TheHairyToothfairy Skrevet 3. januar 2013 #41 Del Skrevet 3. januar 2013 jeg var vel 13, og det gikk garantert på musikk og modellbyggesett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 3. januar 2013 #42 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg var vel 13-14 år, og jobbet en sommer på kontor. Fikk ca. 7000,- utbetalt, men hadde ikke brukskonto på det tidspunktet, så pengene ble satt på sparekonto. Brukte en annen bank når jeg skaffet meg jobb som 18-åring, og hadde ikke kort til den andre kontoen, så pengene ble stående til jeg som blakk student skulle på konsert i London i begynnelsen av 20-årene. Var raka fant, og tømte sommerjobb-kontoen som siste utvei. Første lønn fra jobben jeg hadde når jeg var 18 brukte jeg nok på klær og dill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 4. januar 2013 #43 Del Skrevet 4. januar 2013 Julegaver, en nike-sekk, fleecejakke, markajakke og klær fra h&m er det jeg kommer på nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #44 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg tok med familien på en god middag ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 15. mars 2013 #45 Del Skrevet 15. mars 2013 kjøpte meg en rettetang^^ hadde alltid ønska meg det, men fikk det aldri av foreldra mine. Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara-ellis Skrevet 15. mars 2013 #46 Del Skrevet 15. mars 2013 Den aller første lønnen husker jeg ikke, men den første lønnen jeg får etter endt utdannelse skal jeg bruke på en Louis Vuitton Alma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
curiousity Skrevet 15. mars 2013 #47 Del Skrevet 15. mars 2013 Første "skikkelige" lønnen fikk jeg vel når jeg var 16/17. Husker jeg var på miniferie med min daværende kjæreste, og fikk sjokk når jeg sjekka kontoen i en minibank og plutselig hadde 11 tusen på brukskonto! Regner med de ble brukt opp på mye tull, dessverre... Første lønnen jeg får når jeg er ferdig utdannet, skal jeg bruke på en dyr veske, som belønning for fem år med strev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #48 Del Skrevet 15. mars 2013 Min første jobb som i min første sommerjobb. Kjøpte meg en ring og den bruker jeg nå 20 år etter. Hver dag. Anonym poster: f65e5889417870bc85a149dc677ee0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 15. mars 2013 #49 Del Skrevet 15. mars 2013 For min første lønn etter utdanningen kjøpte jeg en stor flaske parfyme jeg hadde ønsket meg lenge, samt et nødvendig kjøleskap. Da hadde jeg ikke penger igjen til mat i mitt nye kjøleskap, men jeg var veldig fornøyd likevel ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 15. mars 2013 #50 Del Skrevet 15. mars 2013 Klær & TV Spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå