeg fikk mine potensielle brudesko i posten i dag. De passet, og satt fint på foten. Men tror ikke jeg klarer å gå i de hele dagen. Må finne meg et annet par jeg kan smette inn i senere på kvelden.. Nesten uten hæl.

Er det noen som har prøvd å farge sko før? De jeg har bestilt er hvite, men de kan farges. Og jeg vil farge de i mørk lilla.

Er det kanskje best å sjekke med en skomaker?

Skrevet

I dag er det en uke siden jeg sendte alle invitasjonene. Og det er fortsatt ingen som har kommet fram.

Jeg begynner å bli nervøs for at posten har rotet de vekk. Kan jeg virkelig ha sånn uflaks??

Noen andre som har hatt samme problem, at det tar tid?

Skrevet

I dag er det en uke siden jeg sendte alle invitasjonene. Og det er fortsatt ingen som har kommet fram.

Jeg begynner å bli nervøs for at posten har rotet de vekk. Kan jeg virkelig ha sånn uflaks??

Noen andre som har hatt samme problem, at det tar tid?

Våre kom fram kjapt, men vet jo ikke om alle har fått.. Har begynt å få tilbakemeldinger på deltakelse. Sendte du som A eller B-post da? Hvordan vet du at ingen har kommet fram?

Skrevet

Sendte som A-post. Har sjekket med flere om de har fått.. Ingen av de jeg har hørt med.

Skrevet

Sendte som A-post. Har sjekket med flere om de har fått.. Ingen av de jeg har hørt med.

Det er veldig rart. A post skal ta 1- 2 virkedager...

Skrevet

Det er veldig rart. A post skal ta 1- 2 virkedager...

Var det jeg regnet med også. Derfor jeg begynner å bli nervøs for at Posten har rota de bort.. :(

Skrevet

Vi sendte våre forrige torsdag, og dagen etter begynte vi å få svar,,,, har dere avsenders adresse på??

Skrevet

Oooh, flotte sko! Litt høge for meg, altså, men kjempeflotte!

Skrevet

Veldig fine sko! Jeg pleier å hovne opp veldig på føttene når jeg drikker alkohol og det er varmt..noen tips til å unngå det?

Og så lurer jeg på om dere skal ha slør, og i tilfelle hva slags slør? Jeg kikker på et type juliet cap -slør.. men vet ikke om det passer type kjole jeg har valgt..

Skrevet

Jeg skal ha slør.

Ikke så mange muligheter til å bruke det plagget der, så da gjelder det å slå til.

Jeg skal ha et kort et :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...