Gjest Lincoln Skrevet 2. januar 2013 #21 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Må bare legge til at jeg egentlig ikke vet om jeg har "pult oppover", for selv om jeg syns de har vært uimotståelig, så er det jo ikke sikkert at noen andre syns det. Eller mener TS at det er en slags standard skala man kan gå etter? De fleste har en viss selvinnsikt på hva slags partnere man kan forvente seg. Når det er sagt er det er mange jenter som har problemer med å akseptere at de ikke får innlede forhold med samme kaliber av menn som de kan ha sex med. Det såkalte prinsessesyndromet. Endret 2. januar 2013 av Lincoln 2
Ferny Skrevet 2. januar 2013 #22 Skrevet 2. januar 2013 Som jente kan man velge og vrake på byen. Hvis jeg først blir med noen hjem, så er det etter å ha sett meg ut den kjekkeste mannen i lokalet (etter min smak), og tar det derfra (he, he). Sånn - DING, DING han var sinnsykt kjekk; han vil jeg ha! Men kanskje jeg ubevisst velger noen på mitt eget nivå - for guttene er jo alltid veldig begeistret tilbake. Aldri opplevd at en ONS ikke har villet treffe meg igjen flere ganger (og ikke bare for sex heller). 2
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2013 #23 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Jeg tror du glemmer en vesentlig faktor her, Lincon; Nemlig det enkle faktum at vi kvinner har differensierte kriterier for hva vi finner attraktivt relatert kun til utseende. Nå leker ikke jeg ONS-leken, men mine menn har vært meget vakre, og det er dem som har valgt meg. Hva det sier om meg får de selv uttale seg om, men vi har vel begge ment at vi valgte en partner som i våre øyne var vakrere enn vi nærmest 'fortjente'. Det skal ikke så mye til når man 'kravler i bunnskiktet'. Endret 2. januar 2013 av Lille-pus 1
Harlequin Skrevet 2. januar 2013 #24 Skrevet 2. januar 2013 Hadde muligheten til nettopp det i helga, men selvtilliten gjorde at jeg feiga ut, gitt. Han var for mange hakk bedre enn meg, tror jeg hadde følt meg skikkelig ukomfortabel...
Gjest aam1972 Skrevet 2. januar 2013 #25 Skrevet 2. januar 2013 Da puler du oppover i den forstand at du bevisst har tilfeldig sex med menn som er for unge for deg. Opp, ned, inn og ut. Så lenge det er gøy så samma f*** hva du kaller det
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #26 Skrevet 2. januar 2013 Som jente kan man velge og vrake på byen. Hvis jeg først blir med noen hjem, så er det etter å ha sett meg ut den kjekkeste mannen i lokalet (etter min smak), og tar det derfra (he, he). Sånn - DING, DING han var sinnsykt kjekk; han vil jeg ha! Men kanskje jeg ubevisst velger noen på mitt eget nivå - for guttene er jo alltid veldig begeistret tilbake. Aldri opplevd at en ONS ikke har villet treffe meg igjen flere ganger (og ikke bare for sex heller). Men velger du bare en i lokalet og tar det derfra eller snakker du med fyren finner ut at du liker han mer og er og det så ender i sex. Hvis det siste så er det jo ikke så rart at han alltid sier ja for da spør man jo gradvis. Ikke at ikke mange flere gutter enn jenter sier ja uansett, men er jo mange med kjæreste og en del som ikke vil noe ha sex med jenta uansett om hun er pen eller ikke. Anonym poster: da2885b56b1b0420d0e38efa8017a5f6
Ferny Skrevet 2. januar 2013 #27 Skrevet 2. januar 2013 Men velger du bare en i lokalet og tar det derfra eller snakker du med fyren finner ut at du liker han mer og er og det så ender i sex. Hvis det siste så er det jo ikke så rart at han alltid sier ja for da spør man jo gradvis. Ikke at ikke mange flere gutter enn jenter sier ja uansett, men er jo mange med kjæreste og en del som ikke vil noe ha sex med jenta uansett om hun er pen eller ikke. Anonym poster: da2885b56b1b0420d0e38efa8017a5f6 Jeg ser meg ut fyren først - sender blikk, blir invitert bort - og prater selvfølgelig med han (hallo). Går ikke bort og bare - hei, vil du ha sex.
Ferny Skrevet 2. januar 2013 #28 Skrevet 2. januar 2013 Men velger du bare en i lokalet og tar det derfra eller snakker du med fyren finner ut at du liker han mer og er og det så ender i sex. Hvis det siste så er det jo ikke så rart at han alltid sier ja for da spør man jo gradvis. Ikke at ikke mange flere gutter enn jenter sier ja uansett, men er jo mange med kjæreste og en del som ikke vil noe ha sex med jenta uansett om hun er pen eller ikke. Anonym poster: da2885b56b1b0420d0e38efa8017a5f6 Og ja - noen som er veldig ordentlige. Men "kos" har jeg aldri opplevd at gutter ikke tar initiativ til.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #29 Skrevet 2. januar 2013 Vel, har peilet ut et par som jeg har siklet på i evigheter og endelig kapret. Dagen etterpå er de som regel sykt uattraktive og ikke tiltalende i hele tatt, og blir som regel med det. Og jeg lurer på hvorfor jeg syntes de var sykt heite i utgangspunktet. Anonym poster: 9357b9bf31ab216a0bf4826e0b85906d 1
Gjest Lincoln Skrevet 2. januar 2013 #30 Skrevet 2. januar 2013 Jeg tror du glemmer en vesentlig faktor her, Lincon; Nemlig det enkle faktum at vi kvinner har differensierte kriterier for hva vi finner attraktivt relatert kun til utseende. Nå leker ikke jeg ONS-leken, men mine menn har vært meget vakre, og det er dem som har valgt meg. Hva det sier om meg får de selv uttale seg om, men vi har vel begge ment at vi valgte en partner som i våre øyne var vakrere enn vi nærmest 'fortjente'. Det skal ikke så mye til når man 'kravler i bunnskiktet'. Det er sant at jenter har et litt mer variert syn på hvilke menn de synes er kjekke enn hva menn har i forhold til damer. Men helt random er det absolutt ikke. Omtrent alle damer synes at Brad Pitt og Ryan Gosling er utrolig kjekke, f.eks. Ellers tror jeg at du er en skikkelig heit dame, lille-pus. Dersom du hadde kledd på deg en trang kjole og gått på byen så hadde det nok ikke tatt deg lange tiden å skaffet deg en elsker som er langt yngre enn deg selv. Slik det er mange voksne damer som gjør for tiden. 1
Gjest imli Skrevet 2. januar 2013 #31 Skrevet 2. januar 2013 Haha, eg trudde dette dreide seg om ei ny samleie-stilling eller noko 2
Niennas Skrevet 2. januar 2013 #32 Skrevet 2. januar 2013 Tråden er ryddet for avsporing. Niennas, mod.
smilo Skrevet 2. januar 2013 #33 Skrevet 2. januar 2013 Han jeg har sex med nå er mange hakk over meg på den skalaen, men det er han som ville ha meg til å begynne meg, og vi holder på fortsatt Men vi møttes og "fant hverandre" i edru tilstand, så jeg kan ikke skylde på hans ølbriller heller
Alina X Skrevet 2. januar 2013 #34 Skrevet 2. januar 2013 Vel siden jeg er en 2 er på utseendeskalaen så må jeg nok si ja. Heldigvis for meg så var alle de 3 jeg har hatt ONS med dritafulle så jeg så vel ut som en 5er, minst....
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #35 Skrevet 2. januar 2013 Da puler du oppover i den forstand at du bevisst har tilfeldig sex med menn som er for unge for deg. Eller DE puler oppover fordi de har sex med en dame som de ikke er modne nok for. Det kan gå begge veier. Jeg stemmer for bortover alt i alt. Anonym poster: 673a4fa80fa60a003c00850eda2c79b6 2
Capt. Obvious Skrevet 2. januar 2013 #36 Skrevet 2. januar 2013 Føler meg vel gammeldags, men jeg syntes det blir litt for latterlig å kategorisere potensielle ons i forhold til en gradert skala på byen. Selvfølgelig ser man om noen er attraktive eller ikke, men å tenke på om vedkommende er en 4'er eller 5'er i forhold til hva man er selv blir meningsløst med tanke på at mange har piffet seg opp litt ekstra for byen og alkoholnivå. Det er ikke nødvendigvis så veldig representativt med tanke på hvordan personen ser ut til vanlig. Syntes også det er litt umodent, slik holdt man på når man var 16. 1
Harlequin Skrevet 3. januar 2013 #37 Skrevet 3. januar 2013 Føler meg vel gammeldags, men jeg syntes det blir litt for latterlig å kategorisere potensielle ons i forhold til en gradert skala på byen. Selvfølgelig ser man om noen er attraktive eller ikke, men å tenke på om vedkommende er en 4'er eller 5'er i forhold til hva man er selv blir meningsløst med tanke på at mange har piffet seg opp litt ekstra for byen og alkoholnivå. Det er ikke nødvendigvis så veldig representativt med tanke på hvordan personen ser ut til vanlig. Syntes også det er litt umodent, slik holdt man på når man var 16. Tror ikke det nødvendigvis handler om å gradere på en skala, men om du føler den du er med er for god for deg rent utseendemessig. I alle fall sånn jeg tenker, ikke at "han var en 5-er, kjipt jeg bare er 3"...
Silfen Skrevet 3. januar 2013 #38 Skrevet 3. januar 2013 Ja, herregud. Jeg har pult så mye oppover at. Siden jeg selv bare er en toer så skulle det bare mangle.
Gjest Lincoln Skrevet 3. januar 2013 #39 Skrevet 3. januar 2013 Føler meg vel gammeldags, men jeg syntes det blir litt for latterlig å kategorisere potensielle ons i forhold til en gradert skala på byen. Selvfølgelig ser man om noen er attraktive eller ikke, men å tenke på om vedkommende er en 4'er eller 5'er i forhold til hva man er selv blir meningsløst med tanke på at mange har piffet seg opp litt ekstra for byen og alkoholnivå. Det er ikke nødvendigvis så veldig representativt med tanke på hvordan personen ser ut til vanlig. Syntes også det er litt umodent, slik holdt man på når man var 16. Jada alle jenter er vakre på sin egen måte og det er innsiden som betyr noe. Å så sukkersøt du er, nå fikk du sikkert masse sympatipoeng hos damene her inne. 1
Gooodie Skrevet 3. januar 2013 #40 Skrevet 3. januar 2013 Har flere venninner som alltid puler oppover. De får titalls meldinger av gutter på sukker hver dag + så mange tilbud de vil hver gang de er på byen. Og da blir det jo til at de blir kresne og overstimulerte og bare går etter hvem de syns er kjekkest. Og siden det er så enorm overvekt av gutter på byen er det da alltid en del gutter som bare blir draene hjem og runke 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå