Gå til innhold

Å pule oppover


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Har flere venninner som alltid puler oppover. De får titalls meldinger av gutter på sukker hver dag + så mange tilbud de vil hver gang de er på byen. Og da blir det jo til at de blir kresne og overstimulerte og bare går etter hvem de syns er kjekkest. Og siden det er så enorm overvekt av gutter på byen er det da alltid en del gutter som bare blir draene hjem og runke ;)

hehe... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lincoln

Har flere venninner som alltid puler oppover. De får titalls meldinger av gutter på sukker hver dag + så mange tilbud de vil hver gang de er på byen. Og da blir det jo til at de blir kresne og overstimulerte og bare går etter hvem de syns er kjekkest. Og siden det er så enorm overvekt av gutter på byen er det da alltid en del gutter som bare blir draene hjem og runke ;)

Nettopp. Det jeg lurer på er i hvilken grad jentene her inne er bevisst på fenomenet og utnytter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Det jeg lurer på er i hvilken grad jentene her inne er bevisst på fenomenet og utnytter det.

Klart man utnytter det. Skjer jo naturlig det da. Har man mye fristende å velge mellom går man jo for det deiligste man kan få:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Klart man utnytter det. Skjer jo naturlig det da. Har man mye fristende å velge mellom går man jo for det deiligste man kan få :)

Men er du da inneforstått med at du ikke kan forvente å slå deg til ro med en mann av tilsvarende kaliber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du da inneforstått med at du ikke kan forvente å slå deg til ro med en mann av tilsvarende kaliber?

Kan jo hende hvis det blir ekte kjærlighet da? Og inntil det dukker opp ekte kjærlighet gidder jeg ikke binde meg til noen halvdårlig mann... Har snille og kule kompiser jeg har det hyggelig med, de har det hyggelig og ting er ikke no stress. Dukker den ekte kjærligheten opp så dukker han opp, inntil da gidder jeg ikke stresse med noe som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Det jeg lurer på er i hvilken grad jentene her inne er bevisst på fenomenet og utnytter det.

Når man vet at selv om man er stygg som fy og likevel kan få seg brukbar penis, så utnytter man jo selvsagt det. Man spiser ikke råtne epler når det ligger friske ved siden av og frister.

Og selvsagt innser, håper jeg, de fleste at hva som skjer ved ONS ikke skjer ved et evt. forhold. For min del så blir jeg heller evig singel enn å synke ned til mitt eget nivå når det gjelder utseende ved et evt. partnervalg. Ooops, er jo nettopp det jeg gjør ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er du da inneforstått med at du ikke kan forvente å slå deg til ro med en mann av tilsvarende kaliber?

Vel, det er som oftest sånn at de fyrene som er pene, ofte ikke er de som er en tier å være ilag med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing Cunt Wig

Vel, det er som oftest sånn at de fyrene som er pene, ofte ikke er de som er en tier å være ilag med.

Haha, godt sagt, men kansje det finnes pene, artige og smarte mennesker som ikke frekventer kjøttmarkedet i særlig stor grad ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ons, men rotet en del (inkludert fuckbuddy) med ulike gutter i tenårene.

Nå er det litt vanskelig å bedømme hvor jeg ligger rent objektivt, for jeg var sikker på at jeg var verdens styggeste og at ingen gutter noensinne kunne like å se på meg da jeg var 16. Men jeg tror alle guttene har vært på mitt nivå eller under.

Nei - en gutt var over (tror jeg da...), men jeg var helt ærlig ikke så interessert i han. Han sjekket meg opp (på hjemmefest, han hadde ikke drukket), og det var han som snakket veldig varmt om meg til venner - vi var sammen i en måned. Ellers er den eneste over meg min nåværende kjæreste (men det kan være min svakhet for asiatiske trekk som snakker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jeg puler alltid oppover. Men det har mer med vinkelen på utstyret mitt å gjøre... Ka-pssssssh...

Neida, jeg tror det har gått begge veier, jeg. Noen ganger opp og andre ganger ned.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing Cunt Wig

Noen ganger opp og andre ganger ned.

Det beste er når det er som med heisen, en gang opp og en gang ned. Sidelengs er stillstand og fører som sagt ingensteds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det beste er når det er som med heisen, en gang opp og en gang ned. Sidelengs er stillstand og fører som sagt ingensteds.

Nåja, det kan gå frem og tilbake også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, godt sagt, men kansje det finnes pene, artige og smarte mennesker som ikke frekventer kjøttmarkedet i særlig stor grad ;)

Det gjør det vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada alle jenter er vakre på sin egen måte og det er innsiden som betyr noe. Å så sukkersøt du er, nå fikk du sikkert masse sympatipoeng hos damene her inne.

Så var det dette med å lære seg å lese før du prøver deg på mislykket sarkasme.

Men jeg prøver igjen: Som sagt så ser man selvsagt om en person er veldig attraktivt eller ikke, men derfra til å begynne å dikke med diverse skalaer når man er ute på byen er for meg litt umodent. Ikke minst får du heller ikke noe særlig presist resultat med tanke på at mange har drukket og videre at mange har piffet seg opp litt ekstra for byturen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lincoln

Så var det dette med å lære seg å lese før du prøver deg på mislykket sarkasme.

Men jeg prøver igjen: Som sagt så ser man selvsagt om en person er veldig attraktivt eller ikke, men derfra til å begynne å dikke med diverse skalaer når man er ute på byen er for meg litt umodent. Ikke minst får du heller ikke noe særlig presist resultat med tanke på at mange har drukket og videre at mange har piffet seg opp litt ekstra for byturen.

Hvem snakker om skalaer? Det var noe du begynte med. Men det finnes selvsagt grader av attraktivitet. Noen ser faktisk bedre ut enn andre her i verden. Det legger man veldig godt merke til ikke minst på byen. Alkohol hjelper på utseende til alle, så det går opp i opp.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressløk

Siden jeg egentlig ikke vet hvor jeg selv ligger på parameter, så er det vanskelig å ha noen formening om hit og dit og opp ned, egentlig. Mitt syn på meg selv, og andres syn på meg tror jeg er ganske ulikt.

Nå kommer det vel an på når man måles også. Jeg er jo mye mer "oppe" klokka 12 om natta, mer eller mindre pynta og med klærne på, enn når jeg ligger der med mascara på kinnet og et kråkereir på hodet. Da er det vel lett for Herr. ONS å hoppe opp et hakk eller to, sett i forhold til meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakk, når jeg så denne tråden tenkte jeg at jeg kanskje har en tendens til å pule nedover. Januar settes herved av til å prøve å gjøre det motsatte! GLEDER MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Siden jeg egentlig ikke vet hvor jeg selv ligger på parameter, så er det vanskelig å ha noen formening om hit og dit og opp ned, egentlig. Mitt syn på meg selv, og andres syn på meg tror jeg er ganske ulikt.

Veldig sant. Nå har jeg ikke ons, men når jeg har sex med noen så finner jeg jo den personen veldig tiltrekkende, og helt ubevisst tenker jeg da at jeg puler oppover, iallefall så lenge jeg er kåt på vedkommende. Samtidig kan veninner av meg ha en helt annen oppfatning, slik som da jeg var monsterbetatt av en (i mine øyne) dødskjekk ginger jeg holdt på med en stund. Fikk ikke mye forståelse for det i deler av veninneflokken, da de mente jeg gikk under mitt "nivå".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...